* Logic ca știți ce urmează, dar in caz ca nu știți va zic eu. Astăzi era înmormântarea Clarei si ceva si mai important era faptul ca doctorul legist era pe cale sa arunce o "bomba". Ne-am îmbrăcat toti adecvat pentru înmormântare si restul au plecat pe jos, dar eu si Spencer am luat mașinuța mea de golf (in Londra e legal ca la vârsta de 14 ani sa conduci o mașinuța de gol). Am ajuns primele după care si ceilalți. Ne uitam foarte atent la cutia amintirilor pe care o avea mama Clarei si prima data am crezut ca e cea data de mine, dar nu era asa. Am observat ca era falsa asa ca eu si Spencer am dat o fuga pana la casa Clarei sa vedem dacă e încă acolo. Casa era complet goală, dar foarte înfricoșătoare. Am găsit cutia adevărata si am reusit sa o deschidem. Înăuntru era un bilețel pe care scria "știam ca o s-o deschideți" si o semnătura foarte cunoscuta mie.
- Arunc-o! E nefolositoare. (Spencer)
Dar eu tot am păstrat-o. Ne-am întors la înmormântare unde mama Clarei ținea un discurs "lacrimogen" despre fiica sa. Suna cam asa:
- Era o fata incredibila. Un înger. Se descurca incredibil la școala si știa mereu ce sa zică in situații tensionate. Toți ii vom simți lipsa.
Mdaaa nu pred ca toti, dar ok. A terminat ea de vorbit după aproximativ 30 de minute si vine doctorul disperat si zice:
- Clara nu a murit înecată! Înainte de moarte aceasta e respirat pământ. Cu siguranța după asta a fost aruncată in lac pentru a spala urmele. Dar ce nu știe ucigașul este ca un fir de par era lipit sub limba acesteia. Am primit rezulatatele si am dovada ca cei 11 au avut legătura cu asta. Voi anunța vinovatul după ce ies din operație. Nu voi avea liniște pana când nu se va afla adevarul! (Doctorul)
- De ce sunteți asa de agitat când vine vorba de ea? Doar nu sunteți tatăl sau ceva. (Tatal Clarei)
Doctorul a înghițit in sec si s-a uitat la mama Clarei care avea privirea in pământ.
- Sau sunteți...Cum ai putut sa-mi ascunzi asta, Mirela? (Tatal Clarei)
- Eram deja căsătoriți si tineam prea mult la tine. (Mama Clarei)
- Nu suficient cât sa ai o relație doar cu mine... (tatăl Clarei)
In biserica s-a lăsat o liniște apăsătoare apoi s-au auzit doar pașii doamnei Mirela care alergau după soțului acesteia.
- Pai asta a fost interesant. (Daniel)
M-am ridicat de pe scaun, am luat chelia de la mașina si mi-am dat tocurile jos. Am alergat cât de repede am putut afara. Tocmai văzusem o silueta destul de plinuță îmbrăcată in negru ce se uita pe geam. Spencer a facut tot asa si a sărit in mașina, dar fără rost, persoana aceea era deja dispărută in pădure. Am explicat ce-am văzut si am condus pana la cafeneaua lui Bob. Spencer a plecat acasă sa se schimbe, dar eu am rămas sa-mi iau un ceai.
- Cum merg investigațiile? (Bob)
- Nu prea bine...CE-AI PĂȚIT LA MANA? (Hanna)
- E doar o zgârietură mică. Nimic important. (Bob)
Am deschis televizorul pe canalul de știri unde doctorul era gata sa facă marele anunț.
- Ugh! Gata sa fie acuzat pe nedrept grupul meu? (Hanna)
- *rade* Mereu *rade*! (Bob)
Logic ca râdea de mine asa ca am dat mai tare volumul televizorului. Si doctorul a început sa zică:
- Stimate persoane care se uita la aceasta știre in momenentul acesta, sunt sigur ca ați deschis televizorul doar ca sa aflați vinovatul. După cum bine știți victima a fost îngropată de vie apoi aruncată in lac pentru a spală urmele, dar un fir de par a fost găsit lipit sub limba fetei in vârsta de 15 ani. Testele au venit si va pot zice cu sinceritate ca niciunul din cei 11 copiii, prietenii Clarei, este vinovat. Toti sunt complet inocenti in ceea ce privește acest caz.
- Pai măcar acum știu toti adevarul, asa-i Bob? (Hanna)
Bob a înghețat.
-Bob? Bob trezirea! (Hannna)
- Ce? Ah da. Sunt vesti minunate. (Bob)
Si a lăsat privirea-n jos. De ce Bob era asa de agitat?
- Bob te pot întreba ceva? (Hanna)
- Mereu. (Bob)
- De ce ai înghețat când ai aflat vestea? (Hanna)
A ezitat pentru câteva secunde si apoi a zis:
- Știrile au fost foarte șocante. M-au lăsat cu gura căscată. (Bob)
Oricum Bob era un om bun, plus ca nu avea motive s-o ucidă in asa mod. Am mai cerut o ceașca de ceai si ne-am uitat in continuare la televizor.
- Mâine vom afla cine este vinovatul. (Doctorul)
Nimeni nu a zis nimic. Ba chiar Bob si-a continuat treaba. Mi-am luat cheile si am plecat. Următoare zi aveam examen pentru o mașina cam de mărimea celei de golf doar ca acoperită. Fix când am ieșit eu doctorul a intrat, dar nu am băgat de seama. Aparent Știrea era una înregistrată.
A doua zi am plecat la examenul pe care l-am si trecut, asa ca m-am dus pana la Spencer acasă.
- Buna! Mergem pana la Bob la cafenea? (Hanna)
- Sigur! Ammm...ma îmbrac si vin. (Spencer)
Când Spencer a fost gata am mai stat puțin si apoi mi-am amintit de anunțul doctorului de astăzi. Mi-am luat cheile si pe Spencer si ne-am dus in fata lacului unde era un singur reporter si familia lui in lacrimi.
- Ce s-a întâmplat? (Spencer)
- Sotul meu a fost otrăvit! (Soția doctorului)
- Îmi pare foarte rău, doamnă Lidia... (Hanna)
- Si cine este vinovatul? (Spencer)
- Nu știu. Nimeni nu știe. Tot ce știm este ca a fost otrăvit cu un ceai sau ceva cafea or o băutura carbogazoasa. (Doamna Lidia)
- Si vinovatul pentru crima Clarei? Cine-i? (Hanna)
- Doar el știa. Nu a zis la nimeni sau scris nicăieri, nici măcar in rezultatul medical. Ii era frica ca informația putea fi vândută. (Doamna Lidia)
Am plecat abătute si am ajuns la cafeneaua lui Bob.
- Ati aflat veștile despre doctor? (Bob)
- Deja s-au dat la știri? (Hanna)
- Inca nu. (Bob)
Spencer s-a uitat la Bob suspicioasa apoi repede la cana cu ceai si a zis:
- Nu mai vreau ceai. Hai sa mergem, Hanna. (Spencer)
- OK...? (Hanna)
Nici eu nu băusem din ceai, dar m-am dus după Spencer. Am intrat in mașina si Spencer a zis:
- De unde știa Bob despre doctor? (Spencer)
- Oh doar nu crezi ca el l-a ucis pe doctor? Plus ca cel care l-a ucis pe doctor a facut asta pentru a nu se afla de Clara si Bob nu are nicio legătura cu Clara. (Hanna)
- Mda, ai dreptate. (Spencer)
Am plecat acasă si ma tot gândeam la ce a spus Spencer, dar singura legătura era ca doctorul toată viața lui băuse ceai doar de la Bob, dar nu era sigur dacă murise otrăvit cu ceai si ca a intrat in cafenea fix in acea seara. Am pus cap la cap tot ce mi-a zis Spencer, apoi am sunat-o si i-am zis:
-Spencer, cred ca Bob l-a ucis pe doctor si pe Clara. (Hanna)
Spencer a venit cât de repede a putut si i-am zis de zgârietură si de cum persoana aia a fugit in pădure, de ceai, otrava , TOT, absolut tot ce știam, iar ea a zis:
- Ce legătura are Bob cu Clara? (Spencer)
- Asta trebuie sa aflam. (Hanna)