(Hatırlatma )
Evet sonunda geldim sınıfınkapısına aman Allahım çok özlemişim bir kapı bu kadar mı özlenir kapının siyah küçük penceresinden içeriye baktım herkes derse yoğunlaşmış bir şekilde duruyordu. Elimi kaldırdım ve kanca şeklinde yapıp kapıyı tıklatım.
Tık tık tık..
İçeriden " Gel!" Sesini duyduğumda biraz irkindim. Kapının kolunu yavaşça çevirim az biraz aralıyıp kafamı sınıfın doğru döndürdüm bütün herkes bana bakıyordu. Kapıyı biraz daha aralıyıp içeriye yavaşça girdim kapıyı kapatıp omzundan düşmek olan çantamı düzeltip sırama geçmek için yürümeye başladım . Eyvah Güneş ah yandım şimdi. Bana gözleri ile ateş ediyordu resmen püfff şimdi işim bitti gözlerimi Güneşin gözlerinden kaçırıp en arkadaki sırama geçtim çantamı çıkarıp sıranın kenarındaki askıya taktım. Beni doya doya izleyen sınıf yerime geçince derse geri döndüler. Güneşe baktığımda o da derse dönmüştü bizim sınıf çok zeki ve akıllı ben tek mi böyle yaramaz bir kız mı yım? Bilmiyorum ama bizim sınıf kadar delikanlı sınıf görmedim birde sadece kız okul şanslıydım. 16 dk dır dersteydim Allahım bu Kimya dersi hiçte geçmiyor herkes ruh gibiydi hocamız resmen ruhani bir şehidi Kımya adında hayır yok zaten. Şımarın kenarına asıtığim çantamı askıdan çıkarıp sıranın üzerine koydum. Derin bir nefes alıp kafamı yastığa gömdüm hocanın sesi sanık nini gibi geliyordu gözlerim çok fena ağırlaşmaya başlamıştı yavaş yavaş gözlerimin kapanmasına izin verdim ....
.....
....
...." Uyannnnnnn abi ya! Sen neden hep uyuyorsun! Abi ha!?"
Allahım şu anda kim beni sarsıyorsa o kişi hemen ölsün yapma lütfen uyumla arama girme kolumu tutma sallama allahım uykumun bana el sağladığını göre biliyorum gitme seni seviyorum gitme. Gözlerimi büyük bir öfkeyle açıp yattığım çantanın üzerinden anı bir manevrayla doğruldum. Gözlerim öfkeyle yana doğru doğrultunda bi an dura kaldım Allahım bu hayal olmalıydı ekler tatlısı bir kutu dolusu Allahım doğru mu bu ? Sanki bir mücevhere uzanıyormuş gibi yavaş ça elimi tatlılara doğru uzarım . Tatlı paketinin tam ortasında duran tatlıyı yavaşça aldım sanki durmuştu o an her şey yavaşça ağzıma doğruldum. Dudağımı aralıyıp tek hamlede ağzıma atı verdim. İşte bu ah... Allahım şu anda kıyamet kopa bilir. Bu güzel hisleri yaşarken yanımda bir kargaşa sesi duydum o da ne ses ti ? Hemen tatlıyı aldığım tarafa döndüm birde ne göreyim aslında ne görmeyeyim tatlılarla dolu paket şimdi bon boştu ah... Yavaşça üzgün üzgün mimiklerle- Nerede benim tatlılarım ?
Bir an kulağımda Razya'nın sesi yankılandı;
- Şey... Ses... sınıf saldırdı Vallahi bana. Yoksa hepsi senin di...
Dediğinde sınıfa doğru döndüm sanırım öyle aracındaydık. Herkesin elinde birer ekler tatlısı Allahım yavrularımı yiyiyolardı. Üzünce sırama geri dönüp oturdum. Razya gözleriyle veni süzdükten sonra söze gerdi ;
- Uykucu hanım. Kantine gidip sana yenisini alayım mı ?
Sevinçle ;
- Alıcaksın dimi ? Söz dimi?
Bana tatlı bir gülüş atı.
Razya;- Hadi ama bak kantine inmesek yine bittirirler.
Sevinçle kalıktım.Razyanın koluna girip kantine doğru gitmeye başladık. Karine indiğimizde camın kenarında duran tatlıları gördüm. Kantine yaklaşıtığımzızda Razya tatlılardan bir paket istedi . Parayı verdikten sonra kantinin en uç kısmında duran turuncu masaya doğru ilerledik. Masaya vardığımızda daha oturmadan tatlı paketini açıp birtane ağzıma tıkıştıra tıkıştıra attım. Masaya oturaklı 6 dk olmadan Güneşin bana doğru geldiğini gördüm yorulmuş gibi görünüyordu. Yanımıza gelip benim hemen yanımdaki masayı çekip oturdu. Tam söze girecekken ağzına bir tane ekler tatlısı tıkıştırıp ben söze girdim;
- Dur tahmin edeyim. Futboll da epey yoruldun ama çok iyidi değil mi ?
Güneş ağzındakilerle zorlada olsa gülerek başını salladı. Tek dostum ya genelde hiç ama hiç kimseyle payaşamadiğım şeyleri onunla paylaşırım yani sonuçta normal en iyi arakdaşım .
Güneş ;
- Burada tek başına niye oturuyorsun ?
Biten tatlımın gereksiz paketini kapatım.
Ben;
- Yooo yanımda Razya vardı ama sevgilisi gelince gitmek zorunda kaldı.
Güneş derin bir nefes verip;
- İyı. Sen neden bu sabah derse geç kaldın bana kantinden şu alıp hemen geleceğini söylemiştin Ses ?
Umursamazca omuzumu sirkip;- Kantin sırası yüzünden kanki.
Güneş başını sağlayarak yanıt verdi. Zil sesi yankılandı kulaklarımda yaşasın son ders. Masadan kalkıp elimdeki boş paketi geri dönüşüm çöpüne atıp sınava doğru gitmeye başladık.
...
Sonun da evet özgürlük son dersin dilde çalmıştı ben ve Güneş otobüs durağında otobüsü bekliyorduk. Otobüs geldi ve bıdık eve doğru gitmeye başladım. Bir yerde inip rasgele bir restoranta girdik adı "Dayının Yeri" idi ilki kapıda dura masaya geçip oturduk. Garson geldi ve siparişlerimizi verdik ben döner istedim Güneş ise tost istedi. Siparislerimiz geldi sıcacıktı. Yiyecekletimiz bittince masadan kalkıp kasaya doğru gidik. Hesabı ödedim cebimdeki telefonu çıkarıp saate batım saat 21:32 geçiyordu oo baya geç olmuş gemen ilk bulduğumuz duara geçim otobüsü veklemeye başladık. Otobüs gedi ce bindik eve doğru bu sefer kesinlikle gidiyorduk.
Ah çok yorgundum eve gider gitmez yatağa atacağım kendimi.
Evin kapısını önüne geliştik artık yorgunluktan bacaklarım titriyordu tabi dün sabahın beşinde uyursan olacağı bu . Eve girdik ikimizde üzerimizi değiştirdik.
Kapıdan 3 yıl sesi geldi. Güneş ;-Girebilirmiyim ?
Yatağın ayak ucuna geçip kolarımı sanki bir kuşçasina açıp kendimi yatağa bıraktım. Güneşe yorgun bir sesle;
- Gel hadi.
Güneş kapıyı açıp içeriye girdi. O da benim gibi yatağın ayaka ucuna gelup kendini yatağa sanki bir kuşçasina bıraktı. Biraz öyle durduktan sonra yatağın uç kısmına gidip yorganı altına girdik ikimizde aynı anda.
-iyi rüyalar kovalasın seni yastıklar...
İkimizde sesiz birşekilde az biraz kahkağa arıp uykuya biŕaktık kendimizi.
...
Umarım beyenmişsinizdir.
Sizi seviyorum.......
Lútfen oy vermeyi , beğenmeyi ve takip etmeyi unutmayınız.
...
Tekrardan sizi ç🌼🌼🌼k seviyorum .
...
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben SES
RomanceÇiçeklerin içinde koşturuyor çiçekler nazikçe tenime değiyor bu güzel hissettiriyordu hava güneşliydi sanki her şey şarkı söylüyor ve dans ediyordu. Etrafımda dönmeye başladım... Bir an duraksadım gözüm çiftlik evine çarptı ooo o da ne yakışıklı v...