Taehyung
Uyandığımda jungkook'u yanımda görmemiştim. Gitmiş miydi? Hızla yataktan kalkıp aşağıya inmiştim. Belki de kahvaltı hazırlıyordu.
Salona baktığımda onu görememiştim. Mutfağa girdiğimde orada da yoktu. Merdivenlerden çıkıp onun odasına baktım. Yoktu, evde ki bütün odalara bakmıştım. Odama geri döndüğümde yatağımın yanında ki sehpa'nın üzerinde ufak bir not vardı. Notu alıp okumaya başladım.
" taehyung, güzelim bana biraz zaman ver. Birkaç gün sonra geri geleceğim. Sadece düşünmeye ihtiyacım var ikimizin de düşünmeye ihtiyacı var. Seni seviyorum."
Jungkook.
Gitmişti yani ama geri gelecekti. Doğru söylüyordu ikimizin de düşünmeye ihtiyacı vardı. Ve kendimi toparlamam gerekiyordu. Ben zaten jungkook'u seviyordum ama o ne hissettiğini bilmiyordu. Ve zamana ihtiyacı vardı. Geri gelecekti.
Bugün lisa ile buluşup eğlenmeye çalışacaktım. Biraz olsun eğlenmek istiyordum. İlk olarak lisa'yı aramam gerekiyordu. Telefonumu elime alıp lisayı aradım.
" lisa müsait misin?"
"şey aslında biraz iş-"
"müsaitsin yani anladım. Üstünü giyin gel sana anlatacaklarım var hem.
" pekala "
Dolabın kapağını açıp kıyafetlerime baktım. Bar'a gideriz diye düşünüyordum. Bu yüzden oraya uygun kıyafetler seçip onları giydim.
Karnım aç olduğu için mutfağa gidip kendime ufak bir sandviç hazırlayıp onu yedim. Mutfağı toparladıktan sonra salona geçip lisanın gelmesi beklemeye başladım.
Kapının çalması ile oturduğum yerden kalkıp kapıyı açmaya gittim. Büyük ihtimalle lisa gelmişti. Kapıyı açıp lisa'yı görünce ona sarıldım. "sevgilin nerede en son meşguldün"
Dedim. Ona trip attığımı anlamış olacak ki "taehyung sana söyleyecektim gerçekten" demişti.Gülümseyip "şaka yapıyorum içeri geç hadi" dedim. Salondaki koltuktalardan birine oturmuştuk. Ve lisa bugün çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy [taekook]
RomanceAldığınız catboy'a aşık olursanız ne olurdu? Bence kötü bir şey olmaz. Sizce? ~~~~~~~ Taekook Femtae Sope