1.BöLÜM

274 6 3
                                    

Merhaba arkadaslar bu benim ilk kitabim umarim begenirsiniz.

                            1.Bolum

İlik bir ruzgar esiyordu.Telefonuma bir mesaj geldi.

Derin
"Seni otelde bekliyorum"

Kosarak otele gittim.Danismadan oda numarasini ogrendim merdivenden cikiyordum ki bir sesler duydum bir kadinla erkek sesi sesin geldigi yone yurudum...

"Derin hani sevgilinden ayrilicaktin kacip gidicektik buralardan"

"Derin" dedim aglamakli cikiyordu sesim.

"Ruya sen...yanlis anladin gel bi konusalim" sozunu kestim

"Ne konusmasi ya beni otele cagriyorsun birde gordugum seylere bak" kapidan tam cikiyordum ki...

"Ruya dur kim seni otele cagirdi ben mesaj atmadim" kosarak ciktim agliyordum.

Birden bir seye carptim...

"Dikkat etsene be" dedi.Bu cocuk gercekten yakisikliydi.Ama su anda bunu dusunecek zaman degil.Derin arkamdan...

"Ruya bekle!Tamam gidiyorsan git ben yeni sevgilimle daha mutluyum buralardan gidicez ve yeni bir hayat kurucaz."

Aglamaya devam ederken kosup gittim.Sahile geldim yaz tatili icin bodruma gelmistik derinle...Dalgalarin sesi bana cok iyi geliyordu sanki huzur veriyordu.Bir ses duydum.

"Merhaba ben Kivanc" bakmaya bile tenezzul etmedim.

"Ugrasamam senle git basimdan"

"Gitmessem ne olur" ona dondum ve...

"Seni...Sen...

Begendiniz mi?Yorum yaparsaniz ve vote verirseniz sevinirim:)
2.Bolumu 30 ve  50 arasi vote gelirse paylasirim.

Buyuk Asklar Nefretle BaslarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin