Part 1-Karanligin zincirleri

466 33 39
                                    

Sonic'in agzindan;
Bu sabah tum ekiple beraber piknik yapacagiz. Umarim Amy beklenilmeyen sekilde yine bayilmaz. Cunku dun gece onunla sinemaya gittigimizde birden ciglik atip bayilmisti. Nedenini bilmiyorum. Bu sabah kahvalti da Amy'i iyi gormek beni de duzeltti.
Bu aralar Shadow ile daha iyi anlasiyorum, hatta neredeyse dost olduk. Silver ve Blaze siklikla bize geliyor ve egleniyoruz. Eggman uzun suredir saldirmiyor, oh. Hayat bize guzel.
Neyse, esyalari toplayip ormana gittik. Cream, Blaze, Amy ve Rouge yemegi hazirlarken biz de erkekler milleti olarak golete girip birbirimize su sicrattik. Son su maceramizdan sonra artik sudan korkmuyorum, bu guzel.
Silver ile birbirimizi suya itiyorduk ki birden midem bulanmaya basladi. Oksurmeye basladim. Shadow, Tails ve Silver hemen yanibasima geldi. Tails alnimi tutarak sordu
-Iyi misin Sonic?
-Bilmiyorum Tails. Midem cok bulaniyor.
Bunlari soyledikten hemen sonra kusmaya basladim. Kusma seslerini duyunca kizlar da yanimiza geldi. Beni goletten cikarip cimenlere yatirdilar ama hala kesik kesik kusuyordum. Sonra birden kara bir isik gordum. Uzaklardan geliyordu. Golun oteki tarafindan. Tanidik bir karanlikti. Ama onu dusunemiyordum, mide bulantisi...
Ah, kan mi kusmaya baslamistim bana mi oyle geliyordu?!
Shadow beni kucakladi ve hemen hastaneye isinlandik. Neler oldugunu ben bile kestiremeden bayildim. Sadece, bayginken bile gorebiliyordum,
Onu...
Hepinize merhaba, bu benim ilk deneyimim. Adim Rukiye Azra. Genelde Azra'yi kullanirlar. Wattpadd de cok hikaye okudum. Yazarliga dair deneyimlerim oldugu icin burada da bir seyler karalamak istedim. Iyi okumalar dilerim, hikayenin devami gecikmeyecek;)

Diger Tarafim (Dark Sonic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin