Ece okulda bayıldığı için Sinan ece'yi kucağında hastaneye getirdi. can,ece ile sinanı öyle görünce çok merak edip tam yanlarına giderken o sıra da meleğin doktoru can'ı çağırır. kardeşinin Hasta olduğunu hastaneye anne ve babasının gelmesini söyler. Can o an panikleyip ablasının hastalığının ne olduğunu sorar fakat doktor annenve baban gelmeden hiçbir şey söylemeyecegini söyler. Can hemen babasını arar olanları anlatır. babası ve üvey annesi safiye Hanım hastaneye gelir. Babası panikleyerek Doktorun yanına gider.
Doktor
- kızınızın böbrek yetmezliği var
-babası(şaşkın bir tavırla doktora bakıp durur)
- Acilen böbrek nakli'nin olması gerektiğini olmadığı taktirde kızınızın durumunun daha kötüye gideceğini söyler.
- Gerekli işlemlerin hızlı bir şekilde yapılmasını söyler.
-Doktor birinin böbreğini vermesi lazım der.
(Can ve Babası hep bir ağızdan ben veririm der.)
-Doktor sizin böbreklerinizin hasta ile uyumlu olup olmadığını test etmemiz gerekiyor dedi.
(Testler yapılır.)
-Doktor ikisinin de böbreklerinin uyuşmadığını söyler. o an Can'ın gözleri dolar.
babası can'ı sakinleştirmeye çalışır oğlusuna o böbreği bulacağına ve meleğin iyi olacağını şöyler.
Yusuf karısına, Çocuklarına ve yakın akrabalarının test yapmasını söyler.
safiye kocasının gözüsüne girmek için çabuk testlerin yapılmasını ister.
test sonuçlarını beklerken Can ece'yi görmek ister.Sinan yanına gidip
-Nereye gidiyorsun?
-Ece'nin yanına
- Sinan Ece neden bayıldı ?
- Bilmiyorum birden bayıldı Hemen Hastaneye getirdim şimdi gitme Doktor muane ediyor.
( Can hiçbir şey demeden ablasının yanına gider. test sonuçları çıkana kadar dua eder.
2-3 saat sonra test sonuçları çıkar Doktor odaya girer.)
Güzel bir haberim var aranızdan birinin böbrekleri uyuşuyor uyuşan böbrek Sinanındı,Herkes çok sevinmişti. 2 gün sonra Ameliyat yapılacagini söyler
(Doktor odadan çıkar.)
Can mutlu haberi aldıktan sonra Ece'nin yanına giderken Sinan Can'a Eceye baktıktan sonra yanıma uğramasını söyler.
(Can kafasını sallayarak onaylar)
Ecenin yanına gider.
Can odaya girdiğinde Ece'nin uyuduğunu görür ve Rahatsız etmemek için odadan yavaş yavaş çıkarken Ece uyanır ve Can'a seslenir.
-Can
(Can arkasına dönüp tekrar Ece'ye bakar)
-Neredeydin Can?
(Can Başından geçen bütün olayları birer birer Ece'ye anlatır.Daha sonra bu konuları Bosverip nasil olduğunu sorar.)
-önemli bir şeyim yok Tansiyonum düşmüştü ablana çok üzüldüm Geçmiş olsun
- sağ ol sanada geçmiş olsun korkuttun beni
( biraz sonra Sinanın dedikleri aklına gelir ve Eceden müsade ister)
***
Sinan sandalyede otururken kardeşi Esma yanına geldi
Esma
-nasılsın abi
-iyi olmaya çalışıyorum
-aslında böbreklerinizin uyuşmasına çok sevindim senin için bir fırsat
- ne fırsatından Bahsediyorsun sen
-şöyle bir fırsat abicim benim sayemde ecene kavuşacaksın
-nasıl yani
( Esma baştan sonra anlatır)
Sinan canın geldiğini Görünce Esmaya bizi yalnız bırakmasını söyler.
( Can sinanın yanına gider ve yanına oturur)
-Ece nasıl oldu ?
- daha iyi , ne konuşacağız seninle ?
- Melek hakkında sana diyeceğim hatta şart koyacağım bazı şeyler var.
-neyden bahsediyorsun
-bildiğin üzere meleğe uyan bi böbreğim var.
- yani ?
- böbreği veririm fakat senden Eceden uzak durmani isteyeceğim (Can,Sinanın yüzüne boş boş bakmaya devam eder ve onu ciddiye almayarak gülümser.Eceden uzak durmayacagimı biliyordu )
- uzak durmazsam ne olacak?
- böbreği vermem
-Babama ne diyeceksin, Cana şart koydum yapmadı vermiyorum böbreğimi mi diyeceksin (Can gülümser )
-Eceyi elde etmek için bulurum bir şeyler der.
can sinirlenmeye başlar ,sinanın yaptığı çok kalleşçeydi. sonuçta öz olmasa dahi üvey ablasıydı. Can ne yapacağını bilmiyordu bi tarafta sevdiği kadın bir taraftanda ablası...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaybolan zamanlar
Mystery / Thrillerzaman unutturmaz , uyuşturur ... melek ve meleğin ailesinin başından geçen hikayeler