„Nechte si zajít chuť děvčata, ten teď ujíždí na mě" mrkla jsem na mladé holky, které asi nebyly o tak moc mladší jak já. Ale ty jejich kecy o tom, že sedím v boxu s yungbludem mě už opravdu štvali.
„Nebuď odporná na mé fanynky." Okřikl mě a já jenom silně polkla. Nevěnoval mi pozornost. Seděl bez zájmu a koukal se z okna. Mohla bych se svléknou a ani tak by si mě nevšiml.
„Jsem dcera tvého šéfa, takže chci nějaké chování prosím" Upravila jsem si culík a našpulila trochu rty. Mě nebude někdo okřikovat. Co si jako myslí, že je.
„Měla by ses vrátit domů." Pronesl suše, když mu servírka přinesla vodu. Všimla jsem si jeho tetování havrana na předloktí. Okamžitě jsem si vyhrnula rukáv a kmitala očima z jeho tetování na to mé. Byly stejné naprosto nerozeznatelné. Všiml si co dělám a okamžitě si zakryl tetování rukou.
„Proč si tady kurva?!" Vyjekla jsem na celou kavárnu a bylo mi úplně jedno kdo nás slyší.
„Měl jsem tě hlídat, dobře? Přijede si pro tebe a budeš konečně v bezpečí." Jeho hlas byl najednou chladný a odtažitý, jako bych opravdu byla pouze úkol, který měl splnit. Nechtěla jsem tohle poslouchat. Tolik let jsem chtěla jít k tátovi a nikdy mi nenabídl pomoc. A najednou si vzpomněl, že má devatenáctiletou dcerou? Bezmyšlenkovitě jsem vstala a rozutekla se pryč. Netušila jsem v které části města jsem a chvílí přemítala jestli se mám rozeběhnout doprava nebo doleva. Třeba levá. Snažila jsem se co nejrychleji běžet pryč. Kapky slz se mi začali kutálet po tváři a já viděla úplně rozmazaně. V momentu jsem cítila jeho tělo, které mě silně srazilo k zemi. Zůstala jsem ležet na mokré trávě a viděla jak se mě snaží udržet pod sebou.
„Kotě, jestli si myslíš, že mi utečeš tak seš kurva na omylu, vstávej!" Jenomže teď to byl úplně někdo jiný. Někdo koho nepoznávám. Byl chladný a jeho oči byly tmavší než to ráno.
„kreténe" procedila jsem mezi zuby a v momentě jsem stála na nohou a cítila jak svírá mé triko tak moc, až mu zbělali klouby.
„Ještě jednou si na mě pootevřeš tu tvojí pusinku, tak ležíš v krvi." Jeho rty se otírali o mojí kůži pod uchem. Cítila jsem jeho dech a ten hrubý hlas mi naháněl husí kůži. Nahlas jsem polkla a jen koukala do jeho prázdných očí."
„Do auta! Jedeme!" Křikl a ukázal na černý mercedes, ,kterým jsme přijeli.
„Nemůžeš mě zabít" zašeptala jsem, když jsme už dlouhou cestu v autě nepromluvili. To ticho mě mučilo.
„Drž hubu" cukla jsem sebou. Čekala jsem, že mi normálně odpoví. Ještě ráno jsem si myslela, že to je všechno kvůli sexu. Protože nebudu lhát jeho ksichtíku bych podlehla hned. Ale teď se chová jako správný ochránce.
Dívala jsem se na kovovou bránu, která se za autem zavírala. Otec asi změnil opět místo svého ukrytu, protože tuhle bránu si nepamatuji.
„Vystup si" sykl a já pomalu vylezla z auta. Chytl mě kolem pasu a natlačil si mě k sobě na tělo. Cítila jsem jeho vůni a nebudu lhát, ale podlamovali se mi kolena jak dobře jsem se vedle něho cítila.
„Jestli se pokusíš tady utéct, nebo odejít ode mě. Kdokoliv tě okamžitě zabije. Nikdo tady neví kdo seš, takže jim je jedno jak krásnou tvářičku máš, rozumnělas?" Šeptal tak potichu abych to slyšela pouze já. Kývla jsem na náznak souhlasu a začala se cítit mírně nesvá.
Procházeli jsem kolem stovek lidí. Všichni do jednoho oblečení ve stejných uniformách černé barvy. Divila jsem se kolik, žen se tady pohybuje. Nevěřila bych nikdy jak daleko to otec dotáhl za tak krátkou chvíli. Dominic otevřel dřevěné dveře a nechal mě jít první.
„Havránku!" Vyjekl nadšeně můj otec a já nevěděla jestli po něm chci řvát nebo začít brečet. Jenomže moje city vyhrály a já se nejistým krokem vydala k černému stolu, za kterým seděl táta. Bez váhání jsem mu padla kolem krku a cítila se opět chtěná a milována.
„Tak dlouho jsem čekal na tuhle chvíli. Konečně je z tebe silná a dospělá žena a doufám, že budeš chtít patřit do této rodiny." Nechápavě jsem se na otce podívala a odstoupila od něho. Prohlížela jsem si všechny ty lidi kteří stáli kolem nás a zastavila jsem se na Dominicovi.
----------------------------------------------------------
Nebudu lhát, ale sama tenhle příběh mám ráda, takže zkusím ještě pokračovat.
Jsem ráda, že začínají být ohlasy a nemusíte se bát mi tu napsat cokoliv. Myslím, že nekoušu :D Spíš budu ráda, že si můžu počíst co máte na srdíčku. Třeba já v tomhle dílu Dominica nenávidím a ani nevím proč jsem ho změnila na záporného, ale ta představa se mi líbí :D
ČTEŠ
Soulless 15+ [Dominic Harrison]
Fanfiction"Slyšíš ten hlasitý tlukot svého srdce? Cítíš jak ti v žílách teče jeho krev? Jsi cítit stejně jako on. Jsi vrah" "Přijmi tvé místo. Přijmi tento svět a společně budeme vládnout tomuhle peklu"