Tehát most itt is vagyok, és el is magyarázom, hogy hogyan is van ez az egész crushos story... tehát amiért ezt a storyt elkezdtem, az az akkori crushom volt. tudom, ez hogy kicsit szánalmas, hogy már most mást szeretek úgymond... De ez szerintem egy fokkal közelebb van, mivel az osztálytársam. És előttem is ül. És ez annyiban fura, hogy pont Ő akart valahogy összehozni a régi crushommal. És szerintem ezért szerettem bele. Mert nagyon cuki volt velem. De talán akkor jöttem rá tényleg, hogy beleestem, amikor elmentünk egy ilyen túrára, ami ottalvós volt. És én lány létemre a fiúk szobájában voltam egy pár órát. És ott olyan jót beszélgettem Vele. Vagyis megkérdezte, hogy milyen voltam régen. Amikor még nem depiztem, amikor még senki nem mondta nekem, hogy sötét vagyok. Elmeséltem neki szerény életem storyját amire meglepődött, hogy Ő nem ilyennek ismert meg. Igen mert megváltoztam. Felvettem egy maszkot. Amit csak itt a Wattpadon tudok levenni. Mert itt senki, de mégis mindenki ismer. Tehát elmondtam neki mindent amit tudnia kell. Ő pedig erre csak úgy reagált, hogy elmondta, hogy Ő milyennek gondolt amikor odamentem hozzájuk. És, hogy most mit gondol rólam. Tehát nagyjából egy óra beszélgetés után elkezdtem fázni. Mondtam az egyik fiúnak, hogy csukja be az ablakot mert odafagyok a székhez. Ő pedig el nem hiszitek mit csinált. Rám terítette a pulcsiját... aweee nagyon cuki volt. Hiába nem gondoltam, hogy velem ez megtörténhet, megtörtént. Aztán amikor felmelegedtem megköszöntem, majd elmentem átöltözni. Amikor visszamentem hozzájuk, már egyenesen az ágyára ültem. Egy picit pofátlanság, de a szék kicseszett kényelmetlen volt. Persze megkérdeztem, hogy nem gond-e, mire azt mondta, hogy akár még el is feküdhetek rajta ha nagyon szeretnék. De csak ültem, és már egy más témáról kezdtünk beszélgetni. Majd ilyen vicces videókat néztünk amire odajött a többi fiú is. Egy 15 perc elteltével kezdett nehezedni a fejem, így ráhajtottam a vállára. De csodával határos módon, nem lökte le... fél óra videónézés után a fiúk valahogy feldobódtak, és elkezdtek minden szobába bekopogni, de egy nagyokos megint kinyitotta az ablakot, amit innen is köszönök neki... és én megint fázni kezdtem. Igen, nagyon fázós vagyok. Mikor bejöttek a fiúk elkezdtem veszekedni azzal amelyik az előbb is kinyitotta, hogy mi a francért nyitotta ki azt a kibebaszott ablakot, mire megint magamon éreztem a pulcsiját, és ahol nem ért oda leterített egy takaróval. Feszengeni kezdtem, így mondtam, hogy inkább nem lógok a nyakukon, és megyek. Erre Ő cukin azt felelte, hogy egyáltalán nem lógok a nyakukon, és felőle ha a házirend nem tiltaná, az ÁGYÁBAN is aludhatnék. Viszont a házirendtől eltekintve közvetlenül mellém feküdt. Nagy romantikus volt. Bár még csak 13 éve boldogítom az embereket a lényemmel, de bátran kijelenthetem, hogy fülig belezúgtam... Bár ennek a pillanatnak mint minden szép pillanatnak egy tanár vetett véget azzal, hogy menjek a szobámba... igen. Ez szomorú...
viszont ahogy visszagondolok, rájöttem, hogy ez csak nekem jelentett ennyit. vagy akármit is...
é arra is, hogy minden crushom egy seggfej. ez van. ezt kell szeretni....
YOU ARE READING
𝑌𝑜𝑢𝑛𝑔𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑✔
Random~𝐵𝑜𝑟𝑒𝑑𝑜𝑚-𝑇𝑟𝑎𝑣𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝐷𝑖𝑎𝑟𝑦~ 𝐶𝑠𝑎𝑘 𝑠𝑎𝑗á𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑒𝑙ő𝑠é𝑔𝑟𝑒, 𝑎𝑧 𝑎𝑔𝑦𝑘á𝑟𝑜𝑠𝑜𝑑á𝑠 𝑣𝑒𝑠𝑧é𝑙𝑦𝑒 𝑓𝑒𝑛𝑛á𝑙, 𝑛𝑒 𝑎𝑑𝑗 𝐼𝑠𝑡𝑒𝑛 𝑎𝑧 𝑒𝑙𝑎𝑙𝑣á𝑠é 𝑖𝑠! 𝐾á𝑟𝑜𝑚𝑘𝑜𝑑á𝑠𝑡 𝑡𝑎𝑟𝑡𝑎𝑙𝑚𝑎𝑧ℎ𝑎𝑡! 𝑀𝑖𝑛𝑑...