1. bölüm

30 4 0
                                    

Ben daha 6-7 yaşlarımda iken babam ve annem çok kavga ediyordular 4 yaşın da da bir kardeşim vardı annemgil kavga ederken en az benim kadar o da korkuyordu ben onu her seferinde teselli etmenin bir yolunu buluyordum ben ağlardım o beni teselli etmeye çalışırdı ve o daha çok küçüktü ama benim en iyi arladaşımdı. Bir gün annem ve babam yine kavga ettiler babam annemi başka bir adamla gördüğünü söylüyordu annem inkar ediyordu ama babam anneme inanmıyordu  annemin ve babamın büyük çığlığını duyduk ikimiz de çok korkmuştuk. Ne olduğunu çok merak ediyorduk ve odadan dışarı çıktığımızda annem kanlar içinde yerde yatıyordu babamda kafasından kanlar akarken ağlıyordu ne olduğunu sorduk babam sadece özür diledi defalarca...

Babam anneme bir şey yapmış oldaydı kendi yaralanmazdı biz neler olduğunu çok merak ediyorduk ve küçük kardeşim çok mantıklı bir şekilde ambulans ı aradı bir yandan siren sesleri bir yandan ,ağlama sesleri, göz yaşları. Kardeşim bana sarılıyordu doktorlar annemi ve babamı alıp ambulansa koydular ve hastaneye gittiler biz ise polisler ile gittik çok korkuyorduk polisler bizi sakinleştirmeye çalışıyordular biz annemi ve babamı sormaktan başka bir şey yapmıyorduk polis merkezine vardığımızda bize bazı sorular sordular. Ve hastane den haber geldi ben o an hayatımın en kötü anını yaşadım.

Hayat Acı söylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin