2.kapitola Klidný den...

357 23 11
                                    

~pohled Lily~

Je klidný den, všichni si užívají slunce, jen já sedím na trůně a řeším "strašne důležité" věci. Například že tuten vstoupil na na jeho pozemek jednou nohou, tuta tamtu nepustila jít u nich na záchod a podobné blbosi.

Jsou dvě hodiny odpoledne a mě se chce spát čím dál tím víc. Jak jinak že? Najednou se ozvalo zaklepání na dveře. Jen pouhým ,,Dále" jsem osobu pustila dovnitř.

,,Slečno před branou jsou nějací lidé a snaží se dostat dovnitř" řekl udýchaný strážný co právě vešel.

,,Stejně se sem nedostanou" pronesla jsem s klidem.

,,Toho bych se obával, přišel sem S.H.I.E.L.D s Avengers." jo i u nás známe Acengers, nejsme zaostalý.

,,Aha.. udržujte obranu, já se půjdu převléct a běžím tam" řekla jsem a vstala z trůnu.

,,Ano slečno" řekl a s poklonou odešel. Počkala jsem až odejde a pak se sprintem rozeběhla do svého pokoje. Na sebe jsem si vzala bíle tričko na ramínka, černé džíny a na nohy jsem si obula vysoké černé boty na podpatku. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého culíku a vyběhla z pokoje.

 Vlasy jsem si vyčesala do vysokého culíku a vyběhla z pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

vyběhla jsem ze svého pokoje a běžela k hranici. Nesmí se dostat dovnitř!

U hranice jsem se zastavila se a upravila si vlasy. Chtěla jsem projít, ale zastavili mě stráže.

,,To je v pořádku nechte mě projít, vyřídím to s nima" řekla jsem jednomu ze strážných a on jen kývl a nechal svou královnu projít.

Nádech výdech. Prošla jsem bránou a hned na mě vyletěl šíp který jsem pomocí schopností zastavila těsně přede mnou.

,,Wow dobrá trefa" řekla jsem po tom co jsem nechala šíp spadnout na zem.

,,Nevím jestli ne tohle urážka nebo ne" uchechtl se lukostřelec. Protočila jsem očima rozhlíldla jsem se. Tady jsou fakt všichni Avengers.

,,Co tady chcete?!" zeptala jsem se po tom co Iron man sletěl na zem.

,,Vaší pomoc" řekl někdo. Vím že to bylo nevhodné ale začala jsem se smát. Tak proto se snažili rozbít tu hranici?! Si ze mě už fakt děláte srandu.

,,A teď se směješ jako proč?" zeptala se Black widow. A ta mi tyká od kdy.

,,Pomáháme jen v případě že se to týká i našeho světa, což se teď neděje tak se můžete otočit a odejít" řekla jsem mou typickou větu, když mě někdo žádal o pomoc.

,,A co když se to jednou dojde až na váš svět, HYDRA je schopná všeho" řekl zase někdo jiný.

,,Ano tak to bude moment kdy se do boje zapojíme i my, ale pochybuji že by náš svět ta vaše HYDRA vůbec našla" pronesla jsem argument co jsem taky párkrát řekla Odinovi. Stejně chtějí naší pomoc jenom proto, že každý druhý člověk tu má schopnosti a každý se mění v jednorožce. Nebo se i někdy stává že chtějí abych s nima šla jen já, to je taky pecka.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 25, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Queen Of Unicorns Kde žijí příběhy. Začni objevovat