ARIANA GRANDE BESTEEDT VOOR HET EERST IN 18 JAAR THANKSGIVING MET BEIDE OUDERS

3 1 0
                                    

Ariana Grande vierde Thanksgiving en enige vrije tijd van haar   wereldtournee over zoetstoffen met haar beide ouders - voor het eerst in 18 jaar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ariana Grande vierde Thanksgiving en enige vrije tijd van haar wereldtournee over zoetstoffen met haar beide ouders - voor het eerst in 18 jaar.


De 'God Is a Woman'-zangeres, 26, deelde foto's op sociale media van haar vakantiefeesten, waaronder zowel haar moeder, Joan Grande, als haar vader, Edward Butera.

Op haar Instagram-verhaal deelde Grande clips van de viering van haar familie, die veel dansen en gezichtsverf inhielden. Eén bericht was een hartverwarmende selfie met haar beide ouders, met Grande: "Eerste Thanksgiving met mijn beide ouders in 18 jaar!"

De popster deelt zelden foto's van haar vader op sociale media. Afgelopen kerst plaatste ze een zwart-wit foto van zichzelf FaceTiming met hem, weken na de release van 'Thank U, Next', de hit van de zangeres die haar relatie aangaf.


Tegen het einde van de single zingt ze: "Op een dag loop ik door het gangpad / hand in hand met mijn moeder / ik zal mijn vader bedanken / omdat ze uit het drama is gegroeid."

Grande raakte in 2013 uit contact met Butera, volgens een interview in 2014 met het tijdschrift Seventeen , waarin ze het destijds omschreef als "een van de moeilijkste dingen" waar ze ooit mee te maken had gehad.


"Het is privé ... Ik heb er zo lang over gedaan om er goed mee te zijn," zei ze toen.

"Het ding dat me daar kreeg, was het omarmen van het feit dat ik uit de helft van mijn vader bestaat, en veel van mijn eigenschappen komen van hem," vertelde ze Seventeen . "Zoveel van mij komt van mijn vader en zo lang vond ik dat niet leuk aan mezelf. Ik moest accepteren dat het prima is om niet met iemand op te schieten en toch van ze te houden. "

Grande's feestviering komt enkele dagen nadat de superster op het podium stond tijdens een show in Tampa, Florida.

In een video van het moment dat werd vastgelegd door een fan en gedeeld op Twitter, zag je Grande over een tafel lopen met over-de-knie platformlaarzen met een naaldhak tijdens het uitvoeren van haar tweede lied van de avond. Eén misstap deed haar echter in de armen van een back-updanser vallen, die haar van onderaf betrapte.

Zoals te zien in de video, lachte Grande de val eraf voordat ze verder ging met het lied en de rest van haar choreografie.

Ariana Grande BlogWhere stories live. Discover now