Part 3

56.2K 155 16
                                    

Aku menghirup teh o panas yang berada di hadapan aku. Di hadapan aku kini adalah abg Man yang menarik nafas berat. Maybe dia segan lepas kejadian tadi. Yela abg Man dah berusia 40an aku baru berusia 24 ketika itu. Separuh umurnya tapi dipaksa oleh isterinya menghisap batang aku. Sudah pasti dia malu dan rasa maruahnya tercabar. Aku berlagak biasa tak mahu mengulang cerita apa yang berlaku tadi, biar dia sendiri yang membuka cerita.

Abg Man membuka cerita yang dia bukanlah gay ataupun suka sama sejenis namun dia telah di train begitu oleh isteri dan rakannya suresh. Selepas 2-3 kali isterinya dijolok oleh Suresh. Suresh kemudian makin daring dengan berani membawa isterinya bertugas di luar kawasan untuk menemaninya dengan menjadi kelindan. Duit dapat sedap pun dapat. Kadang-kadang sampai 3 hari baru Suresh hantar bini Abg Man ni balik rumah. Bau jangan cakaplah masa Suresh datang bawak bini Abg Man bau hamis menerpa hidung Abg Man. Kuat dengan bau air mani. Bini abg Man pun lepas jadi bini angkat Suresh dah pandai togok arak. Yelah Suresh dahla kuat minum. Sudah pasti Ema lambat laun akan join Suresh minum jugak. Nak2 plak lepas minum terus main cium mulut hisap lidah. Sudah pasti Ema dah biasa dengan bau arak dan rasa sikit-sikit sisa carlsberg yang diminum oleh Suresh.

Throwback

Selepas Suresh cuti sehari dan tidur dengan isterinya Ema. Hubungan Suresh dengan Ema tambah rapat. Suresh juga sudah membelikan hp nokia daun yang ketika itu agak mahal harganya untuk kegunaan Ema. Abg Man tak mampu melarang sebab dia yang benarkan Suresh bersetubuh dengan bininya. Apa yang dia boleh buat agar bininya tak lupa diri dia masih berstatus bini orang walaupun Suresh yang pakai bininya. Hampir setiap masa Ema akan berbalas mesej dengan Suresh seperti orang yang dilamun cinta. Namun apa yang baiknya Ema dia tetap memasak menjalankan tugas sebagai seorang isteri di rumah. Malam jumaat Suresh datang ke rumahnya. Ketika itu dia sedang menonton tv. Suresh mengetuk pintu dan melemparkan senyuman ke arah Man. Suresh ni muda lagi ketika itu baru 22 tapi dah kahwin anak sorang. Dia terus masuk bilik abang tanpa mempedulikan Suami Ema yang tengah tengok tv ni.

Abg man: Abang dengar pintu bilik air dibuka. Abang tinjau masuk bilik dua2 takde dok dalam bilik air. Abang nampak ada plastik macam bentuk minyak rambut tapi tertulis ky pelincir. Abang terdengar orang bercakap dalam bilik air sangat mesra. Dibalas dengan bunyi hentakan yang sangat kuat merengek2 bini abang dikerjakan Suresh. Geram agaknya dengan bini tak dapat buat macam2. Ni dapat benda free cubalah macam2 posisi yang dia tonton kat blue agaknya. Abang terdengar bunyi berbalas ciuman di dalam bilik air.
Ema buka pintu bilik air. Terkejut Abg Man yang ketika itu berada dalam bilik tidur mereka.

Ema: abang...

Abg Man: ye sayang..

Ema: abang ambik kan towel tepi pintu tu. Yang ketika itu sedang menonggeng sambil Suresh sedap mendoggy bini orang tubuh sedap ni. Abg Man menghulurkan towel dan mengintai Suresh yang laju menghentak konek kulup hitamnya ke lubang puki bini Abg Man. Suresh bila suami Ema menonton live seksnya bersama Ema makin ghairah la. Suresh meramas tetek sampai kemerahan dan turut mencari lidah ema dan mereka berciuman dan bergesel lidah. Abg Man hanya mampu memandang. Nak marah pun x boleh Ema pun sedang sedap menikmatinya. Perkara yang tidak akan mampu dia lakukan terhadap Ema. Suresh menepuk punggung Ema. Dia menutup pili shower. Ema mengelap badan Suresh di hadapan suaminya. Kemudian Ema terus mengulum batang Suresh. Suresh melajukan tujahan dan creeet creeet... 7 das tembakan air mani meluru masuk ke tekak Ema. Habis ditelan oleh Ema. Bahkan kulit kulup Suresh turut dikemam di bibir oleh Ema. Ema menjilat pundi kencing Suresh. Dia cuba memasukkan lidahnya ke dalam lubang kencing Suresh yang menyebabkan Suresh kegelian.

Ema mengelap badannya dan mereka berdua terus menuju ke katil. Abg Man keluar dari bilik setelah mendapat arahan dari jelingan mata Ema. Ema dan suresh telah pun bersiap. Suresh mahu membawa Ema keluar makan.

Ema: bang Suresh nak bawak ema keluar makan. Abg nak kirim apa2 tak.

Abg Man: awak beli la apa2. Cepat ke lambat baliknya?

Ema memandang Suresh.

Suresh: just keluar makan tak singgah mana2 pun.

Abg Man: oklah. G makan jauh2 nanti orang sini nampak x sedap plak.

Suresh: ok Man.

Suresh dan Ema keluar berdua meninggalkan Man keseorangan di rumah. Lebih kurang jam 11 lebih baru mereka berdua balik. Kelihatan banyak barangan yang dikendong isterinya. Tadi Suresh bawak Ema beli baju dalam hehehe... seksi kan bang... Suresh tersenyum bangga.. Abg Man senyum pandai kau goda dia ye Suresh. Mestilah Man.. aku mau pakai lama bini kau ni.
Ema: abang! Malam ni abang tido bilik sebelah ye... Suresh tido sini..

Abg Man: oi suresh bini lu x marah ka u tido sini..

Suresh: tada la Man aku cakap aku kerja la...

Abg Man: oh pandai kau ye.. mana ada kerja ! Kerja kongkek ja..

Suresh: ya la Man... ema mau anak cepat... aku tgh try bikin la ni.

Abg Man: gelak kecil... ok Suresh u kongkek la betul2 malam ni mana tau boleh dapat baby..

Suresh: ok Man, malam ni aku hentam betul2 bini kau.

Abg Man: pintu jangan kunci aku nak tengok juga...

Suresh: ok Man..

Rumah Flat Puchong Part 3Where stories live. Discover now