Domluvená svatba

109 8 6
                                    

Holky jsou nejlepšíííí🌸👗

Kečup🍅:
Holky, pomoc😲

Fujoshi👬:
Co se stalo?😮

Kečup🍅:
Rodiče se rozhodli domluvit mi svatbu s někým koho vůbec neznám a ani jsem ho nikdy neviděla.😭😭😲😲

Fujoshi👬❤:
Bože néé😭 chudáku, to nám nemůžou udělat 😭😭

Fujoshi#2👬❤:
Domluvená svatba?! To se dělalo ve středověku, ne?!😲😲

Creepypasta🔪:
Přesně, to nejde😲

Ta klidná💆:
To bude určitě dobrý. Kdy že ho máš potkat?

Kečup🍅:
Pozítří

Ta klidná💆:
Půjdeme s tebou

Fujoshi#2👬❤:
Jo, půjdem s tebou

Creepypasta🔪:
Já taky

Fujoshi👬❤:
Já vám říkala, že mi k něčemu ten kickbox bude. Rozkopu mu prdel tak moc, že si to bude nadosmrti pamatovat. Což znamená, že jdu s vámi😁

Ta klidná💆:
Nechci ti kazit radost či odhodlání Kačku bránit, ale na ten kickbox nechodíš ani dva týdny...

Fujoshi👬❤:
No a co😣

Fujoshi#2👬❤:
Víte, já bych se ráda vyspala.

Fujoshi👬❤:
Stejnak čumíš na Yaoi

Fujoshi#2👬❤:
Love Stage je důležitější než spánek, ale i tak mě rušíte😣😣

Fujoshi👬❤:
To máš pravdu, ale já radši Super Lovers. Tak dobrou holky😁

Ta klidná💆
Dobrou

Kečup🍅:
Dobrou

Fujoshi#2👬❤:
Oyasuminasai

Creepypasta🔪:
Dobrou a ať vás nenavštíví Jeff the Killer či ostatní 👋👋

/Time skip/

Kačka (kečup🍅), Nanami (fujoshi👬❤️), Charlotte (fujoshi#2👬❤️), Ella (creepypasta 🔪) a Sabina (ta klidná 💆) seděly v autě. Právě jely na místo, kde se má Kačka seznámit se svým budoucím manželem. Všechny z toho měly různé pocity. Kačka byla vyděšená a zároveň naštvaná na rodiče. Nanami se s Charlotte bavila o tom, jak asi bude vypadat Kaččin budoucí manžel a jestli tam bude někdo, s kým by ho mohly shipovat. Ella přemýšlela jak ho zabít či se snažila najít čísla různých creepypast, aby to udělaly za ní. No a Sabina se snažila přivést Kačku na jiné myšlenky, než je plánování vraždy svých rodičů.

