"Kel yanıma gel!"

318 26 127
                                    

Kayu'dan

Hızlıca hazırlanıp evden çıkıcakken Rozi'nin kreşinin tatil olduğunu hatırladım.Bu salağı evden bıraksam evin içinden geçerdi.Onu da yanıma aldım Ve iş yerine doğru ilerlemeye başladık.

Rozi:Ulan kel!

Kayu:Noldu lan yine!

Rozi:Benim su şişem evde kaldı gerizekalı aaaaaa ama akıl olsa kafa saç olurdu.Ben nereden su içicem.

Kayu:Geber sanki çokta umrumda.

Rozi:Ufff ya bi Sg

Kayu:Zevkle

Biz tartışırken iş yerine gelmiştik.Hızlıca kendi odama geçtim Rozi'yi  bir yere koydum (hatırlamıyorum nereye koyduğumu) leptop'u aldım hem iş sekmesini hemde Oyunskor (oldlar bilir) sekmesini açtım.İş yapıyor kıvamında Barbie üst giydirmeye oynayacaktım.Tam oyunu açıcakta iken karşımda bir adet PEPE gördüm.

Kayu:Merhaba!

Pepe:Merhabalar aq

O az önce küfür mü etmişti?

Rozi:Bu taş kim lan kel.

Sende tam zamanında gel zaten şizofren!

Kayu:Oatronum gerizeklı

Pepe:Maraba bücür nörüyon?

Rozi:Ötürüyom sen nörüyon ?

Pepe:İşe gidiyorum ekmek parası gülüm ne dersin?

Rozi:evet aga ekmeğe zam geldi.

Pepe:1.15 oldu donumuza kadar sömürüyorlar.

Rozi:Bizim orda 1.50 bir de poşet parası alıyo şerro.

Pepe:poşet için de mi ayrı para ? Normalde olmaz.

Rozi:Salak kendini akıllı sanıyo ya zam yapmış mal.

Pepe:Yazık valla yazık 5 kuruşumuda vermiyolar sonra 25 kuruş poşet parası istiyorlar.

Rozi:Haklısın adam bana 10 krş için sakız vermeye çalıştı o devir bitti bacım!

Pepe:Evet yanii 2020'ye geldik bizde.

Rozi:Aga Türkiye'ye Wikipedia açılmış.

Pepe:Gördüm hatta bir Arap şey yazmış "Modern çağa hoş geldiniz" bir Türk'te kaşık resmî atarak cevap vermiş şey demiş "Al bu kaşığı çekinmeden al" demiş.

Kayu:Anlamadım?

Rozi:Mal hani Hindistan'lılar elleriyle yiyor ya o da al bu kaşık demiş!

Kayu:Büyük sokmuş.

Pepe:Fena sokmuş.Tamam kel odama gel!

KaPeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin