Not; Cinsellik vardır. Rahatsız olacaklar okumazsa sevinirim.
0542*******; Hey!
0542*******; Naber?
Telefonuma gelen mesajlarla ortamdan kendimi soyutlayıp telefona baktım.
Siz; Kimsin?
0542*******; Ah! Hadi ama Samet. Nasıl olduğunu soruyorum ve verdiğin tek cevap bu mu oluyor?
0542*******; Kimsin? Bu mu cidden?
0542*******; Kırılıyorum Aşkilifilitom.
Siz; Aşkilifilitom?
"Samet! Ohoo telefona dalmış bu."
Mert'in sesi ile telefonun ekranını kapatıp Mert'e döndüm.
"Ne oldu?"
"Arda sana soruyor."
Şişenin ucu bana gelmişti anladığım kadarı ile. Arda'ya baktığımda muzip bir şekilde sırıtıyordu.
"Cesaretlik."
Üç kez 'Doğruluk.' dediğim için 'Cesaretlik.' demek zorundaydım ve kesinlikle Arda'nın ne yaptıracağını biliyordum.
"Seda'yı öp."
Seda mutlulukla el çırptı ve bana döndü. Arda'ya göz devirdikten sonra Seda'ya döndüm. Hızlı bir şekilde öptüm ve önüme döndüm. Sanırım Seda'nın öptüğü yüz bininci erkektim.
0542*******; Bir sürtüğü öpmek nasıl bir duygu Samet?
0542*******; Ya da seni seven kız tam karşındayken bir kızı öpmek nasıl bir duygu?
Telefondan gelen mesajlardan sonra hızla etrafıma baktım. Dairedeki hiçbir kızda telefon yoktu. Hatta hiçbir insanda telefon yoktu.
Siz; Dalga mı geçiyorsun?
Siz; Şakalarınıza beni alet etmeyin. Kimsin ya da kimsiniz bilmiyorum ama komik bir şaka değil.
Siz; Ve şimdi siktir git.
0542******* kişini engellediniz.
Aşkilifilitom isimli ilk ve tek kitaptır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkilifilitom |TEXTİNG| (+18)
ChickLit0538*******; Senin için ağlarken bile sana geliyorum. 0538*******; Lanet olsun Samet! 0538*******; Senden vazgeçemem ama sana da gelemem. 0538*******; Ne yapacağım ben?