Karne Günü

20 6 2
                                    

Araya mesafe girer olsun ben beklerim seni senin o yeşil gözlerini yürüyüşünü ellerini cebine koyuşunu bike özlerim . Hayal kurarım belki bir gün olur diye . Hem kapten istenen duayı Allah duyarmış . Benim dualarımda sen varsın . Senin o 1 saniyelik bakışların bana 1 ömür gibi geliyo . Sen bana baktığında o yeşil gözlerin bir kapı gibi açılıyor senin yüreğine . Ben o yüreğe gitmek için ilerliyorum ama hep başladığım yere geri dönüyorum . Tamam biraz duruyum sonra devam ederim diyorum ama duramıyorum durduğumda bile geliyorum sana . Sen o kapıları kapatınca kalbim sızlıyo . Sen gülmeyince gülünce o gamzen çıkmayınca kelebekler susuz kalıyo . İnsanlar yalnızlığa mahkummu neden herkes yalnızken ağlıyo ??? Çünkü seviyo insan sevince böyle oluyomuş demekki ? Gitmesini istemiyomuş bir görmenin umuduyla hep aşağıya iniyomuş etrafına bakıyomuş ama yok göremiyomuş . Devam ediyomuş yoluna kızıyomuş kendine niye bakmadımki niye son kez bakmadan gittimki ?? Diye kızıyomuş sonra kafasını bir kaldırmış kot ceketli , elleri yine cebinde gözüne güneş vurduğu için daha bir yeşil . O zaman diyosun Allahım bu kadarmı gönülden istemişim onu sendemi anladım Yarabbim özlemimi , sevdamı bu yüzdenmi çıkardın karşıma çimen gözlümü ?? Ben o gözlere sürgünüm  eğer o gözler gelmezse bana işte o zaman gelsin  ölüm .

Kalpten istenen her şey olur eğer olmuyosa hayırlı değildir . Gün gelir Allah daha hayırlısını karşına çıkarır .

Kardeşlerim bu arada gerçekten bu olayların hepsi doğru . Kalpten istenen dua kabul olurmuş ...Allaha emanetsiniz♥♥

Yürekten DökülenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin