will you marry me?

246 40 21
                                    

ზეინი
უკვე ერთი თვე გავიდა რაც ჯიჯის ფეხმძიმობის ამბავი ყველამ შეიტყო. ახლა კი ყველა ჩემს ნაბიჯს ელოდება. მე კი უკვე მზად ვარ ჯიჯის ხელი ვთხოვო და დავგეგმე კიდევაც ეს, როგორ მოხდება. ძალიან ვნერვიულობ, როგორ მიიღებენ მას ფანები, ბიჭები მეხმარებიან გეგმის განხორციელებაში და უკბილო ხუმრობებით ცდილობენ დამამშვიდონ განსაკუთრებით კი ჰარი ცდილობს ჩემს დახმარებას.

უკვე ყველაფერი მზადა და ნერვიულად ველოდები ჩვენს პირველ სადებიუტო კონცერტს, რადგან სწორედ იქ ვთხოვ ფანების წინ ჯიჯის ხელს.

*ერთი კვირის შემდეგ*

ჯიჯის და კენის საუბარზე კონცენტრილებას ვერ ვახერხებ, ვნერვიულობ თუ, როგორ ჩაივლოს ეს საღამო არმინდა ჯიჯიმ რაიმე იეჭვოს, მას წოლითი რეჟიმი აქვს დანიშნული, მაგრამ დაიჟინა, რომ ,,ქამბექის" კონცერტს ვერ გამოტოვებდა.

ამაზე თან ვბრაზობდი თან კი მიხაროდა, რადგან ყველაფერი გეგმის მიხედვით მიდიოდა.
ბიჭებმა გვერძე გამიხმეს და ყველა ერთდროულად დამაცხრა თავს.

-ოჰ ჩვენი ბეღურა დაფრთიანდა არადა როგორ მახსოვს მისი პირველი ნაბიჯები...

ვიცოდი ლიამი ვის ხსენებას აპირებდა ამიტომ სასწრაფოდ გავწყვეტინე ნამდვილად არ მსურდა ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე მნიშვნელოვან დღეს ჩემს ყოფილზე საუბარი.

-ლიამ გთხოვ ეგ შენი უკბილო ხუმრობა სხვა დროისთვის გადავდოთ კარგი.

‐ნუ ღელავ ზეინ, მას ხომ უყვარხარ რა თქმა უნდა ყველაფერი კარგად ჩაივლის.
-კი ჰარი გეთანხმები, არ იღელვო ზეინ, მთავარია ფანებს მოეწონოს შენი გადაწყვეტილება შემდეგ კი ყველაფერი მდინარის დინებას გაჰყვება.
-ოჰ ნაილ არ შეიგიძლია,რომ ყველაფერი არ გააფუჩო ხომ?
- რა ვთქვი ისეთი უბრალოდ ხომიცით ხალხის სიტყვას რამხელა ძალა აქვს მას შეუძლია...

აღარ შემეძლო ამის მოთმენა მართალია ისინი ჩემს დამშვიდებას ცდილობდნენ, მაგრამ სრულებით არ გამოსდიოდათ.

Zigi  came backWhere stories live. Discover now