Nasıl başlayacağımı bilemiyorum... Ah tanrım bunlar bilinç altımın oynadığı bir oyun mu? tıpkı çöldeki görülen seraplar gibi? Hayır bunlar gerçekti acıyı damarlarımda hissettim. Neden neden bunlar benim başıma geliyor ki? Lanet olsun gidip bir bira içip yatacağım. Ama bunları unutmam lazım kimse inanmaz bana. Peki ben neyden bahsediyorum bunu merak ediyorsunuz değil mi? Konuya direk konuya girmeden önce parçaları doğru sekilde birleştirmemiz lazım. Ama önce benim hissiyatlarımi anlamanız için size örnekler verme gereği duyuyorum; Sizde hiç tam uykuya dalarken boşluktan düşme hissiyati oluyormu? Eminim çoğunuz defalarca yaşadınız bunu. Peki neden boşluktan düşeriz ki aslında bunun cevabı primat atalarımıza dayanıyor bildiğiniz üzere atalarımız avcı topayıcı canlılardı ve şuan ki gibi piramidin tepesinde değildik ortaları zorluyorduk anca... Neyse o zamanlarda ki yırtıcı korkuları yüzünden ağaçlarda yatalardı en mantıklı hareket olarak tabi. Ama bizler maymunlar kadar iyi kavrama yeteneğine sahip değildik bu yüzden uykuya dalarken kasları gevşerdi ve ağaçtan düşebilirlerdi ama bir şekilde ya son anda tutunarak ya da ani bir manevra sayesinde hayata tutunurladı. Sonrasın da bu ağaçtan düşme hissiyatı beynimize kalıtsal bir refleks olarak kazındı. Bunu size anlatmamın sebebi benim yaşadıklarımı bu yol ile anlamanıza yardımcı olacağını ummamdır.