VAMPİR KEDİ

38 9 5
                                    

Okuldan çıkıp eve doğru giriyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuldan çıkıp eve doğru giriyordum.Bizim ev ağaçlık bir alanda bulunduğu için bahçenin karşısında geyik gibi hayvanlar otlarken görebiliyorum.Bugün de  öyleydi.Evin bahçesinin girişinde uzun boynuzlu bir geyik vardı.Sevmek için yaklaştım ama benden daha hızlı davranan bir canlı vardı.Çok hızlıydı.Bu...Bu bir  kedi.Birden  sıçrayıp geyiğin boynunu ısırmaya başladı. Kedinin ne yaptığını meraklı gözlerle izliyordum. Kedi, geyiğin boynunu bıraktığı an geyik yere yığıldı. İlginç ,gerçekten çok ilginç. Bu...Kedi...Kedi bir vampir.Kendi kendime "aklımı kaçırıyorum sanırım. Vampir diye bir şey yok,"dedim.Ama o kedinin dişleri...Ağzındaki kan...
   Ben şoktan çıktım ama bu sefer daha da  kötü bir şey korkusunu yaşadım.Kedi,sivri ve kanlı dişlerini gösteretek bana doğru yürüyordu. Kedi,geyiğe yaptığı şeyi bana da yapmayı planlıyordu.
   Şimdi gerçekten büyük bir yardım ihtiyacım var. Ev tam karşımdaydı. Anneme  seslenebilirdim ama bu kedinin anneme de zarar vermesine izin veremezdim.
   Ah,yine o hızlı şey.önüme tekrar baktım ama kedi yoktu. Sağımda kötü adamların attığı kahkahaların daha sevimli bir versyonunu duydum. Sesin geldiği tarafa baktığımda...
- Sen de kimsin?
-Vampirler inanır misin?
-Saçma...Öyle  bir şey yok. Hey bekle!
Gitti.Bu ne biçim bir insan. Ya da vampir.Ne vampiri be? Sanırım gerçekten aklımı kaçırıyorum.
Bi' saniye. Ama...Ama...Bu geyik-gerçekten var mi yani?

KARANLIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin