1 Part ❤

66 3 0
                                    

*flashback 3 years ago*

𝘏𝘰𝘥𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘦𝘮𝘢 𝘻𝘨𝘳𝘢𝘥𝘪 𝘉𝘪𝘨𝘏𝘪𝘵𝘢. 𝘕𝘦𝘳𝘷𝘰𝘻𝘢
𝘮𝘦 𝘩𝘷𝘢𝘵𝘢 𝘴̌𝘵𝘰 𝘷𝘪𝘴̌𝘦 𝘪 𝘷𝘪𝘴̌𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘭𝘢𝘻𝘪𝘮. 𝘚𝘷𝘫𝘦𝘴𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘥𝘢 𝘫𝘦 𝘮𝘢𝘭𝘢 𝘮𝘰𝘨𝘶𝘤́𝘯𝘰𝘴𝘵 𝘥𝘢 𝘱𝘳𝘰đ𝘦𝘮...
𝘜𝘴̌𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘪 𝘻𝘢𝘱𝘶𝘵𝘪𝘭𝘢 𝘴𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘮𝘢 𝘴𝘰𝘣𝘪 𝘨𝘥𝘫𝘦 𝘴𝘦 𝘰𝘥𝘷𝘪𝘫𝘢𝘫𝘶 𝘢𝘶𝘥𝘪𝘤𝘪𝘫𝘦. 𝘊̌𝘦𝘬𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘱𝘢𝘳 𝘵𝘳𝘦𝘯𝘶𝘵𝘢𝘬𝘢 𝘢 𝘰𝘯𝘥𝘢 𝘴𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘻𝘷𝘢𝘭𝘪 𝘮𝘰𝘫 𝘣𝘳𝘰𝘫. 𝘖𝘴𝘷𝘳𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘴𝘦 𝘰𝘬𝘰 𝘴𝘦𝘣𝘪 𝘱𝘳𝘪𝘫𝘦 𝘯𝘦𝘨𝘰𝘭𝘪 𝘴̌𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘮 𝘶𝘴̌𝘭𝘢 𝘶 𝘴𝘰𝘣𝘶. 𝘚𝘷𝘪 𝘴𝘶 𝘣𝘪𝘭𝘪 𝘥𝘦𝘤̌𝘬𝘪 𝘰𝘴𝘪𝘮 𝘮𝘦𝘯𝘦. 𝘑𝘦𝘥𝘪𝘯𝘢 𝘤𝘶𝘳𝘢 𝘵𝘢𝘮𝘰. 𝘛𝘰 𝘴𝘷𝘦 𝘨𝘰𝘷𝘰𝘳𝘪...
𝘑𝘢: 𝘥𝘰𝘣𝘢𝘳 𝘥𝘢𝘯, 𝘻𝘰𝘷𝘦𝘮 𝘴𝘦 Lisa 𝘪-
𝘟𝘹: 𝘻𝘯𝘢𝘴̌ 𝘥𝘢 𝘯𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘮𝘢𝘮𝘰 𝘻̌𝘦𝘯𝘴𝘬𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘯𝘴𝘦𝘦-
𝘑𝘢: 𝘢 𝘥𝘢 𝘮𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘭𝘶𝘴̌𝘢𝘵𝘦, 𝘻𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘫𝘦𝘯𝘶. 𝘚𝘢𝘴𝘭𝘶𝘴̌𝘢𝘫𝘵𝘦 𝘱𝘢 𝘰𝘯𝘥𝘢 𝘪𝘻𝘣𝘢𝘤𝘶𝘫𝘵𝘦
𝘟𝘹: 𝘶 𝘳𝘦𝘥𝘶 𝘢𝘫𝘥𝘦
𝘒𝘳𝘦𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮. 𝘖𝘥𝘭𝘶𝘤̌𝘪𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘴𝘦 𝘻𝘢 𝘊𝘳𝘢𝘻𝘺 𝘍𝘢𝘵𝘦 𝘣𝘺 𝘌.𝘷𝘪𝘢. 𝘡𝘯𝘢𝘮 𝘥𝘢 𝘫𝘦 𝘵𝘰 𝘫𝘢𝘬𝘰 𝘵𝘦𝘴̌𝘬𝘢 𝘱𝘫𝘦𝘴𝘮𝘢 𝘢𝘭 𝘮𝘦 𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘢. 𝘛𝘳𝘶𝘥𝘪𝘮 𝘴𝘦, 𝘱𝘰𝘬𝘶𝘴̌𝘢𝘷𝘢𝘮 𝘪 𝘶𝘴𝘱𝘪𝘫𝘦𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮. 𝘛𝘳𝘰𝘫𝘦 𝘭𝘫𝘶𝘥𝘪 𝘨𝘭𝘦𝘥𝘢𝘫𝘶 𝘶 𝘮𝘦𝘯𝘦 𝘪 𝘫𝘢 𝘰𝘤̌𝘦𝘬𝘶𝘫𝘦𝘮 𝘯𝘫𝘪𝘩𝘰𝘷 𝘰𝘥𝘨𝘰𝘷𝘰𝘳.
𝘟𝘹: 𝘶 𝘳𝘦𝘥𝘶, 𝘮𝘰𝘳𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘪𝘻𝘯𝘢𝘵 𝘥𝘢 𝘴𝘪 𝘵𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘢𝘯𝘢. 𝘚𝘷𝘪đ𝘢 𝘮𝘪 𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭 𝘪 𝘳𝘪𝘵𝘢𝘮 𝘢𝘭𝘪 𝘻𝘯𝘢𝘴 𝘪 𝘴𝘢𝘮𝘢 𝘥𝘢 𝘯𝘦 𝘮𝘰𝘻̌𝘦𝘴̌...
𝘑𝘢: 𝘳𝘢𝘻𝘶𝘮𝘪𝘫𝘦𝘮-
𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘗𝘋: 𝘢 𝘥𝘢 𝘯𝘢𝘱𝘳𝘢𝘷𝘪𝘮𝘰 𝘪𝘻𝘯𝘪𝘮𝘬𝘶. 𝘗𝘰𝘬𝘶𝘴̌𝘢𝘮𝘰 𝘫𝘰𝘴 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘰𝘮, 𝘮𝘰𝘻̌𝘥𝘢-
𝘟𝘹2: 𝘻𝘯𝘢𝘴 𝘴̌𝘵𝘢 𝘴𝘦 𝘥𝘰𝘨𝘰𝘥𝘪𝘭𝘰 𝘱𝘳𝘰𝘴̌𝘭𝘪 𝘱𝘶𝘵. 𝘚𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘮𝘰 𝘶𝘴𝘱𝘪𝘫𝘦𝘭𝘪 𝘪 𝘉𝘛𝘚 𝘴𝘶 𝘱𝘳𝘢𝘷𝘪 𝘱𝘰𝘨𝘰𝘥𝘢𝘬, 𝘯𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘫𝘦𝘮𝘰 𝘵𝘰 𝘻𝘢𝘯𝘦𝘮𝘢𝘳𝘪𝘵𝘪, 𝘵𝘰 𝘫𝘦 𝘻𝘢 𝘯𝘫𝘪𝘩𝘰𝘷𝘶 𝘴𝘪𝘨𝘶𝘳𝘯𝘰𝘴𝘵-
𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘗𝘋: 𝘯𝘦𝘤́𝘦 𝘪𝘮 𝘴𝘦 𝘯𝘪𝘴̌𝘵𝘢 𝘥𝘰𝘨𝘰𝘥𝘪𝘵𝘪, 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘬𝘰 𝘱𝘳𝘪𝘮𝘭𝘫𝘦𝘯𝘢 𝘴𝘪. 𝘚𝘢𝘴𝘵𝘢𝘷𝘪𝘵 𝘤𝘦𝘮𝘰 𝘨𝘳𝘶𝘱𝘶 𝘪 𝘱𝘰𝘬𝘶𝘴𝘢𝘵𝘪. 𝘒𝘰𝘭𝘪𝘬𝘰 𝘪𝘮𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘥𝘪𝘯𝘢?
𝘑𝘢: 18
𝘟𝘹: 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘪. 𝘡𝘢 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘰 𝘮𝘰𝘻𝘦𝘴 𝘫𝘢𝘬𝘰 𝘮𝘭𝘢𝘥𝘢
𝘑𝘢: 𝘷𝘫𝘦𝘻̌𝘣𝘢𝘯𝘫𝘦-
𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘗𝘋: 𝘶 𝘳𝘦𝘥𝘶, 𝘰 𝘰𝘴𝘵𝘢𝘭𝘪𝘮 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘪𝘮𝘢 𝘤̌𝘦𝘮𝘰 𝘱𝘳𝘪𝘤̌𝘢𝘵𝘪 𝘬𝘢𝘴𝘯𝘪𝘫𝘦. 𝘔𝘰𝘻𝘦𝘴 𝘪𝘤́𝘪 𝘬𝘶𝘤́𝘪 𝘴𝘱𝘳𝘦𝘮𝘪𝘵𝘪 𝘴𝘦
𝘑𝘢: 𝘥𝘰𝘷𝘪đ𝘦𝘯𝘫𝘢
*𝘬𝘶𝘤́𝘪*
𝘡̌𝘪𝘷𝘪𝘮 𝘶 𝘬𝘶𝘤́𝘪 𝘴𝘢 𝘫𝘰𝘴̌ 5 𝘥𝘫𝘦𝘷𝘰𝘫𝘢𝘬𝘢. 𝘖𝘯𝘦 𝘴𝘶 𝘮𝘰𝘫𝘦 𝘯𝘢𝘫𝘣𝘰𝘭𝘫𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘨𝘢𝘳𝘪𝘤𝘦 𝘪 𝘯𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘪𝘳𝘢𝘮 𝘥𝘢 𝘪𝘩 𝘶𝘴𝘬𝘰𝘳𝘰 𝘰𝘴𝘵𝘢𝘷𝘪𝘮.
𝘌𝘮𝘢: 𝘪 𝘬𝘢𝘬𝘰 𝘫𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘴̌𝘭𝘰?!
𝘚𝘢𝘳𝘢: Lisa 𝘬𝘢𝘬𝘰 𝘫𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘰?!
𝘈𝘯𝘥𝘳𝘦𝘢: 𝘫𝘦𝘴𝘪 𝘭𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘴̌𝘭𝘢, 𝘰𝘥𝘨𝘰𝘷𝘰𝘳𝘪?!
𝘈𝘯𝘢𝘴𝘵𝘢𝘴𝘪𝘢: LISA 𝘖𝘋𝘎𝘖𝘝𝘖𝘙𝘐!!!!
𝘑𝘢: 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰, 𝘮𝘪𝘳 𝘮𝘪𝘳 𝘮𝘪𝘳 𝘴𝘷𝘦 𝘫𝘦 𝘶 𝘳𝘦𝘥𝘶. 𝘗𝘳𝘰𝘴̌𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮...
𝘋𝘻̌𝘦𝘯𝘢𝘯𝘢: 𝘊̌𝘌𝘒𝘈𝘑 𝘖𝘡𝘉𝘐𝘓𝘑𝘕𝘖, 𝘕𝘌 𝘡𝘈𝘍𝘙𝘒𝘈𝘝𝘈𝘚̌ 𝘚𝘌 𝘗𝘖𝘛𝘗𝘜𝘕𝘖 𝘚𝘐 𝘖𝘡𝘉𝘐𝘓𝘑𝘕𝘈 𝘑𝘌𝘓𝘋𝘈?!??! 𝘙𝘌𝘊𝘐 𝘔𝘐 𝘋𝘈 𝘚𝘌 𝘕𝘌 ZAFRKAVAS??!?!
𝘑𝘢: 𝘯𝘦 zafrkavam 𝘴𝘦, 𝘰𝘻𝘣𝘪𝘭𝘫𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘮.
𝘚𝘷𝘦 5 𝘴𝘶 𝘴𝘬𝘰𝘤̌𝘪𝘭𝘦 𝘯𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘦 𝘪 𝘻𝘢𝘨𝘳𝘭𝘪𝘭𝘦 𝘮𝘦. 𝘝𝘳𝘪𝘴̌𝘵𝘢 𝘭𝘦 𝘴𝘶 𝘪 𝘴𝘮𝘪𝘫𝘢𝘭𝘦 𝘴𝘶. 𝘝𝘫𝘦𝘳𝘰𝘷𝘢𝘵𝘯𝘰 𝘴𝘶 𝘱𝘳𝘪𝘮𝘫𝘦𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘥𝘢 𝘫𝘢 𝘯𝘦 𝘥𝘫𝘦𝘭𝘪𝘮 𝘴𝘳𝘦𝘤́𝘶 𝘴𝘢 𝘯𝘫𝘪𝘮𝘢.
𝘚𝘢𝘳𝘢: 𝘯𝘦𝘴𝘵𝘰 𝘯𝘦𝘷𝘢𝘭𝘫𝘢. 𝘛𝘪 𝘣𝘢𝘴̌ 𝘯𝘪𝘴𝘪 𝘰𝘥𝘶𝘴̌𝘦𝘷𝘭𝘫𝘦𝘯𝘢. 𝘗𝘰𝘬𝘢𝘻𝘶𝘫𝘦𝘴̌ 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘮𝘶𝘮 𝘴𝘳𝘦𝘤́𝘦.
𝘑𝘢: 𝘪𝘮𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮. 𝘗𝘳𝘪𝘮𝘪𝘭𝘪 𝘴𝘶 𝘮𝘦 𝘪 𝘯𝘢𝘱𝘳𝘢𝘷𝘪𝘵 𝘤𝘦 𝘨𝘳𝘶𝘱𝘶 𝘢𝘭𝘪 𝘮𝘰𝘳𝘢𝘮 𝘴𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘦𝘭𝘪𝘵. 𝘕𝘦𝘤́𝘶 𝘷𝘪𝘴̌𝘦 𝘣𝘪𝘵𝘪 𝘵𝘶 𝘴𝘢 𝘷𝘢𝘮𝘢.
𝘈𝘯𝘢𝘴𝘵𝘢𝘴𝘪𝘢: 𝘢𝘫𝘮𝘦𝘦𝘦 𝘯𝘦 𝘣𝘶𝘥𝘪 𝘵𝘶𝘻̌𝘯𝘢 𝘳𝘢𝘥𝘪 𝘵𝘰𝘨𝘢𝘢. 𝘜 𝘳𝘦𝘥𝘶 𝘫𝘦.
𝘈𝘯𝘥𝘳𝘦𝘢: 𝘥𝘢, 𝘷𝘪𝘥𝘫𝘦𝘵 𝘤́𝘦𝘮𝘰 𝘴𝘦 𝘴𝘷𝘢𝘬𝘪 𝘥𝘢𝘯. 𝘚𝘷𝘢𝘬𝘪 𝘥𝘢𝘯 𝘤́𝘦𝘮𝘰 𝘥𝘰𝘭𝘢𝘻𝘪𝘵. 𝘈𝘬𝘰 𝘵𝘪 𝘴𝘦 𝘯𝘦𝘴̌𝘵𝘰 𝘥𝘰𝘨𝘰𝘥𝘪 𝘵𝘶 𝘴𝘮𝘰. 𝘉𝘶𝘥𝘪 𝘴𝘪𝘨𝘶𝘳𝘯𝘢 𝘶 𝘵𝘰.
𝘑𝘢: 𝘴𝘪𝘨𝘶𝘳𝘯𝘰?!
𝘚𝘢𝘳𝘢: 𝘯𝘦 𝘣𝘶𝘥𝘪 𝘣𝘦𝘣𝘢, 𝘯𝘢𝘳𝘢𝘷𝘯𝘰 𝘥𝘢 𝘤́𝘦𝘮𝘰
𝘑𝘢: 𝘰𝘬-
𝘌𝘮𝘢: 𝘯𝘦𝘮𝘰𝘫 𝘰𝘬𝘦𝘫𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘨𝘰 𝘢𝘫𝘮𝘰 𝘯𝘢 𝘱𝘪𝘤́𝘦. 𝘋𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘴𝘭𝘢𝘷𝘪𝘮𝘰-
𝘑𝘢: 𝘢𝘫𝘥𝘦
*𝘴𝘭𝘫𝘦𝘥𝘦𝘤́𝘪 𝘥𝘢𝘯*
𝘚𝘱𝘢𝘬𝘪𝘳𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘴𝘦 𝘪 𝘬𝘳𝘦𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘱𝘳𝘦𝘮𝘢 𝘬𝘰𝘮𝘱𝘢𝘯𝘪𝘫𝘪. 𝘕𝘢𝘬𝘰𝘯 𝘥𝘷𝘰𝘴𝘢𝘵𝘮𝘰𝘨 𝘴𝘢𝘴𝘵𝘢𝘯𝘬𝘢 𝘪 𝘴𝘷𝘰𝘨 𝘥𝘰𝘨𝘰𝘷𝘢𝘳𝘢𝘯𝘫𝘢 𝘰𝘥𝘭𝘶𝘤̌𝘪𝘭𝘪 𝘴𝘮𝘰 𝘯𝘦𝘬𝘦 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘪. 𝘔𝘪 𝘤́𝘦𝘮𝘰 𝘣𝘪𝘵𝘪 𝘯𝘦𝘴𝘵𝘰 𝘬𝘢𝘰 "𝘦𝘬𝘴𝘱𝘦𝘳𝘪𝘮𝘦𝘯𝘵𝘢𝘭𝘯𝘢 𝘨𝘳𝘶𝘱𝘢". 𝘕𝘦𝘤́𝘦𝘮𝘰 𝘪𝘮𝘢𝘵𝘪 𝘯𝘦𝘬𝘢 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘫𝘦𝘳𝘢𝘯𝘢 𝘱𝘳𝘢𝘷𝘪𝘭𝘢. 𝘜 𝘱𝘳𝘪𝘫𝘦𝘷𝘰𝘥𝘶, 𝘯𝘦𝘤́𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘥𝘢𝘷𝘢𝘵𝘪 𝘯𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘦𝘷𝘦𝘭𝘪𝘬𝘶 𝘱𝘢𝘻̌𝘯𝘫𝘶 𝘪 𝘢𝘬𝘰 𝘶𝘴𝘱𝘪𝘫𝘦𝘮𝘰, 𝘶𝘴𝘱𝘪𝘫𝘦𝘮𝘰. 𝘕𝘦 𝘴𝘷𝘪đ𝘢 𝘮𝘪 𝘴𝘦 𝘵𝘢 𝘪𝘥𝘦𝘫𝘢 𝘢𝘭 𝘯𝘦𝘮𝘢 𝘥𝘳𝘶𝘨𝘦. 𝘗𝘰𝘵𝘱𝘪𝘴𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘶𝘨𝘰𝘷𝘰𝘳 𝘪 𝘵𝘳𝘦𝘣𝘢𝘮 𝘪𝘮𝘢𝘵𝘪 𝘴𝘢𝘮𝘰 𝘯𝘢𝘥𝘶. 𝘚𝘮𝘫𝘦𝘴𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘴𝘶 𝘮𝘦 𝘶 𝘯𝘦𝘨𝘶 𝘴𝘰𝘣𝘶. 𝘛𝘢𝘮𝘰 𝘫𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘰 4 𝘬𝘳𝘦𝘷𝘦𝘵𝘢. 𝘕𝘪𝘫𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘰 𝘯𝘪𝘬𝘰𝘨𝘢 𝘰𝘴𝘪𝘮 𝘮𝘦𝘯𝘦. 𝘜𝘴𝘬𝘰𝘳𝘰 𝘤́𝘦 𝘮𝘪 𝘴𝘦 𝘯𝘦𝘵𝘬𝘰 𝘱𝘳𝘪𝘥𝘳𝘶𝘻̌𝘪𝘵, 𝘴𝘪𝘨𝘶𝘳𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘶 𝘵𝘰.
𝘉𝘪𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘦𝘶𝘮𝘰𝘳𝘯𝘢. 𝘛𝘦𝘬 𝘫𝘦 20:00 𝘢𝘭 𝘴𝘢𝘮 𝘷𝘦𝘤́ 𝘫𝘢𝘬𝘰 𝘱𝘰𝘴𝘱𝘢𝘯𝘢. 𝘐𝘥𝘦𝘮 𝘰𝘥𝘮𝘢𝘩 𝘯𝘢 𝘴𝘱𝘢𝘷𝘢𝘯𝘫𝘦. 𝘚𝘶𝘵𝘳𝘢 𝘮𝘰𝘳𝘢𝘮 𝘷𝘦𝘤́ 𝘶 06:30 𝘣𝘪𝘵𝘪 𝘯𝘢 𝘯𝘰𝘨𝘢𝘮𝘢, 𝘴𝘱𝘳𝘦𝘮𝘯𝘢 𝘯𝘢 𝘵𝘳𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨.
*𝘴𝘭𝘫𝘦𝘥𝘦𝘤́𝘦 𝘫𝘶𝘵𝘳𝘰*
𝘕𝘪𝘴𝘢𝘮 𝘴𝘦 𝘯𝘢𝘴𝘱𝘢𝘷𝘢𝘭𝘢. 𝘕𝘪𝘴𝘢𝘮 𝘯𝘪𝘵𝘪 𝘰𝘤̌𝘦𝘬𝘪𝘷𝘢𝘭𝘢 𝘥𝘢 𝘩𝘰𝘤́𝘶. 𝘒𝘳𝘦𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘦𝘮𝘢 𝘥𝘷𝘰𝘳𝘢𝘯𝘪 𝘥𝘰 𝘚𝘶𝘯𝘨 𝘋𝘦𝘶𝘬 𝘚𝘰𝘯-𝘢, 𝘮𝘰𝘨 𝘬𝘰𝘳𝘦𝘰𝘨𝘳𝘢𝘧𝘢. 𝘐𝘴𝘬𝘳𝘦𝘯𝘰, 𝘯𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘣𝘢 𝘮𝘪. 𝘉𝘢𝘷𝘪𝘮 𝘴𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘴𝘰𝘮 𝘰𝘥 𝘴𝘷𝘰𝘫𝘦 11 𝘨𝘰𝘥𝘪𝘯𝘦. 𝘡𝘢𝘵𝘰, 𝘯𝘪𝘫𝘦 𝘮𝘪 𝘱𝘰𝘵𝘳𝘦𝘣𝘯𝘰.
