1.bölüm

13 2 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem o yüzden yazım yanlışları yapabilirim şimdiden kusura bakmayın...

   Sabah  herzamanki gibi erken uyanmıştım.hemen annem ve babamın odasına gidip kalktığımı haber verdim sonra odama gidip üzerime okul formamı giydim ---gri etek beyaz lakos--- ve kahvaltı yapmak üzere aşağı indim. Bir yandan kendime sandviç hazırlıyor bir yandanda telefonumla Ezgiyi arıyordum.
     "Alo ezgi kalktin mi bebem"

   "Hihi kalktim rana ne zaman cikarsin evden?"

      "Çıkarım bı beş dakkaya"

    "Ok okulda görüşürüz seninkine selam söyle"

     "Ok by"

Telefonu kapatıp sanduvicimi bitirdim ve yola koyuldum.(birazda kendimden bahsedim demi) benim adım Rana inek değilim ama derslerlede aram çok kötü değil. En yakın arkadaşım ezgi okulumuzun gelmisini geçmişini bilir. İkizi pek o yönden degil. Çok çekici ama bir sevgilisi yok. Malesef Ezgi de benim gibi sap. Ama ezginin taliplileri var enazindan ben öyle bıliyorum.muzik dinlemeyi çok severim. Bizim okulun müzik grubu vardir tabi onlarda çok çekici ama hiç kimse Taner gibi olamaz. Sorun şu ki beni görmüyor. Ve benim onu sevdigimide hayliyle bilmiyor.
 
     Yaklaşık 15 dakika sonra okula varmıştım. Tabiki ezgi ve Enes beni bekliyordu şimdi tek eksik Deniz. Deniz Ezgiden hoşlanıyor ama tabikide bunu ezgi bilmiyor.
  
      Az sonra denizde geldi ve sabah sabah yine müdürün dirdirini dinlemek zorunda kaldık. Daha sonra sınıfa girdik. İlk dersimiz tarihti. Enes ile Deniz bizim yan sinifimizdaydilar. Oyuzden ayrılmak zorunda kaldık.

    Öğle arasında kafeteryadan oturmuş yemek yiyorduk yani ben Taneri izliyordum onlar yiyorlardı.
Gene onu keserken

   " Kızım sen Taner'i kesicem diye yemek yemiyorsun ama. " dedi Ezgi.

Hemen atıldı Deniz
"Aynen önüne bak önüne yemeyini ye kesme su çocuğu bak bakmiyo sana işte "dedi.
  Hemen Denize baktım catalimi pisikopat bir katil gibi yavaşça çevirerek 
 
     "Seni mi kesmemi isterdin deniz delirtme beni " diyip yarıp kalan isim olan Taner i kesmeye devam ettim. Sonra yanımıza Enes geldi. Pis gicik
   " Ne yapiyorsunuz gencler sana hiç sormicam Rana senin işin belli Taner" dedi üzerine vura vura ve hafif bağırarak. Hemen elimi azına kapadım" sussana duyacak "dedim aglarbir sesle.
     "Tamam ne sen işine devam et bendede çikolatalı süt vardi ama neyse ezgi sen istermisin " amali birbicimde bana bunuda yaptirmislardi Taner ve çikolatalı süt ardında bieakmislardi beni tabikide ikiside .
    
      "Tamam,tamam,tamam özür dilerim ver lütfen yaaaaaa"diye çığlık attım.
     "Tamam tamam sus " dedi ve verdi. Basarmistim sütü kapmistim büyük bir mutlulukla sütümü içtim.

     "Bu arada annem sizleri bu gece bizim eve davet etti gelmesseniz döverim."

     "Bakarız valla güzelim bilmiyom babamlarla konuşalım "dedi Enes.
    Sinirle ona döndüm "bana güzelim deme dememismiydim Enes"diye kukredim.sonra " neyse haber verirsiniz ben eve gidiyom by"dedim onlarda elsalladilar ve okuldan çıktım

Merhaba bu bölüm tamamen doğaçlama idi.
   

 
   
      

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin