-1-

8.5K 242 266
                                    

Sabah alarımın çalmasıyla uyandim kalktım rutin işlerimi yapıp okul formamı giydim. Bizim okulun forması hem uzun kollu var hem kısa kollu okulun çogu kisa kolluyu tercih eder ama ben uzun kollu sonucta onlar her gun babasi tarafindan dovulmuyor kollarimdaki morluklari kapatmam lazim.

 Bizim okulun forması hem uzun kollu var hem kısa kollu okulun çogu kisa kolluyu tercih eder ama ben uzun kollu sonucta onlar her gun babasi tarafindan dovulmuyor kollarimdaki morluklari kapatmam lazim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul formam.
---

Hizla okulun kapısından iceri gectim. Herkesin nefret dolu bakislarini uzerimde hissediyorum neden bu kadar nefret ediyorlar benden anlamadim.

---

Sinifa girdim hizla yerime oturdum arkamdanda hoca girdi. Derslerim cok iyidir. Her zamanki gibi yanimda danbiyi goremedim yine okula gec kaldi. Danbi bu sözleri söyler söylemez geldi bu kizin zamanlamasi iyi.

---

Tenefüs zili çalmıstı suan danbiyle birer süt almıs okulun bahcesinde geziyoruz. Birden jungkook önümde belirdi gercekten bu cocuktan cok korkuyorum hep beni biyerlere sıkıştırıp ya tokat atıyor yada dövüyor sıkıldım artık, burslu olmasam görürdü o gününü bide babası okulun müdürü of off.

---

Jk:nereye bakalım min jee

Mj:h-hiç geziyorduk s-sadece

Jk:hmm gel bakalim sen şuraya biraz

Mj:n-nereye

Jk:gel sen gel

Beni okulun arka tarafina getirdi o lanet arkadasları ise danbiyi tutuyorlar yanima gelmesin diye. Kolumdan tuttu ve duvara itti sütü elimden aldı ve formama döktü süt kutusunu yere atti bana yaklasti ve tokati yanagima gecirdi sonra karnima tekme atti yere düstum ayagiyla karnima iki defa daha tekme atti. Ağzimdan kan geliyordu yavasca yerden kalktim karnimi tutarak yurumeye basladim kolumdan tuttu ona dondum bi kere daha tokat atti ve ordan uzaklasti. O gittikten sonra yanima danbi geldi beraber tuvalete gittik biraz toparladim ve sinifa gittik. Sinifa girdigimde bana sırıtarak bakıyordu neden aglamadi diye sorarsaniz ben bunlari her gun cekiyorum evde babam okulda jungkook acikcasi alistim.

---

Eve gidiyordum yolda giderken yere bakiyordum birilerine carptim basimi kaldirip baktigimdada onları gördüm bizim okulun bad girl'lerini beni her zamanki gibi tehdit edeceklerdi.

Kız1:kızım ben sana demedimmi jungkooktan uzak dur diye hm DEMEDIMMI dedim ama sen ne yaptin jungkookla okulun arka bahcesine gittin orda ne yaptiniz soyle bana hemen!

Mj:bisey yapmadik

Kız2:nasil birsey yapmadiniz gorduk seni kolundan surukleyerek goturuyordu soyle ne var aranizda jungkookla

Mj:hic birsey yok

Dedim ve kosarak eve geldim.

---

Eve geldigimde babam cok sinirli bakiyordu eli beline gitti hizlica kemeri cikartti ve bana yaklasti vurmaya basladi canim yaniyordu ama o benden daha gucluydu...

Yapacak hiç birseyim yoktu...

EVET ARKADASLAR NASIL OLMUS ILK BOLUM BOYLEYDI ❤❤😊😊

BAD BOY//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin