Disparitia Clarei

42 2 0
                                    

& Cu toții am decis sa nu vorbim despre seara trecută. Spencer i-a inventat pe toti la localul unde stam noi de-obicei (este un local mic la ieșirea orașului). Ea a plecat cu Hanna și s-au întâlnit cu toții, însă Daniel a ajuns mai tarziu, probabil din cauza picioarelor scurte. Am asteptat cam o ora sa vina Clara pentru a clarifica lucrurile, însă nu a apărut. Plictisiți fiind am început sa comandam ceva de mancare. Evident ca Spencer și Hanna au comandat sushi iar ceilalți se uitau ciudat *ceilalti nu au gusturi bune-.-*
    -Mai vine odată aia ma? (Brooke)
    - Nu cred, hai sa plecam după ce mâncam. (Alison)
     -Sunt de acord. (Jason)
     După ce ne-am saturat, voiam sa plecam însă a venit Bob (propietarul localului) sa ne aducă ziarul spunându-ne ca ii pare rău. Cu toții am fost nedumeriți pentru ca nu înțelegeam ce se întâmpla. Jace a luat ziarul și l-a citit. A rămas mut pentru un timp. Hanna i-a luat ziarul și a citit:
,,In micul oras din apropierea Londrei a dispărut o fata de 15 ani, numita Clara. Este de negăsit încă de seara trecută. Fata nu a fost văzută de aproximativ 24 de ore."
Și Hanna a rămas exact ca Jace, pana când:
     -Suntem singuri ca nu vrea sa fie in centrul atenție ca de-obicei? (Alec)
     - Cred ca de data asta nu e așa..(Spencer)
      Cu toții am fost șocați de dispariție, mai ales ca noi eram cei mai apropiati de ea și lumea s-ar putea gândi ca noi am făcut-o. Eram super speriați și ne-am dus cu toții acasă la Amy. Nici bine nu am ajuns ca mama lui Amy ne-a anunțat ca mama Clarei vrea sa vorbim cu ea. Am înghițit in sec și ma uitam la Hanna și aveam impresia ca și ei ii era la fel de frica.
        -Eu zic sa nu mergem. (Jade)
        -Așa zic și eu. (Spencer)
        -Ba da vom merge. Dacă nu vom merge, mama ei isi va da seama ca e ceva suspicios și avem de-a face cu dispariția Clarei. (Hanna)
        -Atunci hai sa mergem. ( Emily)
        Și uite așa am ajuns sa mergem la casa Calerei la interogatoriul lui maica-sa. Mama ei sigur se va lua de noi sau ne va lua cu dulcegării crezând o sa ne tragă de limba. Imediat cum am ajuns fratele ei ne-a întâmpinat cu fata lui de milog. Am ajuns in așa zisa sufragerie unde in fata noastră era și baia. In fine nu suntem aici sa criticam:).
        -Când l-ați văzut ultima data pe puișorul meu? (Ma-sa care mereu crede ca fiica-sa ii usa de biserica)
       -Am fost la patinoar aseară atât. (Alec)
       - Aseară nu a venit acasă. (Ma-sa din nou)
       - Nu știm orice face ea, pentru ca nu ne interesează foarte tare plus ca mereu avea secrete fata de noi. Niciodata nu ne spunea adevarul și ne mintea in fata. (Spencer)
       -Puiutul meu nu ar face așa ceva. (oare cine a zis asta:>)
      -Ooo ba da. ( Jade)
     Maica-sa ne-a dat afara din minunata ei casa din mijlocul unei mlaștini (glumesc, casa ei era lângă un lac). Cu toții am plecat cu nervi de acolo și am decis sa nu mai mergem niciodată acasă la Clara când va apărea.
     - O fi plecat cu un iubit de al ei secret, evident de care noi nu stiam și vine ea după trei zile. (Spencer)
     -Exact , se face mare tam tam pe asta. Ar trebui sa mergem la film sau ceva. (Hanna)
După 6 zile, Clara tot nu a mai apărut. Era seara și eram la restaurantul lui Bob. Am decis sa mâncam gogoși. Deodată se auzeau sirene și a trecut ambulanta, o masina de pompieri și vreo trei de poliție. Curioși fiind am mers sa vedem ce s-a întâmplat. Eram in fata lacului de lângă fata Clarei. Din acesta a fost scos un cadavru. Doctorul legist, a confirmat ca acel cadavru era al Clarei.
Cu toții am înghițit in sec și ce sa vezi toată lumea se uita la noi de parca noi am omorât-o. Toți erau cu ochii pe noi, deși sa recunoaștem și ei erau ușurați ca au scapat de ea. Dar totuși cine a făcut-o...?
        -Voi ati făcut-o! (Ma-sa)
Acum pana și ciorile de pe casa proastei se uitau la noi. Toată lumea gândea ca, crima a fost făcută de cei 11...

Crima perfecta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum