10 part

16 2 0
                                    

Tae: nešto ću te pitati, ali ako odbiješ samo zaboravi da sam te ikada to pitao.
Ja: dogovoreno
Tae: paa dali bi željela bit moja djevojka?
Šok. Ja sam šokirana. Mislim znam ja da sam i lijepa i privlačna al toliko ne. Ajme, predugo čekam, trebam mu odgovorit...
Ja: DA!!
NASMIJAO SEE. PONOVNO.
Tae: dobro, nisi trebala toliko viknut al prihvatit ću.
Tačno mogu osjetit kako mi je krv udarila u lice. Prokleto crvenjenje pred slatkim dečkom.
Tae: dobro, meni se jako spava pa bih trebao ići.
Ja: da da i meni, idem i ja
Tae: laku noć
Ja: laku noć
Kada sam se okrenula on me je povukao za ruku i primaknuo sebi, poljubio me je. Wow, znači Kim Taehyung, član BTS-a me poljubio. Previše šokova za jedan dan.
Tae: sada te mogu pustit
Od.sada.mrzim.svoje.crvenjenje.
Pobjegla sam istog trenutka. Nisam htjela da primjeti, upala sam u sobu i pripremila sam se za spavanje te ubrzo i zaspala.
*sljedeće jutro, sara pov*
Ustala sam se sa toliko strašnom glavoboljom. Ja mislim da kada bi itko ispustio jači zvuk od šaputanja, ubila ga.
Čula sam trčanje po hodniku, mora da je Lisa, tko drugi može trčat u rano jutro.
Legla sam natrag u krevet. Danas neću podnosit ljudsku civilizaciju.
U tom trenutku čujem nekoga da glasno upada u sobu.
Andrea: SARA SARA SARA SARA
Ja: *dižući se* imaš pet sekundi prije nego što te slomim.
Andrea: ŠUTI I SLUŠAJ. TAEHYUNG ME JE SINOĆ PITAO ZA VEZU. ZNAČI JA NE VJERUJEM.
*Dženana pov*
Prolazila sam kraj Sarine sobe i čula kako ona i Andrea vriskaju kao lude. Bože sačuvaj budale.
Sišla sma dole na dorucak. Bio je samo jedan čovjek. Baekhyun. Istina, lik je hella hot al se moram suzdržat. Inače bi se pocrvenjela samo dok gledam u njega. Nisam tip sramežljive djevojke, samo mi je mana što me lice izdaje.
Sjela sam pored njega i buljila u svoj tanjur. Nema šanse da pogledam i milimetar izvan njega.
Baek: i kako je bili sinoć?
Aufff, jel si baš morao?!
Ja: *i dalje buljeći u tanjur* dobro
Bae: ti nisi puno popila
Jel baš moras da me nastavis ispitivat?!
Ja: ne nisam
Baek: i kakav je tanjur?
Ja: mmm molim?
Baek: pa vidim, toliko ti se sviđa da ne skidaš pogled s njega *chuckle*
Jel moguće da sam se tako uspjela osramotit. Bravo Dzenana, ma svaka ti čast. Ajd se sada izvuci, tko ti kriv.
Ja: umm...

Hope you like it ❤

Below the SpotlightWhere stories live. Discover now