Auto zastavilo a holky vystoupily. Před nima stál muž s dlouhými bílými vlasy, které byly na konečcích růžové a měl narůžovělé oči. Nanami a Charlotte strnuly.
,,Toto, je KarlHeinz Sakamaki. Tvůj budoucí manžel, Kateřino." řekl Kačky otec.
,,No ty vole.." řekla překvapeně Charlotte.
,,Svatý yaoi..to není možný..." Nanami taky byla překvapená.
,,Copak? Umíráte nad mojí krásou? Jsou tu se mnou moji synové, nejsou sice tak hezcí jako já, ale hrůza to není." podíval se na ně posměšně Karl. Za ním vyšlo šest kluků.
,,Myslím, že vaši rodiče určitě povolí, aby jste si každá vzala jednoho. Argumenty navrhnout nejde." řekl namyšleně.
,,Tak se na to podíváme." vzpamatovala se první Charlotte. ,,Tákže...Shu - patří k Yumovi, Reiji - shipuju ho s Laitem, Ayato - Shipuju ho s Rukim, Kanato - Patří k Azusovi, Laito - už jsem říkala a Subaru - patří ke Kouovi. Nějaký argument se vždycky najde."
,,Přesně. A navíc, KarlHeinze si brát fakt nebudeš, Kačko." přidala se Nanami.
,,Vezme si ho." prohlás otec Kačky.
,,Takže "vážený" pane...Vážně chcete, aby byla vaše dcera znásilněná tímhle obstarožním pedofilem a nakonec zabita svými dětmi???!!!" naštvala se Charlotte.
,,C-co?" strnul Kaččin otec.
,,Vy chcete svoji dceru provdat za někoho, koho vůbec neznáte, jen kvůli pracovním vztahům či tak podobně?! Jak vy můžete být otec??!!!!!!" naštvala se Ella.
,,Nerad zasahuji do vaší konverzace, ale jak to, že o nás toho tolik víte?" zeptal se kluk s černými blasy s brýlemi.
,,Drahý Reiji...Rodino Sakamaki......Víte, že o vás existuje tří sériový anime?" zeptala se Charlotte.
,,Jako animák?" nechápal Ayato.
,,Satane." plácla se do čela Charlotte.
,,Teď se připravte na přednášku o tom proč jsou animáky jiné jak anime." řekla klidně Sabina a dala si do uší sluchátka. Byla v klidu, protože viděla obličej Nanami, který by se dal přirovnat k naštvané bachyni spojené s Kačkou, když jí někdo sebere čokoládu. A když už se naštvaná Nanami neovládne, je lepší jí neskákat do řeči a klidit se někam do rohu. Jinak totiž můžete skončit i na stromě.
,,JAK SI MŮŽEŠ VŮBEC DOVOLIT TOHLE ŘÍCT??!! TO JE URÁŽKA ANIME! CELÉHO SVĚTA OTAKU! MĚL BY SI SE STYDĚT! SÁM SI POSTAVA Z CELKEM ZNÁMÉHO ANIME, TAK BYS O TOM MĚL NĚCO VĚDĚT! POKUD SE IHNED NEOMLUVÍŠ A NEDÁŠ MI VŠECHNY SVOJE TAKOYAKI, TAK SKONČÍŠ JAKO BÍDNÁ ČERVENÁ SKVRNA NA ZEMI!!!!" rozeřvala se Nanami, přesně jak Sabina říkala.
,,Nanami má pravdu, ale dřív se musíte poučit. Tákže, anime se od animáků liší především vzhledem postav. Pak také příběhem. Spousta animáků má naprosto debilní příběh zatímco anime je vymyšlené do posledního puntíčku a u něktrých se musí i dost přemýšlet. Pak taky dabing-" chtěla pokračovat v poučování Charlotte, ale všimla si Nanami.
,,Prosimtě, Ayato, radši jí dej ty takoyaki, jinak po nás zbyde jen díra napříč celou zeměkoulí." povdechla si.
,,Moje takoyaki! Nedám!!" začal se vzpouzet Ayato.
,,Ell, chci ten nůž." řekla Nanami.
,,No já nevím.." zacala Ella.
,,DĚLEJ!!" přerušila ji Nanami. Ella jí ten nůž radši dala. Jen co se Nanami zmocnila toho nože, začala největší velká pardubická jakou jste kdy viděli. Na život a na smrt....doopravdy.

A zatímco Nanami honila Ayata s Elliiným nožem, si všichni posedali na zem a začli čilovat. Abych to nějak přiblížila, Charlotte sledovala Ayata s Nanami, Ella si četla creepypasty a Sabina se bavila s Kačkou. K těm se však přisunul KarlHeinz, ale ony ho tak strašně odignorovaly. Najednou všechen řev ustal. Všichni se otočili na ty dva běhající blázny. To však už Nanami podávala Elle nůž a v druhé ruce držela plnou krabičku takoyaki. Poté si přesedla k Charlotte a dala jí tři.
,,Ale stejně si myslím, že by se Reiji hodil k Rukimu a Laito k Ayatovi." řekla jakoby nic.
,,Dřív jsem to tak shipovala, ale pak mi přišlo, že to moc nesedí. U obou je stejnej problém, kdo bude sema a kdo uke." odpověděla Lotta.
,,No tak to střídaj, ne?" nechápala Nanami.
,,Ty víš, že na to nejsem. Já to potřebuju určený." argumentovala Charlotte. A takhle se tam normalně začali bavit a ostatnína ně čuměli jak zjara.

,,Hele já na to nemám! Bavíte se o tom skoro pořád a já vam už vážně potřebuju rozumět." zvedla se Kačka. ,,Tak o co jde, zasvěďte mě do toho vašeho yaoismu, nebo co to je." sedla si k těm poblázněným yaoistkám. Ty dvě se na sebe jen šibalsky podívaly a už začalo vysvětlovaní.
,,Tak jak nad tím přemyšlím, ono je to vkastně i celkem roztomilý...Asi se kvam přidám." usmála se po chvíli Kačka.
,,Počkat počkat počkat..." ozval se KarlHeinz. ,,Ženu jako jsou tyhle dvě vážně nepotřebuju. Balíme to." rozešel seme své limuzíně.
,,Ale co smlouva?" zakřičel za ním Kaččin otec. Karl ji jen vyndal z kapsy a rozrhal na kousíčky. Poté je ještě polil inkousem a nasedl do limuzíny.

Myslím, že udělal dobře. Kdo by chtěl doma yaoistku, která ještě k tomu shipuje jeho syny? To ani netušil, že je to o jeho synech pravda...:)

THE END

●●●
Já vím, je to trash, ale co. Pokud se budete chtít od toho inspirovat, tak mi napište. Ráda si to přečtu.

Vaše: Darkwolf328

Domluvená svatba (FF DL)Kde žijí příběhy. Začni objevovat