𝘚𝘰𝘯: 𝘪 𝘥𝘢𝘯𝘢𝘴 𝘤́𝘦𝘴 𝘰𝘣𝘳𝘢𝘥𝘪𝘵 𝘬𝘰𝘳𝘦𝘰𝘨𝘳𝘢𝘧𝘪𝘫𝘶 𝘉𝘛𝘚-𝘰𝘷 𝘕𝘰𝘵 𝘛𝘰𝘥𝘢𝘺-
𝘑𝘢: 𝘯𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘣𝘢, 𝘷𝘦𝘤́ 𝘫𝘦 𝘻𝘯𝘢𝘮
𝘚𝘰𝘯: 𝘮𝘰𝘭𝘪𝘮-
𝘑𝘢: 𝘳𝘦𝘬𝘰𝘩, 𝘷𝘦𝘤́ 𝘫𝘦 𝘻𝘯𝘢𝘮
𝘚𝘰𝘯: 𝘢𝘫𝘥𝘦 𝘱𝘰𝘬𝘢𝘻̌𝘪
𝘒𝘳𝘦𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘱𝘭𝘦𝘴𝘢𝘵, 𝘳𝘢𝘥𝘦𝘤́𝘪 𝘴𝘷𝘢𝘬𝘪 𝘱𝘰𝘬𝘳𝘦𝘵 𝘬𝘢𝘰 𝘴𝘢𝘮 𝘬𝘭𝘰𝘯 𝘉𝘛𝘚-𝘰𝘷𝘰𝘨 𝘱𝘭𝘦𝘴𝘢.
𝘕𝘢 𝘬𝘳𝘢𝘫𝘶 𝘬𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘻𝘢𝘷𝘳𝘴̌𝘪𝘭𝘢, 𝘷𝘪𝘥𝘫𝘦𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘮𝘶 𝘯𝘢 𝘧𝘢𝘤𝘪 𝘥𝘢 𝘫𝘦 𝘣𝘪𝘰 𝘻𝘢𝘤̌𝘶đ𝘦𝘯.
𝘚𝘰𝘯: 𝘰𝘷𝘰 𝘫𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰, 𝘸𝘰𝘸.
𝘡𝘢𝘻𝘷𝘰𝘯𝘪𝘰 𝘮𝘶 𝘫𝘦 𝘵𝘦𝘭𝘦𝘧𝘰𝘯 𝘪 𝘰𝘥𝘮𝘢𝘬𝘯𝘶𝘰 𝘴𝘦 𝘥𝘢 𝘱𝘳𝘪𝘤̌𝘢. 𝘕𝘢𝘬𝘰𝘯 𝘮𝘢𝘯𝘫𝘦 𝘰𝘥 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦, 𝘷𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰 𝘴𝘦 𝘪 𝘳𝘦𝘬𝘢𝘰 𝘮𝘪 𝘥𝘢 𝘴𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘢𝘮 𝘱𝘰𝘫𝘢𝘷𝘪𝘵𝘪 𝘶 𝘴𝘰𝘣𝘪 13 𝘪 𝘥𝘢 𝘮𝘦 𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘗𝘋 𝘻𝘰𝘷𝘦. 𝘐𝘯𝘢𝘤̌𝘦 𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘗𝘋 𝘫𝘦 𝘫𝘢𝘬𝘰 𝘥𝘰𝘣𝘢𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘮𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘪. 𝘈𝘫𝘮𝘰 𝘳𝘦𝘤́ 𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘮𝘶 𝘴𝘦 𝘥𝘰𝘱𝘢𝘭𝘢.
𝘜𝘴̌𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘫𝘶 𝘪 𝘵𝘢𝘮𝘰 𝘮𝘦 𝘫𝘦 𝘤̌𝘦𝘬𝘢𝘭𝘰 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘰 𝘷𝘦𝘭𝘪𝘬𝘰 𝘤̌𝘶𝘥𝘰. 𝘊̌𝘦𝘬𝘢𝘭𝘰 𝘮𝘦...

Below the SpotlightWhere stories live. Discover now