Op 22 november speelde Ariana Grande een concert van de laatste etappe van haar Sweetener World Tour in PNC Arena in Raleigh, NC Het concert was een make-up datum nadat Grande werd gedwongen haar show op 4 juni te annuleren vanwege de naam de headliner van Coachella. Bij de Raleigh-show verbaasde Grande het publiek met haar indrukwekkende live vocalen.
Ariana Grande was ziek voor haar Raleigh-concert
Op 17 november annuleerde Grande haar concertstop in Lexington, Ky vanwege een sinusinfectie. Op 19 november trad ze op in Atlanta. Tijdens het Grande Raleigh-concert op 22 november had je nooit kunnen zien dat de zanger enkele dagen daarvoor ziek was geweest.Vanaf het moment dat Grande het concert opende met de a capella "Raindrops (An Angel Cried)" offstage, klonk haar stem op in PNC Arena. Ze kwam toen het podium op en voerde "God is een vrouw" uit, waarbij ze riffs en noten toevoegt die niet in de studioversie aanwezig zijn. Aan het einde van het lied verbaasde Grande de menigte toen ze met gemak een fluitje liet horen.
De zanger wisselde de setlist voor de show
Om toe te voegen aan de vakantiegeest, voerde Grande "December", "True Love", "Wit It This Christmas" en "Santa Tell Me" uit haar EP uit 2015, Christmas & Chill . Terwijl het grootste deel van het concert gekenmerkt werd door de esthetiek van de maan en de ruimte, werd PNC Arena gedurende enkele minuten omgevormd tot een winterwonderland.
Grande voegde ook een verkorte versie van 'Get Well Soon' toe aan de setlist na het uitvoeren van 'NASA'. Tijdens de toegift nam Grande opnieuw kerstsfeer op in haar uitvoering van 'bedankt, volgende'. Grande en haar back-zangers verschenen op het podium het dragen van de Santa outfits uit Mean Girls , een film geëerd in het lied de muziekvideo.
Met elk nummer in PNC Arena overtrof Grande de studioversie. Op albums zijn de krachtige zang van Grande opgenomen. Als Grande echter live optreedt, is ze vrij om te zingen op welke manier ze maar wil, gewoon omdat ze dat kan. Ze is tenslotte Ariana Grande en haar talent laat zingen moeiteloos klinken.PNC Arena Setlijst"Regendruppels (An Angel Cried)""God is een vrouw""Slecht idee""Maak het uit met je vriendin, ik verveel me""REM""Wees goed""Zoetstof""Succesvolle""Naast elkaar""7 ringen""Ademen""Needy""Nep lach""Bedenken"Medley: "December", "Ware liefde", Wit It This Christmas, "" Santa Tell Me ""NASA""Beterschap""Elke keer""Het licht komt""Into You""Gevaarlijke vrouw""Uitbreken""Geen tranen meer om te huilen"Encore: "dank u, volgende"
YOU ARE READING
Ariana Grande Blog
Short StoryARIANA GRANDE Met haar krachtige zang en verbazingwekkende bereik, heeft Ariana Grande ontpopt als een van de meest magnetische en massaal succesvolle artiesten in de popmuziek van vandaag. Op 25-jarige leeftijd heeft ze drie platina-verkopende albu...