„To mám jít na snídani s cizím klukem, který mě unesl z mého plesu?" jenom kývl a znovu ukázal na dveře od koupelny. Jenom jsem protočila oči, ale na jednu stranu byla ráda.
Vešla jsem do koupelny a zavřela za sebou dveře. Musela jsem se zasmát nad Dominicovou poznámku na můj vzhled, protože opravdu vypadám jako napodobenina Mansona. Moje řasenka byla napadaná pod očima a rtěnku jsem měla opravdu všude jen né na rtech. Vstoupila jsem do sprchového koutu a nechala na sebe volně padat teplou vodu. Stále mě neskutečně bolela hlava, ale spíš z toho pádu, protože na kocovinu jsem se opravdu necítila. Vylezla jsem a obmotala se bílým ručníkem, který jsem viděla na umyvadle.
„Hej únosce, nemáš náhodou něco v čem bych mohla ven a nevypadala bych jako uprchlá nevěsta?" Myslím, že v těch plesových šatech by si mě všichni prohlíželi. Otevřela jsem jemně dveře a čekala na jeho odpovědět. Ležel na posteli a měl na sobě obyčejné černé triko a kárované červené kalhoty. Vypadal jako já jen s trochu odlišnými partiemi těla. Bylo to divné. Ale musela jsem se nad tím trochu pousmát.
Po chvíli mi podal černou sukni a bílé dlouhé triko s nápisem AC/DC. „Můžeš mi kurva vysvětlit proč máš doma sukni?" vyjekla jsem po něm a nechápavě se dívala.„Vypadám v tom zatraceně sexy" Odpověděl s úsměvem od ucha k uchu. „Gay?" zeptala jsem se nezaujatě a viděla jak se mi vysmíval. „A ty Emily?" podíval se na mě když jsem se prohlížela v zrcadle s jeho sukní. Nevypadala jsem zrovna zle.
„Mám ráda holky, občasný sex a nějaké úletky, jenomže se stejně vždy vrátím ke klukovi, protože prostě potřebuji. Takže bych se nazvala hetero, ale vlastně se nezařazuji, protože mi to je úplně u prdele" zasmála jsem se a své dlouhé černé vlasy jsem svázala do culíku. Na to, že moje noc byla opravu zajímavá a vlastně jsem spala tak 4 hodiny, tak vypadám docela dobře. Mrkla jsem na sebe do zrcadla a otočila se na Dominica.
Neodpověděl jen ukázal ke dveřím a čekal až se rozejdu z jeho pokoje. Jenomže můj zrak spočinul na pistoli, která ležela na jeho nočním stolku. Hlasitě jsem polkla a přehrávala si ty nejhorší scény. Přišel mě zabít? Někdo ho najal aby mě zabil kvůli mému tátovi? Nohy se mi jemně klepali, ale pořád mě něco nutilo jít s ním. Ohlédla jsem po nočním stolku a pomalu vyšla ven. Uklidni se Emily nic ti přes noc neudělal. Vylezly jsme před dům a nastoupili do jeho velkého černého auta. Něco v hloubi duše mi říkalo, že jsem opravdu měla jet prostě domů, ale chtěla jsem zjistit kdo je. A navíc ta zbraň zůstala u něho v pokoji. Možná to má jen na vystrašení zlodějů. Proč hned myslím na to nejhorší. Celou cestu autem jsem ho, ale sledovala. Dívala jsem se jak pevně držel volant, dokud mu nezbělaly klouby na rukou. Jak se jemně kousal do rtů, zatímco svítila červená. Něco na něm byla neskutečně zajímavé.
„Neopíchal si mě, že ně?" Vyjekla jsem najednou, když jsem si uvědomila, že jsem vlastně byla jen ve spodním prádle. A moc dobře vím co dělám, když jsem opilá.
„Co když jo?" Koukl na mě a zaparkoval u malé kavárny. „Tak jsi neskutečný hovado a musíme si to zopakovat, protože si to nepamatuji a tudíš to je nefér" Zasmála jsem se a sedla si do boxu úplně na konci celé kavárny. Malá útulná kavárna v červených barvách „Nikdy bych se tě nedotkl, nebo by mě tvůj otec zabil." Prohodil rukama a zakryl si obličej jídelním lístkem. Málem jsem zapomněla jak se dýchá. Moje srdce mi vyletělo až do krku a já se ošívala nad jeho slovy. Seděla jsem naproti někoho, kdo měl doma zbraň a zná mého otce, což je ta nejhorší kombinace.
„Máš mě z-zabít?" Vykoktala jsem ze sebe a očima kmitala ke skleněným dveřím. Přemýšlela jsem, kudy by bylo nejlepší utéct. Když bude potřeba tak budu muset proskočit oknem. Jenomže on se mi začal smát. Nechápavě jsem se dívala na jeho reakci. Sledovala jsem jak si opravil zlaté hodinky na ruce. Byl v naprostém klidu i když věděl kdo jsem. „Spíš chránit" řekl bez zájmu "Ale--" nestihla jsem to doříct, protože silou hodil jídelákem a stůl a podíval se na mě. „Ano pracuji pro Lukase, nejsem vrah a ano všechno tohle je naplánované, takže si sakra něco vyber k jídlu a drž už prosím na chvíli pusu. Nejsem chůva a nemám problém ti ublížit. Je mi jedno, že budeš postřelená nebo bez ruky, jen musíš žít. Zodpověděl jsem vše, takže můžeš být ticho" Jeho oči se stáhly do úzké linky, když se mi snažil vyhrožovat, ale tohle už na mě opravdu neplatí.
„Proč jsi najednou tak odporný?" Sjela jsem ho pohledem a byla najednou úplně klidná. Vím jak tátovi na mě záleží a muži, kteří mě vždy chránili byly speciálně vycvičení, jenom nechápu proč zrovna on. Většinou to byli daleko zkušenější muži.„Protože mi nikdo neřekl, že budeš tak otravná a navíc si o mě neměla vědět, ale všiml jsem si jak ses dívala po zbrani v pokoji. A tušil jsem, že tě napadne zrovna tohle." Sice mi odpovídal, ale vůbec mi nevěnoval pozornost. Otravná? Já? Tak ten teprve uvidí jaká dokážu být. Vzala jsem si do ruky ten pitomý jídelní lístek a přemýšlela co si mám objednat. Neměla jsem vůbec hlad. Spíš se mi zvedal žaludek. Je toho dneska nějak moc. Navíc jsem tátovi jasně naznačila, že žádnou stráž nepotřebuji.
------------------------------------------------------------------------------------------
Zdravím, Ahoj, Čau:D
Nevím jestli mám vůbec pokračovat, protože to nikdo nečte. Takže asi ani nebudu pokračovat
ČTEŠ
Soulless 15+ [Dominic Harrison]
Fanfiction"Slyšíš ten hlasitý tlukot svého srdce? Cítíš jak ti v žílách teče jeho krev? Jsi cítit stejně jako on. Jsi vrah" "Přijmi tvé místo. Přijmi tento svět a společně budeme vládnout tomuhle peklu"