GİRİŞ

7 0 0
                                    

Merhaba Her ne kadar bu benim hikayem desem bile çok da kendi irademle gelişen olay yok aslında. Sanırım bu tip şeylerde kendini tanıtarak başlanması gerekir ama benim buna gerçekten gücüm yok . Zaten ben ne anlatsam boş .Önemli olan kelimeler değil , olaylardır demişler. Zamanla hepimiz tanırız beni . Belki bakmışsın ben bile daha kendimi tam anlamıyla tanımamışımdır . Şimdilik adımın Ezgi olduğunu ve üniversiteye yeni başlamış bir öğrenci olduğumu bilmeniz yeterli gibi. Üniversiteyi burda kendi şehrimde ailemin yanında okuyorum . Aslında bakarsan burda kalmaktan memnunum ama hep İstanbul hayalim vardı. İstanbul da okuma imkanım da vardı ama o an burda kalmak istedim. Yapamayacağımı söylediler. Orda olursam üniversiteyi bitiremiceğimi İstanbulun beni boğacağını söylediler. Ben de inandım . Safımdır biraz inanırım öyle.Kendim hakkında da çok bir şey bilmem. En sevdiğim yemeğin , rengin , filmin ne olduğunu bile bilmem mesela . Gerçi benim enlerim de yoktur. Bence enler insana zarar verir. Ne kadar çoksa o kadar zarar verir gibi. En sevdiğin müzik sana nasıl zarar verir diye düşünüyor olabilirsin.Düşünsene biriyle onu paylaştığın zaman o müzik sen de bir anı olarak kalıcak. Bir gün gelirde paylaştığın kişi giderse ve sen o müziği dinleyemeye korkarsan . Hadi ama kabul et hepimizin hatırlamak istemediği bir çok anı vardır . Benim bugün yazmaya başlamamın sebebi ise hatırlamak istemediğim anıları buraya kusmak çünkü artık kalbim sıkışıyor gibi oluyor . Canım acıyor. Öyle mecazi bir anlamda da değil. Baya gerçek anlamda göğüs kafesim acıyor . Panikatak geçirmeden önce saplanan bir ağrı gibi. Doktorluk bir durum yok . Bir zamanlar bu acı hayatımın bir parçası haline gelmişti ve doktora gittiğimizde beni pskoloğ yönlendirmişti. Sanırım bazı şeyler patlak vermişti o zamanlar Şimdi olduğu gibi. Pskolağa gitmek istemediğim için de yazarak anatlmaya çalışıcam . Yazmak bir zamanlar hayatımın en büyük olayıydı amasonrasında yazmamaya başladım belki de yazamamaya .Ya da aklım fikrim hep aynı olaya takıldığı için yazdığım şeylerin hep aynı olması beni bir süre sonra soğutmuştur. Olamaz mı olabilir ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Olur Öyle ŞeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin