O zamanlar Hunkar ve Fekeli 20 yaslarinda genc delikanli ve guzeller guzeli bir kizdi.Birlikde bulusub kahve icerler ve at binerlerdi.Hunkar buyuk halama gidiyorum diye gidib Fekeliyle bulusurdu.Amma bir gun olanlar oldu.Azize hanim suphelendi ve kizini takib etdi.Hunkar eve gelince kiyamet kopdu.Babasi cok dovdu odaya kitledi.Hunkar ve Fekeli kacmaya karar verdiler amma yakalandilar.Hunkar icin Adnanla evlenmekden baska care yokdu yoksa fekeliyi oldururdu Adnan ve babasi Fekeliye iftira atib evimizdeki esyalari caldilar dediler ve hapse atdilar nikahi yapmak icin uyqun zamandir.Amma bir mucize oldu Hunkar hamile oldugunu oyrendi.Hapisaneye gidib bunu Fekeliye anlaticakdi annesi tarafindan engellendi ve nikah gunune kadar odaya haps edirdi Adnan hapisaneye gidib evleniceklerini buyuk bir zevkle anlatdi ve sikayetini geri cekdi.Cunku Fekelinin gelib nikahi gorub kahr olmasini istiyordu.Oylede oldu Fekelinin Yaman hanimi Adnanin Hunkar Yamani olmusdu.Ona zumrut gibi bakan yesil gozleri simdi baskasina bakiyordu.Parayi pulu secmisdi.Bu kadere isyan etmek istedi.40 yil sonra kader onun karsisina Yilmazi cikarinca onun gencliyini gordu sanki bir de hikayesini dinliyince ona hak verdi.Artik sadece Yamanlari bitirmek vardi.