Jeg løber, hvert skridt øger farten, men det som om jeg mister kræfterne mens jeg bliver hurtigere, jeg bliver svagere og svagere...
Jeg er Simone, Simone L. Blanc. Folk mener jeg er skør, men det ikke helt sandt, jeg har bare verdens bedste fantasi. Men altså hvor kom vi fra?
Jeg kaster mig ned i det fugtige, lidt kolde græs, og så lå jeg ellers der, midt ude i ingenting, midt i mørket, i det kolde og fugtige græs. Jeg ruller rundt og om på ryggen så jeg kan ligge og kigge op i himlen, som er fyldt med de smukkeste stjerner.Jeg er en varulv, men ikke denne uhyggelige type, som går og æder folk, nej jeg er mere sådan en stor hund, men kun en udover min familie ved det, nemlig skolen lækreste dreng, Lucas L. Noir. Han er nok skoles lækreste dreng, men så har man ikke set ham som ulv, han er så stærk og flot, helt sort i pelsen, han er en rigtig steg.
Vi går på skole sammen, Lucas og jeg, vi er altid sammen, også ude for skole tide, det gælder også dagene, hvor månen er fuld. Vi plejer at løbe op på den højeste bakke top og så sidder vi der side om side og hyler mod månen. Det faktisk ret romantisk, side der ved siden af ham og se ham ind i hans smukke rødeglødende øjne, se hans store sorte pels der flagrer i vinden med et sølvskær fra månens glød. Det så romantisk, men vi er ikke kærester.Evnerne vi har til at blive til disse store stolte ulve, er ikke dårlig. Jeg vil ikke sige det har været nemt, vreden var svær at kontrollerer i starten, men nu det så let som en leg.
YOU ARE READING
The Wolf Howl - Second version
Fantasy*Danish* To mennesker af hvert køn har særlige kræfter, men kan de styrer dem når kærligheden kalder? Læs med og find ud af det. Bogen er den nye udgave af min tidligere bog: Ulve Hylet.