Size ilk kiyabımı sunuyorum. Umarım keyif alarak okursunuz. İlgi görmezse büyük ihtimalle kaldıracağım. Şimdiden rica edeceğim, eleştir yapacak olanlar okumasın. Lütfen beyenirseniz arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın🌷
Hayata nasıl başlarsan öyle de devam edersin.
Evet bu benim fikrimdi. Yanıldığımı anlamam uzun sürmemişti. Çünkü hayat bizim değil de kaderimizin pilanladığı bir süreçti. Ve biz sadece bu süreçin kurbanlarıydık.Hayata sıkı tutunmak gerekir.
Evet sıkı tutunmalıydık ama bize düşman değil de yakın olan insanların acımasızlıkları hayata olan sevgimi öldürüyordu sanki.
Yine ordaydın işte. Hiç kimseyi aldırmadan, güzel gözlerinle dışarıyı izliyorsun. Ne zamandan beri bu devam ediyor biliyor musun?
Ben unuttum.
Sana ne zaman aşık olduğumu, kalbime güçlü bir şekilde ne zaman kazıdığımı unuttum. Sadece seni sevmek istiyorum. İsmini bilmeden, beni fark etmeden sadece sevmek. Gerçi beni fark etmesen de olurdu. Sevgime karşılık vermesen de olur. Kalbim senin için atıyor ne de olsa.
Başımı otobüsün camına yasladım ve yüzünün profilini her sabahkı gibi hayranlıkla izlemeye başladım. Kusursuz insan anlayışı sen misin?
Yoksa insan vücudunda yaşayan bir melek?
Nesin acaba sen söyler misin?
Nasıl benim taş kalbimi bu kadar yumuşacık yapa bildin? Şimdi bir sonraki istasyonda ineceksin ve ben sabaha kadar seni görmek için bekleyeceğim.
Hayatımın başka anlamı kalmamıştı çünki.
Her gün kalbimi kırıyordum. Sana dokunamadan, konuşmadan, tanımadan nasıl seve bilmiştim bu kadar derinden?
Belki de gözlerine. Ve ya sadece ruhuna tutunmuştum. Seninle aynı ortamda nefes almak bile en güzel şeydi benim için.
Artık aklımdan çıkmıyordun. Seni görmediğim zamanlarda gözlerimi kapatıyorum ve seni hayal ediyorum. Yanındayken bile özlüyorum seni.
Yüzünün her milimini kazıdığım kalbim dudaklarına gelince ritmini bozuyordu sanki.
Maskemle ve kapüşonumla beni fark etmezdin. Arkada, beni göremeyeceğin yerde oturup, sessizce sadece seni izliyordum.
Ömrümün sonuna kadar asla sıkılmadan yapa bileceğim bir şeydi bu.
Umarım bir gün sen de beni severdin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only You| JJK
Fanfiction"Gölgen olmaya karar verdim, gölgesinden korkan çocuklar gibi kaçtın." Ağzımda kabus gibi tat vardı ve beyin hücrelerimin çıldırmaya başladığını his ediyordum. Karşısında güçlü durmak zorundaydım. Kendime hakim olmaya çalışıyorduma ama onun enerjis...