„Pamatuješ když jsi říkala, že sex nezničí naše přátelství?" Viděla jsem jak stahuje obočí k sobě a jeho blonďaté kudrlinky mu padají do obličeje.
„Ale my jsme nikdy přátelé nebyli Harolde" nesnášel, když jsem mu takhle říkala, ale já nesnášela tu bolest která mi nedovolila se pořádně nadechnout.
„Nejsi nic jiného než kurva" Cítila jsem jak se na nás začali všichni okolo dívat. Cítila jsem ten jejich pohled. Čekala jsem než se k němu někdo přidá. Je to přece nejoblíbenější kluk ze třídy. A já jsem jen kurva.
„Je to ale sexy kurva Harry" vykřikl Noah a já cítila jeho pohled na mých zádech. Kmitala jsem očima mezi všemi spolužáky, kteří byli na našem stužkovacím večírku. Postupně jsem sjela pohledem na mé černé krajkové šaty a přemítala, že pod nimi mám korzet s podvazky. Dobře chtějí kurvu tak jim ukážu kdo skutečně jsem. Rozešla jsem se k pódiu, kde nám celý večer hrál Dominic. Myslím, že to je bývalý studen a je tu dobrovolně. Některé holky také říkaly, že vystupuje pod přezdívkou yungblud, ale žádnou z jeho písní neznám. Jenomže podle jejich chování bych ho asi znát měla.
Mírně opilá a pravděpodobně pod vlivem něčeho jiného. Myslím si, že Jacob by nepřinesl jen tak čisté koláčky. Rozešla jsem se né moc sebevědomým krokem k pódiu. Těsně před ním jsem se ještě zastavila u mého stolu a otočila do sebe panáka vodky, který tam ležel. Čí byl mě opravdu nezajímalo. Přemýšlela jsem jestli se do mě vejde ještě jeden, ale můj žaludek mě žádal spíše o čistou vodu. Nebudu lhát, že jsem měla problém se na to pódium vyšplhat, ale svedla bych to na ty boty. Jo přesně, vzala jsem si prostě moc vysoké boty.
„Ahoj jsem Emily" usmála jsem na Dominica, který přestal zpívat okamžitě co mě viděl kolébat se ze strany na stranu. Jeho pohled nebyl zrovna nejhezčí. Myslím, že mi bezeslovně naznačoval, že tu nemám co dělat. Nebo, že jsem už hodně mimo. Jedno z toho, sama netuším.
„Domi—„ nestihl to ani doříct, protože jsem mu vzala z ruky mikrofon „Jo já vím, všichni o tobě mluví" protočila jsem oči a posunula se doprostřed pódia. Celý svět byl najednou tak krásný. Kromě všech mých spolužáků.
Viděla jsem všechny ty jejich nechutné pohledy, které mě skenovali. Kdysi jsem na tomhle pódiu stála velmi často. Kdysi jsme s Harrym měli kapelu a já to milovala. Jenomže on začal hrát fotbal a po školních kapelách se ani neohlíží.
„Výborně! Emily jsi moc šikovná. Věřím, že si své skladby ještě pamatuješ. Rádi tě uslyšíme" Ten milý hlas mé ředitelky mi naháněl husí kůži. A vlastně proč ne. Alkohol který proudil v mé krvi mi dnes večer pomohl se studem a já se podívala na Dominica, který si vzal do ruky kytaru. Jen jsem posměšně zakroutila hlavou a otočila se zpět ke své celé třídě. Ne zpívat fakt nebudu. Proto jsem se na to pódium opravdu nesoukala.
„Všichni mi říkají, že Bůh je skutečný, ale já nesouhlasím. Kdyby to byla pravda byly by jsme všichni volní a taky by neexistovali takové kurvy jako jsem já, že Harolde?" Zasmála jsem se a rozepla si své černé dlouhé šaty. Nechala jsem je spadnout až ke kotníkům a stála jsem před celou třídou a všemi mými učiteli pouze v černém korzetu, tenoučkých tangách a podvazcích.
„Říkáte o mě, že jsem Kurva? Dobře tak já budu ta největší kurva, kterou tato zkurvená škola viděla!" Po mém citovém výlevu se mi ze všech těch světel zamotala hlava. Nebo z toho alkoholu? Mé polonahé tělo se rozhodlo ustlat si na pódiu a ten tvrdý pád odnesla moje hlava a vlastně celé mé tělo. Myslím, že mé tělo zapomnělo zapnout něco jako došel benzín.
------------------------------------------------------------------------------
Nebude to taková jen tak obyčejná fanfikce, ale nějak obyčejně jsem musela začít.
Moje čestina je špatná, já vím. Takže beru opravy a cokoliv, teď bych tu ráda dala toho mrkajícího smajlíka, ale nechce se mi to na té klávesnici hledat.
Nevím jestli jsem přímo měla označovat příběh jako 15+, ale přeci jen nějaké sprosté slova se objevovat budou.
Jinak jestli tady někdo poslouchá yungbluda, tak nejoblíbenější písníčka?:D
ČTEŠ
Soulless 15+ [Dominic Harrison]
Fanfiction"Slyšíš ten hlasitý tlukot svého srdce? Cítíš jak ti v žílách teče jeho krev? Jsi cítit stejně jako on. Jsi vrah" "Přijmi tvé místo. Přijmi tento svět a společně budeme vládnout tomuhle peklu"