"Lisa."
Lisa adının yüksek bir şekilde seslenildiğini duyduğunda afallayarak başını telefondan kaldırdı.
Ona endişeyle bakan sarışın arkadaşı yavaşça elini Lisa'nın omzuna koydu."Lisa, sen iyi misin?
Beş dakikadır kılını kıpırdatmadan telefona bakıyorsun.
Yemin ederim gözlerim yanılmadıysa bir an telefona bakarken gözlerinin sulandığını bile gördüm.
Artık anlatmak ister misin?"Lisa başını olumsuzca salladıktan sonra telefonunu yatağa atıp gözlerini ovuşturdu.
Görüldü yemişti, asıl üzüldüğü bu değildi.
Mesajlaşırken bile sırf Yoongi ile konuşmak için elinde kozlar olduğunu söylemesi ve en yakın arkadaşlarından biri olan Jennie'yi de kozlardan biri olarak kullanmasıydı.Doğru, en yakın arkadaşlarından biri yıllardır sevdiği çocukla çıkıyordu.
Fakat her şeyin başında, ilk Yoongi'den hoşlanan Lisa'ydı, Jennie değil.
Jennie araya girip hamlesini yapmıştı.
Tabi, kim ondan hoşlanmazdı ki, o kız kusursuzdu.
Şimdi ise Jennie'nin arkasından işler çeviriyor, ona ihanet ediyor gibi hissediyordu.
'Nasıl bir insanım ben?' diye düşündü kendi kendine.Yoongi ondan tiksinmişi.
Ona çok ağır laflar söylemişti ve tekrar ve tekrar Lisa'nın kalbi bir cam gibi parçalanmıştı.
Yoongi'nin ona söylediği sözler aklına gelirken genç kız yine gözlerinin sulandığını hissetti.
Hemen avuç içlerini gözlerine bastırıp göz yaşlarının akmasına engel olurken yüzüne zoraki bir gülümseme yerleştirip yanındaki kıza döndü."Onlarla gitmek zorunda mıyız, ben aslında seninle film izlemek istiyordum Chaeyoung."
Chaeyoung Lisa'ya doğru yürüyüp onun yanaklarını hafifçe sıktı.
"Ah hadi ama, bir kaç gündür bu üzgün ruh halindesin, senin de biraz hava almaya ve dışarı çıkmaya ihtiyacın var.
Hem Taehyung da gelecek, çocuğun senden hoşlandığı bariz belli Lisa!"Lisa kendini gülümsemeye zorladıktan sonra derin bir nefes verdi.
Evet belliydi, son birkaç aydır Taehyung Lisa'nın peşinden ayrılmıyordu.
Fakat Lisa'nın kalbi onda değildi.
Bugün ise yakın kız arkadaşları ve onların erkek arkadaşları ile 8 kişilik bir buluşma ayarlanmıştı.
Buluşmayı ayarlayan Jisoo'ydu.
Lisa'nın oraya gidip Jennie ve Yoongi'nin manzarasını görmeye hiç mi hiç niyeti yoktu.
Sırf Chae üzülmesin diye gidiyordu.
Chaeyoung aynada kendine gülümsedi."Sence Jungkook beğenir mi?"
Lisa hafifçe gülüp başıyla onayladı.
"Jungkook'un yanına çöp torbası giyerek çık, gene de beğenir o seni."
İkisi de beraber gülerken yavaş yavaş buluşma saati yaklaşıyordu.
~
Geldikleri yer bir restoranın V.I.P bölmesiydi.
Oldukça zarif döşenmiş ve güzel bir yer gibi duruyordu.
Chaeyoung ve Lisa etrafına bakarken Jennie onları farkedip oturduğu yerden el sallamıştı.
Lisa gitmeyi hiç istemediği masaya adımlarken masadakileri süzmüştü.
Jin, karşısında ise Jisoo.
Hemen Jin'in yanında Jungkook vardı fakat karşısındaki sandalye boştu, Chaeyoung'u bekliyor olduğunu anlamıştı Lisa.
Jungkook'un yanında Yoongi oturuyordu, karşısında Jennie vardı.
Yoongi'nin hemen yanında ise Taehyung vardı.
Onun da karşısı boştu ve Lisa'ya oturduğu yerden gülerek el sallıyordu.
Lisa oflayarak yaklaştığı masada Jennie'nin yanına oturdu.
Taehyungla karşı karşıyalardı şimdi.
Chaeyoung Jungkook'un karşısına geçtiğinde 8'li tamamlanmıştı.Yemekler sipariş edildikten sonra muhabbet açılmıştı, masadakiler birbiriyle sohbet ediyordu.
Herkes gayet mutluydu fakat Lisa ortamda bulunmak dahi istemiyordu.
Taehyung'un heyecanla ona anlattıklarına kafa sallıyor, dinliyor gibi yapıyordu.
Aynı durumda olan sadece o değildi.
Yoongi de bir o kadar dünyadan soyutlanmış duruyordu.
Başını eğmiş, büyük ihtimal telefonuna bakıyordu.
Muhabbet onu da sıkmış olmalıydı.Lisa istemsizce onu süzmeye devam ederken Yoongi bir anda gözlerini telefonundan ayırıp Lisa ile göz göze geldi.
Korkudan elinde tuttuğu şarap elinden kayıp beyaz elbisesini kırmızıya çevirirken bütün gözler genç kızı buldu.
Jennie yardım etmek için yeltendi fakat Lisa daha kimse bir şey diyemeden hızlıca tuvalete gitmişti."Ona baksam iyi olur."
Jennie masadan kalkacağı sırada karşısında oturan adamın sesini duydu.
"Sorun yok Jennie, sadece bir şarap lekesi o kadar.
Kendi de halledebilir, bir yerine bir şey olmadı ya, abartmıyor musunuz?"Herkes şaşkınca Yoongi'ye bakarken Yoongi umursamazca ayağa kalkıp gömleğini düzeltti.
"Siz yemeğinizi yemeye devam edin, ben bir tuvalete girip geleceğim."
Jennie erkek arkadaşının tavırlarına anlam veremezken yemeğiyle oynadığını farketmemişti.
Nedense içinde kötü bir his vardı.~
Lisa sakarlığına lanet okuyor, Yoongi ile göz göze geldiği için kendine de lanet okuyordu.
Bir gün de sorunsuz geçemez miydi?
Sadece bir yemekti, o da tam bir fiyasko olmuş gibi hissediyordu.
Islak peçeteyle eteğini silmeye devam ederken sinirden peçeteyi yere attı.
Çıkmıyordu işte.
Hiçbir şekilde lekeyi çıkaramamıştı.
Hepsi o aptal Yoongi'nin suçuydu, neden ona bakmak zorundaydı ki?Oflayarak tuvaletten çıktığında kapının önünde Yoongi'yi görmesiyle kalbini tuttu.
Genç adam kapıda dikiliyordu, Lisa'nın ise
ödü patlamıştı.
Yoongi kafasını kaldırıp karşısındaki kızın suratına baktı.
Gözleri kızın eteği ve yüzü arasına gidip gelirken bıkmışçasına bir nefes verip üzerindeki ceketi çıkarttı.
Lisa ne yapmaya çalıştığına anlam veremezken Yoongi çoktan onu belinden kavramış, kendine doğru çekmişti.
Lisa kalp atışlarını kulaklarında duyarken Yoongi'nin de duyuyor olmasından korktu.Aksine, Yoongi onun suratına dahi bakmıyordu.
Ceketini kızın beline doladıktan sonra kol kısımlarını birbirine bağladı.
Kırmızı olan etek kısmı görünmüyordu artık.
Ceket ile kapanmıştı.
Lisa sakinleşmeye çalışırken titrek bir nefes aldı ve sesinin olabildiğince düz çıkmasına özen gösterdi."Bunu yapmana gerek yoktu, kendim de idare edebilirdim."
"Ama yaptım işte, oldu bitti.
Bir teşekkür etmek zor mu?""Ha ş-şey doğru teşekkür ederim."
Yoongi başka bir şey demeden arkasına dönüp masaya ilerlerken Lisa donduğu yerde kaldı.
Az önce neler olmuştu?~
Jennie erkek arkadaşının ceketsiz bir şekilde yanlarına geldiğini gördüğünde kaşlarını çattı.
Ceketi neredeydi?
Birkaç dakika sonra tuvaletten gelen Lisa'ya baktığında kaşları biraz daha çatılmıştı.
Sevgilisinin ceketi neden Lisa'nın belindeydi?Ağzını açmadan Yoongi'ye döndüğünde Yoongi'nin bıçakla etini kesmekte olduğunu gördü.
Chaeyoung Lisa'ya endişeyle bakarken sordu."Lisa iyi misin? Elbisen mahvoldu."
"İyiyim iyiyim, sadece bir şarap lekesi."
"Size söylemiştim, abartacak bir şey olmadığını."
Yoongi sonunda konuştuğunda Lisa ona bakmaya itiraz etti.
Elleriyle oynarken gecenin geri kalanı yaşadığının aksine fazlasıyla sakin geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
None Of This A Game Anymore | Yoonlice
Historia CortaMin Yoongi, oyunları sevmezdi. Lalisa ise ne yazık ki fazlasıyla ileri gitmişti. Bunların hepsi bir oyun olmaktan çıkmıştı artık.