kecmis zaman

314 18 3
                                    

Hunkar eski zamanlari dusunur.O zamanlar cok guzel bir evleri vardi .3 katliydi.Amma babasi cok sertdi.Annesi onun sozunden disari cikmazdi.Bu kadar zenginliyin icinde Hunkar cok mutsuzdu.Sadece yuzunu gulduren 3 sey vardi.1 ati her zaman atina binib yuruyus yapmak onun en buyuk mutluluguydu.2 evdeki yardimci Ayse hanim o ayni zamanda Fekelinin annesiydi.Hem ev islerine bakar.Hem de cocuklugundan beri Hunkari o buyutmusdur.Hunkar icin ikinci bir anne hatda kendi annesinden bile daha yakindir.3 Fekeli o Hunkar icin bu hayatdaki en deyerli seydir.Onunla birlikdeyken zamanin nasil gecdiyini anlamaz.Adete ruyada gibi olur.Amma malesef her tatli bir ruyanin sonu vardir.Ruya bitdi ve kabus basladi.Ayse cok iyi bir kadindi.Hunkari kizi gibi severdi.Zaten Adnanla istiyerek evlendiyine hic bir zaman inanmadi.Cunku onun Fekeliyi ne kadar cok sevdiyini biliyordu.Bir az sikisdirinca Hunkar anlatmak zorunda kaldi.Ayse bir kez daha Hunkara hayran oldu sevdiyi adam icin kendini feda ediyordu.Hunkarin hayline cok uzuldu.Amma oglu icin susmak zorundaydi.Amma uzuntuden hasta olub oldu.O sira Fekeli hapisdeydi.Izin alib cenazeye katildi.Tabi ki Hunkarda ikinci annesi olan Ayse annesine bu son gorevini yerine yetirmek icin ordaydi.Ayni zamanda nefret arada olsa bile Fekeliyi gormek istiyordu.Bir zamanlar o gozlerde sadece sevgiyi goruyordu simdi ise nefret vardi.Fekeli annesinin olumu icin Hunkari sucluyordu.Bu isitdiyi agir laflar  Hunkara cok zor geldi.Hunkar eski zamanlara dalmisken Ayse annesini ne kadar ozlediyini fark etdi ve onu ziyaret etmek icin mezarliga gitdi.Her yil duzenli giderdi zaten.Orda Fekeliyle karsilasdi.Fekeli kecmisde olanlari tam bilmesede artik sevdiyi kadinin gozlerinde aci goruyordu.Eskiden gozlerinin ici gulerken yuzune bulutlar dusmusdu.Gozlerinde Adnana olan askini yada para hirsindan kendini kayb etmis bir kadin gormuyordu.Artik zamani gelmisdi.Neler oldugunu oyrenicekdi.

evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin