BÖLÜM BİR

90 10 9
                                    

-Kankaa!kankaaa!
-Ne var lan?
-kanka Güneş'şi gördün mü?
-Yoo,Nerede ki?
-kankaa,
-Bak Fırat, kızdırma beni. Ne oldu lan Güneş'e söylesene?
-Yok birşey lan.Sadece gördün mü diye sordum.
-Mal.
Salak ya bunlar
-Gençler Gülseren şu sümüklü sülo'nun teklifini kabul etti.
-Güneş sen neredeydin?
-Ya ben kapının orada sizi dinliyordum ama oğlum gerçekten salak bu Fırat.Amma da güldüm ha.

Sanırım Tufan sinirlendi.
Hay dilimi eşşek arısı soksun. Neden güldüğümü söyledim ki?
Ohuv,evet,şimdi ayvayı yedik. Bu Tufan'ı yumuşatmazsam öldürür bu beni.
-çelik kafam.Nasılsın?
-Güneş.
-Efendim canım?
-Benim anlım da salak mı yazıyor?
-Niye çeliğim?
-Kızım ben sana bir şey oldu diye olur olma şeyle düşündüm(kaçırıldı mı?O koca midesi iki kişiye de aynı anda pay edilip satılmış olabilir.Aa,yok yok o kaçırılmak üzereyken adamı öldürüp hapse duşmüştür. Ya da en mantıklısı,okula gelirken lahmancuncuya uğramış ve lahmancun yiye yiye obez olup patşamıştır. Sonra garsonlar onu kapı dışarı etmiştir. Hesaba parası yetmediği için. Patlamış hali ile yürüyemediği için yolun ortasında araba çarpmıştır ama araba onun taş kafasına çarpınca param parça olmuştur ve böylece polisler ona ceza yazmıştır.) Bizi izleyip güldüğünü söylüyorsun.Sence ben sana ne yaparım?
-Ne yaparsın sinir küpüm?
Fırat,
-Kaç Güneş kaç.
-Öyle mi diyorsun?
Dudaklarını büzerek kafasını öne arkaya doğru sallayarak bana kapıyı gösterdi.Tabi ben de fırsat varken,
-Alllaaaaah,ben kaçtıııım.
-Güneeeeşş!!!
Fırat,
-Ya seviyorum ben bu salakları.

🙊🙉🙈

Nerde benim formalarım?
-Anneee. Formam nerede?
-E kızım dolabındadır.
-Sağol ya anne.çok yardımcı oldun.
Ya anlamıyorum,bizim ailede salaklık genetik mi?Kadın dolabımdakilerin hepsini yere döktüğümü gördüğü halde dolabındadır diyor.Zaten Tufan'ın bana attığı dayak yüzünden yürüyemiyorum. "Allahım ya, Sırf biraz güldü diye bu kadar dövülür mü ya insan?"
-Sadece güldün diye değil canım.Çocuğun korktuğunu gördüğün halde onlara güldüğün için.
-Ya kanka bu Tufan da iş kavgaya gelince cesaret kübü,bize gelince ödlek biri oluyor.
- Herhalde kanka. Biz çocukluk arkadaşıyız ve onun hiç kardeşi yok. Bizi kardeşi gibi sevdiği için bizim için endişeleniyor.
Evet gerçekten bizi kardeşi gibi görüyor ama Antalya da ki abimden bile savunmacı.
- Ya Gülseren sen okula git. Benim daha formalarımı bulmam lazım.
-Bu çöplüğün içinde?
-Çöplük değil canım,burası benim odam.
Uzun bir kahkaha attı.Sonra da sanat eserime bakmaya devam etti.Ne yani herkes düzenli olucak diye birşey yok.
Heyy!Bu da neydi?Rüzgar kadar hızlı birşey. Şaşkın bakışlarımı gören Gülseren,
-Ne oldu ?
-şey camın önün... Neyse boşfer.
Omuz silkerek etrafın bakınmaya devam etti ama ben bu şeyi tekrar görmek istiyorum.Aslında bir insana benziyordu ama bir insan bu kadar hızlı olamaz.
"Belki bizim haberimiz olmadan yeni bir robot yapılmıştır"
-Efendim?
-Hiç,sadece sesli düşündüm.

🙈🙉🙊

Hoca,
-Gençler birazdan yangın tatbikatı için siren çalıcak.Herkes sakin bir şekilde bahçeye inip sıraya dizilecek tamam mı?

DULUULULUUDULULUUU(SİREN SESİ)
Hepimiz yerlerimizden kalkıp kapıya yöneldik ama Fırat ağlayarak,
-Kanla yangın var. Çıkarın beni buradan lütfen çıkarın beni. Lütfen, ölmek için daha gencim.Yangını vaaar. Kaçııın .
Bütün sınıf kahkahalara boğulurken Fırat salya sümük ağlıyordu. Ama nihayet Tufan onu sakinleştirdi.
-Kanka bu sadece tatbikat ağlama. Yangı filan yok.
-Yok mu?
-Yok.
-Güneş doğru mu söylüyor bu?
Kahkahalar eşliğinde,
-Evet,doğru.
Gülseren,
-Bir insan bu kadar da salak olamaz ya.
Fırat'ın gözlerinde ki yaşlar hemen kurudu. Sanki az önce ki Fırat bu Fırat değildi.
-Şaka yaptım zaten.Bakalım siz korkuyormusunuz diye test ettim.Salakmıyım ki ağlayayım.
-Değil misin?
-Öğle miyim?
-Salak.
"Hadi gençler oyalanmayın"
-Peki hocam.
Herkes Fırat'ın salaklığından bahsedip eğlenirken ben hala sabah ki hızlı şeyi düşünüyordum.Neydi o?
Sabah okula hazırllandığım da Gülseren den gelen mesaj dikatimi çekti; Kanka Caner okula geri döndü.Caner kim be?
Y

ani ben kankamı o kadar iyi tahmin elabiliyorum.O yüzden hemen okula gel."Salak bende okula gelmek için hazırlanıyorum."
-Selam gençler.
Gülseren beni görür görmez hemen konumdan tutup beni koridora doğru çekiştirdi.
-Evet,bana Caner'i ayarlamanı istiyorum.
-Ama faru-
-Faruk yok Caner var.Hem sen demiyor muydun "o sümüklü süloyu bile kabul ettin",yanlış mıyım?
-Eee söyle bakalım.Şu Caner de kim?
-Yani daha demiştimya"okulun en havalı çocuğu geçen yıl rahatsızlandığı için okula gelmedi. Bu yüzden 10. sınıfı tekrar okuyacak."işte o çocuk bu çocuk.Kanla inanırmısın bu çocuğun birinin boynunu ısırarak la emdiği hiç söyleniyor.
Saçama ama onun cidiyetini bozmamak için ben de ciddi takılmaya çalıştım.
-Vampir gibi yani.
Bir saniye vampir gibi vampirler hızlı koşar. Evimizin önünde hızlı kılan şey ve bu çocuk hakkın da söylenenler...Yok yok . Vampir diye bir şey yok bi' kere.Yani
umarım yoktur.

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin