Rumah flat puchong part 2
Aku buka pintu rumah. Gelap gelita tanda takde orang didalamnya. Rasa nak melancap bila tengok bini abg man memantat dengan Jantan India tadi. Puas hati Suresh ni hentam bini abg Man. Kalau dah dua orang anaknya tak tau la berapa ratus kali si Suresh ni tibai bini Man. Tapi bini Abg Man ni memang menyelerakan. Tak selekeh.. bersih.. jubo mantap.. tetek pun padat. Maybe puki je dah barai banyak. Maybe la sebab aku x rasa lagi. Sporting betul abg Man bagi bini main dengan member. Kalu aku mau aku bunuh dua2 sekali. Hehehe.
Aku tanggal baju dan seluar batang memang dah standby menegang dari tadi. Thigh boxer aku pun dah berlendir dengan air mazi. Yelah first time tengok live sex. Biasa tengok dalam video kat laptop dan henpon sabun aku. Aku sangkut towel kat bahu, bogel jalan ke bilik air. Bilik air satu lagi kat dalam bilik Akmal. Hari ni hari Jumaat konpem kawan aku dua orang ni tak balik rumah. Razak dah dua hari pergi rumah bf dia. Akmal pagi tadi ada lagi. Si sepupu Akmal menunggu hari nak balik kg. Praktikum dah nak habis. Aku mujur ada motor pinjam dari abg ipar aku yang dok Seremban. Dapatla jugak keluar round-round. Aku try toceng dalam bilik air malangnya air xnak keluar pulak. Konek lembik takde modal bahan lancapan malam ni. Video habis dah aku delete bahaya simpan lama2. Aku keluar kunci motor. Kalu tak kunci memang dah x jumpa la motornya nanti. Rokok aku pasang tanda aku dalam keboringan. Jam dah tunjuk pukul 12 lbh. Kl time ni masih siang lagi bro. Kalu kat kampung aku mampus x berani nak keluar. Lampu jalan pun x berapa nak hidup. Lampu bilik abg man masih terbuka. Aku tinjau dalam bilik bini abg Man baru selesai mandi. Towel dilepaskan. Nah! Segenggam tetek terletak. Ada perut sikit bini abg man. Jubo pun dah jatuh sikit asyik kena doggy mana x jatuh. Puki dicukur licin bersih. Abg Man dah lelap hanya memakai kain. Geram aku tengok bini abg Man. Tapi aku x berani sangat nak mula langkah pertama sekadar perhati dari jauh.
Orang pertama yang memecah teruna aku bukan bini Man tapi adik ema iaitu Fajrina. Benda ni berlaku bila dia datang nak tumpang aku g puchong. Aku yang time tu nak keluar g kerja pun bagila tumpang. Dia peluk aku agak kuat time membonceng. Tetek berlaga dengan belakang badan aku. Siap raba puting tetek aku lagi atas motor. Nak larang tak boleh aku tengah ride. Last-last dengan selamba dia seluk Tangan dia dalam seluar aku mujur aku pakai jaket terbalik. Atas motor pun jadi dia ni. Aku hantar dia kat satu tempat yang dia nak. Then aku terus ke tempat kerja. Mujur dia hanya belai-belai sahaja kalau dia lancapkan aku konpem kuyup seluar keje aku. Aku sampai tempat kerja jam 9 pagi. Target aku untuk balik jam 9 malam. Ina nak follow aku balik jam 9 aku cakap kalu dia sanggup tunggu aku ok je. Aku sampai jam 9.30 kat tempat aku hantar dia tadi. Kawan perempuannya setia menemaninya. Mujur perempuan kalu lelaki konpem kat bus stop pun jadi.
Sebaik sahaja dia duduk dia terus peluk aku. Aku biasakan diri malas nak berbasa basi. Then aku berhenti kat 7e matlamat utama adalah kondom dan ky. Malam ni konpem dia nak aku dah bersedia. Kena la pakai kondom bukan aku tahu dah berapa orang pakai dia.
Ina: awak beli apa?
Aku: beli kondom dan ky
Ina: awak nak buat apa benda tu?
Aku: nak fuck ina la malam ni. Malam ni ina tidur umah abg ye.
Ina: ok abang. Ky tu nak buat apa?
Aku: abg nak jolok bontot ina la. Dah lama abg geram...
Ina: gelak.. abg ni muka macam ustaz tapi main bontot jugak.
Aku: celaka budak ni (dalam hati) dah... dah jom balik.
Ina bonceng aku sampai rumah sambil tangannya masih membelai batang aku. Budak ni memang nak kena sodok malam ni. Time ni aku lupa budak ni baru berumur 17 tahun. Dah beberapa kali aku tibai dia baru aku teringat yang umur dia belum cukup 18. Kalau la dia report polis konpem aku kedalam. Aku berjalan dengan dia beriringan. Aku bagi kunci suruh dia masuk bilik kanan. Waktu aku kunci motor ada orang berdehem belakang. Oh abg Man yang berdehem. Dia senyum kat aku buat thumb up aku bagi thumb up back haha..