Cap.II Un nou liceu

106 13 0
                                    

Când intru pe poarta liceului ,il vad pe James.Acesta se apropie de mine.

-Hei nu știam ca suntem la același liceu.spun mirata

-Da,se pare ca ne vom cunoaște mai bine.Ce clasa ești?

-Sunt a XI-a B.

-Bețivilor!spune razand.

-Hă?!

-Pai celor din A le spunem analfabeți,la B bețivi ,la C tocilari,D deștepți.

-Si tu ești D să înțeleg?

-Te prinzi repede!

-Atul meu.

Acesta mi-a făcut cu ochiul,după care a intrat in liceu.I-am urmat exemplul,intrând in liceu.Ma uitam pe fiecare usa ,fiindcă scria clasa,dar dintr-o data sunt lovita de ușă,ceea ce ma făcut sa cad.

-Oh,doamne ușă,fi mai miloasa ,spun ridicandu-ma de jos.

-Îmi pare rău,spune o voce de fata

-Eu sunt Camila.

-Eu sunt Karina.Incantata!

-Asemenea!

Această ma luat de mana si m-a tras spre baie.Când am ajuns in baie eram uimita de ...de curățenia,luminozitatea,frumusețea unei simple bai.

-Am terminat! Uuu!Te-ai îndrăgostit de baie?

-Du-te naibi!
TRRR

-Hai,hai!spun tragand-o de mana spre clasa noastră.

-Ho,tăuraș ,ca profa de bio întârzie mereu

-Nu conteste,hai!

In cele din urma am intrat in clasa noastră.

-Syyys!tipa vaca de vara-mea.

-Nu mai tipa vaco!

M-am așezat in banca cu ea.Iar apoi orele au început sa se scurgă ca nisipul in clepsidra.

Ajunse acasă am simțit chemarea toaletei.Bineînțeles ca Emy a început sa rada.

Prima mea zi de liceu a fost chiar vinerea,asa ca urma weekend-ul.Mie nu-mi pasa,dar bineînțeles ca Emy plănuise totul,era un program așa încărcat. Eu voiam sa lenevesc toată ziua.Dar se pare ca in acest weekend nu.

Dimineața:

-Cami,trezeste-te!

-Inca 5 minute pls!

-E deja 12,scolă!!

-Bine,bine!

Ma sculat din pat si m-am dus spre dulap,alegandu-mi cu ce sa ma îmbrac,știam ca azi voi merge in mall..chiar daca n-avem chef.

Mi-am luat niste blugi albăstri lungi cu o bluza ușor decoltata.M-am îndreptat spre baie,m-am schimbat,mi-am făcut o coada de peste intr-o

parte apoi am coborât jos.

Se pare ca era deja 14:00.Emy ma aștepta,mai avea puțin si ma lua la bătaie.

-Doamne,mai stateai mult?!

-Da ..normal!!spun eu răzând.

-Normal,eu nu mai pot de nervi aici,si tu razi!!

-Stiu nu-i așa?

Începe sa rada.Apoi am ieșit amândouă pe usa.Acolo ne aștepta masina .Ne-a lasat in fata,am mai mers puțin si am intrat in mall.Pentru că ea era înnebunita după shopping ma carat in toate magazinele.Si luat 5 bluze,4 perechi de blugi,2 rochi,7 poșete ,5 perechi de pantofi si 4 de ghete.Iar eu o bluza cu o pisicuță.

Am mers sa bem un suc.Eu mi-am luat o cola si ea fanta.Din poșetă a scos un lănțișor cu numele meu.

-Acest lănțișor trebuia sa ți-l dau când împlineai 18 ani,dar n-am mai avut radare.Este dăruit de mama ta!Mi-l dăduse la spital.Erau un cadou petru tine.

-....rămăsesem fara cuvinte,o lacrima mi sa prelins pe obraz.

Emy mi-a sters-o apoi ne-am ridicat de la masa.Ne-am chinuit 20 de minute sa ne gandim cum sa tinem toate 15 pungi,pline cu hainele ei.Cineva ma cipit ,m-am uitat in spate si l-am vazut pe James,era cu un grup te baietii.El ne-a ajutat cu pungile pana la masina,le-am lasat pe bancheta din spate si am intrat in masina.

-Cami,nu mai ramai?!

-Nuuu!

Eram si-asa destul de plictisita la cat ma plimbat Emy prin mall,sa mai stau inca 1 ora..nu rezistam.

Ajunse acasă ne-am trântit in pat.

Un oras nou,o viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum