2

7.3K 420 346
                                    

Uyandığımda karnımda bir ağırlık hissediyordum. Kafamı kaldırıp baktığımda taehyun'un bana şirince baktığını görmüştüm. Ellerini çenesini altında birleştirmiş bir şekilde bana bakıyordu. Oturur pozisyona geldiğimde o da kucağım da oturuyordu. Sanırım onunla konuşmalıydım dimi yani sonuçta artık o benim kardeşim gibi bir şeydi.

"Taehyung ben jeon jungkook
artık birlikte yaşayacağız ."

Söylediğim şey ile bana gülerek bakmaya başlamıştı. Fazlasıyla tatlıydı o yanaklarını ısırmak istiyordum. Bana bakarak çok tatlı bir şekilde ismimi söylemeye çalışmıştı.

"cankuk"

Söylediği şey ile kahkaha patlatmam bir oldu o kadar tatlıydı ki bana gözlerini sonuna kadar açarak bakıyordu. Onu kendime çekip yanaklarını öpmeye başlamıştım. Yaptığım şeyle gülmeye başladı bende daha çok öpmeye başladım yanakları yavaş yavaş ısırıyordum o kadar tatlıydı ki bir süre sonra öpmeyi kestim.

"Kahvaltı yapalım mo?"

"e-evet yapalım"

Dediği şeye hafif gülmüştüm

"O zaman gidelim ."

Taehyunguda kucağıma alıp aşağıya inmeye başladım. Onu sandalyeye  oturtup kahvaltı hazırlamaya başladım.Taehyung'la kahvaltıyı yaptıktan sonra salonda çizgi film izliyorduk. O sırada telefonum çalmaya başladı arayan yine jimindi.

"Efendim jimin"

"Ne oldu aldın mı?"

"Evet hem de çok tatlı"

"Tamam o zaman hemen geliyoruz"

"Tamam"

Diyip direk telefonu yüzüne kapadım. Yugyeom ile beraber geleceklerdi.
Taehyung'la çizgi film izlemeye devam ediyorduk ki kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda jimin ile yugyeom  vardı. Direk paldır küldür içeri girerek taehyungun yanına gidip onu sevmeye başladılar.

"hayır yani bu kadar meraklıysanız gidip alın kendinize bırakın benim bebeğimi" diyerek taehyungu onlardan alıp kucağıma oturttu.

"Konuşma velet bizim sayemizde aldın" demesiyle ona baktım. "Hiç te bile hem siz niye geldiniz" jimin kafama vurarak "Taehyung için geldik salak" dedi.

"Eee gördünüz gidin şimdi hadi."
Diyerek onları evden göndermiştim. Taehyunga kıyafet almalıydım.Hemen üstümü değiştirip taehyungla arabaya binerek alışveriş merkezine gittik. Daha sadece iki tane mağazaya girmiştik ama taehyung gördüğü her pembe, mor ve pastel renklerde ki kıyafet alıyordu. Elim poşetler ile dolmuştu. İçimden bir ses garip diyordu. Bu kadar fazla pembe renkler almadı garipti. Umarım büyüyünce tahmin ettiğim şey olmazdı.

Bir kaç mağaza daha gezdikten sonra bir şeyler yemek için bir yere oturduk. Ne yemek istediğini bilmiyordum. " taehyung ne yemek istersin?" dedim. Kafasını kaldırıp utanarak "Ş-şey fark  etmez h-hyung" demişti.  Utanmıştı ve bu çok tatlıydı. Elimi Saçlarına atıp hafif karıştırıp "pekala ve utanman gerek yok" diyip garsonu çağırıp ikimize uygun bir şeyler söyledim.

Yemekler gelince ikimizde yemeye başladık. Taehyung acıkmış olmalı ki iştahla yiyordu. Ben aç kurtlar gibi yemeğe saldırıyordum.

Yemeği yiyince parayı ödeyip arabanın olduğu kata indik. Bagajı açıp poşetleri içine koyup geri kapattım. Taehyung arka koltuğa oturmuş beni bekliyordu. Arabaya binip eve doğru sürmeye başladım.
Eve geldiğimizde arabayı park edip eşyaları da alarak eve girdik taehyung ile.

Odaya gelince kıyafetleein hepsini çamaşır sepetine koyup makineye çalıştırdım.

********
Şuan da taehyung'un kıyafetlerini dolaba koyuyordum. O ise yanımda oturup baba bakıyordu. Hepsini katlayıp dolaba koyduktan sonra onun için mor bir gecelik aldım.
(Mor gecelik diyince aklıma hiç iyi şeyler gelmiyor.)

"taehyung kendin giyinebilir misin?"
dedim. Kafasını hayır anlamında iki yana sallayınca kıyafetlerini giydirmeye başladım.

Kıyafetlerini giydirip yatağa yatırmıştım. Kendimde geceliğimi giyip yanına yatıp ona sarıldım. Hafifçe saçını öpüp "iyi geceler bebeğim" dedim. "iyi geceler hyung" diyerek kuyruğunu bacağıma sarmıştı. Hafifçe gülümsedim. Bugün çok yorulmuştum. Gözlerimi kapatıp direkt uykuya daldım.

Böyle daha iyi. Ben bu kitabı çok heyecanla yazmıştım aklıma o geldi. Ama bok gibiymiş okurken utançtan öldüm.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Sizi seviyorum ♥

Ve bir şey fark ettim buradaki smutları bok gibi yazmışım onları da düzenleyeceğim.




Catboy [taekook] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin