Îmi vibrează telefonu in buzunar.
-Alo,ce faci scumpete? ma intreba tata pe un ton un pic entuziasmat
-Bine,tati,tu?
-Bine,am o veste buna pentru tine,o sa vi aici in New York o sa locuiești intr-o vila cu verișoara ta!!
-Nu se poate!!!
- Deci sa înțeleg ca e de bine?
-Da.
-Ok .Ai avion la 16:00.Trebuie sa închid ...pa!
-Pa tati!
Ma-am ridicat din pat,mi-am dus spre șifonier si mi-am luat niste blugi lungi albăstri un tricou negru si un plouver cu panda.Era deja 12:00 si îmi îmi era foame,așa ca mi-am comandat o pizza mi-am pus telefonul sa sune la 15:00.M-am pus in pat dând drumul la desene mai precis la Tom si Jerry.După ca mi-am savurat delicioasa pizza..mi-a sunat alarma.Se pare ca trebuia sa plec.Am sunat la taxi.A venit in 5 minute.In 40 de minute eram la aeroport. Am sos telefonul din genta ..pentru a suna-o pe Emy
Deodata ma trezesc pe jos.
-Hei nu te uiți pe unde mergi!!?? il întreb eu enervata
-De fapt daca n-ai sta cu nasul in telefon poate nu erai întinsă pe jos!
Îmi da mana sa ma ridic.Apoi ne cerem scuze.a fost așa ciudat..am spus noi la unison.-Hei!Ma numesc James. Scuze ca am fost un bou!
-Ok te iert de data asta!
Am început apoi sa radem.
-Eu chiar trebuie sa plec ..avionul meu pleacă in 5 minute.
-Ok ..pa! îmi spune James dandu-mi un bilețel cu numărul lui.Am plecat grăbită spre avion.Ultimul loc liber era lângă o batrana..care adormise..mi-am dat seama ușor pentru ca sforăia.Așa ca mi-am pus căștile si am ascultat melodia mea preferata. După 3 ore de zbor...am vazut-o pe Emy.Ne-am îmbrățișat si am început sa vorbim despre multe chestii...bla-bla.
Ajunse la vila mi-a zis sa ma fac comoda.Totul era asa mare!Aveam camera mea proprie si baia.Tot ce imi doream in acel moment era un somn lung.Oricum mâine era prima mea zi din liceu.Se pare ca totul era deja aranjat de tata.
Mi-am pus alarma la 9:00 si m-am culcat.Dimineața m-am trezit la 10:00 se pare ca alarma a sunat de geaba. Mi-am găsit telefonul "descompus" pe podea. Mi-am luat niste blugi lungi albăstri si un hanorac cu Miki ..bineînțeles si ne lipsitul sutien.Am coborat jos pregatindu-mi un bol cu cereale.Pe masa am văzut un bilețel pe care scria "am plecat mai devreme semnat Emy"
Mi-am luat geanta si geaca alba si am plecat.La ușă ma aștepta o mașină.
-Domnișoară Camila?
-Da eu sunt.
-Sunt șoferul dumneavoastră ...deci va duc la liceu?
-Da .. si inca ceva ..nu vorbiti cu mine cu dumnevoastră!!
In câteva minute am ajuns la liceu.Când am intrat pe poarta liceului l-am văzut pe...
CITEȘTI
Un oras nou,o viata noua!
Fiksi PenggemarBuna!Ma numesc Camila.Am 17 ani si sunt clasa a XI a B.Eu locuiesc doar cu tata,mama mea a murit când avem eu 5 ani.Stau in Los Angeles,pot spune ca stau mai mult singura pentru ca tata este plecat deseori cu afaceri.Se pare ca viață mea are sa se s...