Bölüm 1

219 12 4
                                    

Medya: Karol Sevilla

Ben Karol meksika 'da yaşıyorum. "Michael" diye bir arkadaşım var daha doğrusu arkadaştan öte kardeşim verileriniz bir gün yine Michael'le sahilde oturuyorduk annem telefon etti. Bende Michael'e veda edip eve gittim. Eve vardığımda annemler seninle çok önemli bir şey konuşmamız lazım dedi.,

KAROL'UN ANNESİ: KA

KAROL'UN BABASI: KB

KA: Geldin mi kızım hoş geldin otursana seninle önemli bir şey konuşmamız lazım.

KB: Hiç uzatmayacağım kızım ben Arjantin'den iş teklifi aldım ve bu iş teklifi benim için çok önemli ve bende bu neden iş teklifi kabul ettim bu neden 3 gün  sonra Arjantin'e gidiyoruz.

K: Ama benim burada bir hayatım var arkadaşlarım, okulum ve en önemlisi Michael hadi okulumu, arkadaşlarımı bıraktım diyelim Michael onu bırakamam gitmesek olmaz mı?

KB: Üzgünüm kızım ama belgeleri imzaladım bu yüzden gitmek zorundayız.

K: O zaman gideceğimizi neden bana anlatıyorum ki siz zaten benim yerime karar aldı keşke bir bana da sorsaydınız.

KB: "Black South College (yanlış yazmış olabilirim)" hem yeni arkadaşların olacak çok güzel değil mi?

K: Benim için hiç güzel değil baba arkadaşlarımı bırakıyorum okulumu bırakıyorum.

KB: Oraya gidiyoruz karol bavulunu hazırla 3 gün sonra Arjantin'e gidiyoruz.

K: Ben boşuna konuşuyorum burada beni dinleyen yok.

başka çarem yoktu yarında Michael'e veda etmem yoktu. Ben onu burada nasıl bırakıp gideceğim aklım almıyor neyse bir süre sonra düşünün bırakıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

* YARIN * 

uyanmıştım üstümü değiştirdim, elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı kahvaltı etmeye gittim. Amanda geldi Amanda kim diye sorduğunuzu duyar gibiyim Amanda bizim hizmetçimiz ama aileden gerekiyor.

  A: efendim anneniz ve babanız taşınma işlerinden dolayı alışveriş gittiler sizinde akşam 23: 00'den önce evde olmanızı istediler.

K: Tamam amanda sağol çekilebilirsin.

dedim ve kahvaltımı şaşır başladım. Kahvaltım bittikten sonra hazırlanıp Micheal'e buluşmaya gittim. Hızlandırılması ve hızlanmaya başladım çok hızlanmışdır ve karşılama bir çocuk çıktı o kadar hızlı çalıştı ki duramadım "Hey dikkat et" diye düşündım ama duymadı ve çarpışmıyor.

?: Heyy hey yavaş ol biraz daha dikkatli olun "bunu sırıtarak söylemişti"

K: Ben dikkatli ol diye bağırdım asıl dikkatli olması gereken kişi sensin.

?: Keşke izin isteseydin.

K: Ne hakkında izin isteyeceğim.

?: Bana çarpma konusunda ha bu arada ben Ruggero Ruggero Pasqurelli.

K: Sana çarpma konusunda izin istemek zorunda değilim.

R: Bence zorundasın bu çocuğa çarpmak isteyen çok kişi oluyor.

K: Ha ben o bildiğin kızlardan değilim. 

R: Nasıl bir kızsın bakalım?

K: Bir çilek çocuk eksikti.

R: Çilek çocuk mu? "Ruggero Pasqurelli" için bir işim var.

K: Çilek senin gibi kibirli insanlara denir.

R: Ben hiç kibirli biri değilimdir. 

K: * güler * aaaa ben çok geç kaldım görüşürüz çilek çocuk.

R: Bari telefon numaranı verseydin.

K: Yaz ........................ tmm sen bana yazarsın çilek çocuk.

R: İsmini söyleseydin keşke ...

K: Çok beklersin :)

Michael'ın yanına yetişmem lazımdı ve gelditim orada oturuyordu yanına gittim.

K: Kusura bakma geciktim bir sorun çıktı da.

M: Önemli değil alıştım zaten hep geç kalıyorsun :)

K: Yaaa Michael.

M: Tmm tmm sustum eeee benimle ne konuşacaktın.

K: ..........

   arkadaşlar bu benim ilk hikayemdi umarım beğenmişsinizdir kısa olmuş olabilir umarım sizin sayenizde devamı da gelir. <3



BİR RUGGAROL HİKAYESİWhere stories live. Discover now