Bölüm4.

187 6 0
                                    

Merhaba arkadaşlar,bu bölümü EsmaNurr arkadaş yazdı.Fakat yazım hataları olduğu için bazı yerleri silip kendim yazdım.Neyse iyi okumalar :)))

Sabah alarmın çalmasıyla gözlerimi araladım.Yataktan yavaş hareketler ile çıkarak banyoya girdim. Saçlarım birbirlerine karışmıştı. Tarağımı alarak uzun uğraşlar sonucu saçlarım düz  ​​şekline getirdim ve salaş bir şekilde arkaya doğru ördüm.Ümiformalarımı giyip gözüme eyeliner çektim ve dudağıma parlatıcımı sürdüm.Çantamı ve telefonumu aldıktan sonra aşağıya indim.

Annem sofrayı hazırlıyordu ''Yine döktürmüşsün'' deyip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. "Yalakalık yapma Ceren.Ben bir işe başvurdum oraya ideceğim.Babanda işte.Evet geç gelebilirim.Görüşürüz  tatlım." dedi ve yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.Bende gülümseyerek "Bugün Cuma.Yani anladın,Tuğçe gelsin bizee." dedim."Tamam kızım.Okul çıkışı eve geçersiniz.Bende 11 gibi gelirim"dedi ve kapıyı kapatıp çıktı.

Bende hemen hızlı bir şekilde kahvaltımı ettim ve siyah ceketimi üzerime giydikten sonra siyah botlarımı da ayağıma geçirip evden çıktım.

Evden çıktığımda karşıdan Rüzgar da evden çıkıyordu.Adımlarımı hızlandırdım ve direk okulun yolunu tuttum.Tuğçe bugün kendisi gelsin,dün beni Berk ve Kuzey'e satmıştı.Tuğçe'ye mesaj atmayı unutmamıştım.

Gönderilen: NUTELLAM

Ben bugün okulaa tek gidicem.Sen tek gel biçız.

Gönderen: NUTELLAM

Tamam lan atar yapma.

İçimden üff snane be sllk .s.s yazıp göndermek gelsede kezbanlık etmeyip telefonumu cebime tıkıştırdım.

Nihayet okula geldiğimde kapının önünde somurtan bir Tuğçe gördüm.

"Lan niye beraber gelmedik okula?Başka bir arkadaşın mı var?Söylee." dedi. "Saçamalamayı kes Tuğçe.Bugün kendim gelmek istedim.Hem senden,Kuzey ve Berk'ten başka kankim yok ki beniim" diyerek yanağını öptüm."Tamam,affedildin"dedi ve sırıttı.Sonra Tuğçe ile sınıfa girdik.Sıramıza geçerken "-Kanka Bugün okuldan sonra alışverişe gidelim.Kış yaklaşıyor kazak pantolon zart zurt ne varsa alalım.Hee bide cumartesi günü Giray'ın Doğum Günü Partisi Varmış tüm okulu davet ediyor. Tamam tüm okulu değilde bir sürü kişiyi. Biliyorsun tatlı çocuk.Bana dedi kiii "Paartide güzel şeyler giyin."Ayy çok tatlıı. Parti Click de alışverişte yaparız ne dersin. Pilis Pilis." dedi. "Olur gideriz de sen Girazy falan ne ayak?"dedim. "Ne diyorsun Ceren?Sabah kafanı bir yere mi vurdun?" diye sordu kaçamak bakışlar atarken. "Ayy çok tatlı falan dedin.Yoksa Giray'dan mı hoşlanıyorsun?"diyerek gözlerimi büyülttüm.Oha ama."Immm,sen ya-" diyemeden sözünü kestim."Okuldan sonra bizdesin.Ne kadar zamandır hoşlanıyorsun,O senden hoşlanıyor mu falan her ayrıntısına kadar konuşacağız.İtiraz istemem.Sus ses kes."dedim."Tamam,abartma." dedi.

Ders boştu.Bizde tüm sınıf aşağıya inmiştik.Biz Tuğçe ile voleybol oynuyorduk.Diğer kızlar ile takılmıyorduk.Berk ve Kuzey ise sınıftaki diğer çocuklar ile basketbol oynuyorlardı."Hadi şöyle bir oyun oynayalım.Yanımızdan hangi erkek  geçerse onlara göz kırpalım.Kime karşılık gelirse o kişinin istediği şeyi yapalım."dedi.Her ne kadar tuhaf şey varsa bu kızın aklına geliyordu.Bende onu kırmamak için onayladım.Tuğçe başlamıştı.Önümüzden geçen bir erkeğe göz kırptığında çocuk sırıttı.Güldüğümde "Sıra senden Ceren'cim"dedi.Bende karşımızdaki bankta oturan kumral saçlı çocuğa göz kırpığımda o da bana gözz kırptı.Ondan sonra da onun yanındaki göz kırptı.Tabii ebnde sırıtıım.

Ben de yanımdaki bankta oturan kumral çocuğa göz kırptım. O da bana göz kırptıktan sonra arkadaşı da göz kırptı. Tabi ben de sırıttım."Oha kızım süperdin.Ne istiyorsun.?" diye sordu."Hmmm.Bir tost ice tea vee gofret."dedim.Oda kantine gitti.Arkasından bakıp gülerken yanıma birisi oturduçAz önce göz kırptığım çocuktu.Aha sıçtık."Merhaba ben Furkan"dedi sırıtarak.Zordan gülümseyerek,"Bende Ceren." dedim."Göz kırpmanı neye borçluyuz?" dedi yanıma yaklaşırken"Arkadşım ile iddaya girdik.Kusura bakam" dedim uzaa doğru kayarak."Anladım.Tanıştığıma memnun oldum.Telefon numaranı alabilirmiyim?"diye sordu.Gözlerine baktım.Çok tatlı çcouktu aslında.Oha mavi gözlü.Gameside var.Piç smile yapıp "Tabi alabilirsin"dedim.Telefon numaramı verdikten sonra o da telefon numarasını verdi ve Furkan diye kaydettim.Ne sandınız Meteor falan diye kadedeceğimi mi?Ah hayıır.Ben o tür kızlardan değildim.Göz kırptı ve yanımdna kalakrak arkadaşının yanına gitti.Tuğçe geldikten sonra sorguya çektim."Neden geç kaldın?"diye sordum. "Ne geçi be.5dakika olmadı." "10 dakika oldu ve sen hala gelmedin.Bende Furkan ile konuştum." "Furkan kim?" "Off senin yüzünden göz kırptığım çocuk." "Vuhuu.Neler konuştunuz." "Konu bu değil.Nerde kaldın?" "Imm şey Giray kantindeydi.Bir kızdan hoşlanıyormuş işte.Imm işte off.Nasıl teklif edebilirim dedi.Bende benden hoşalnıyordur diye zırvaladım birşeyler."diyerek ofladı Tuğçe."Bu muydu lan?Ahahaha bende teklif edecek sanmıştım."dedim ve ekledim."Demek ki senden hoşalnmıyormuş." "Sus ya."dedi  o da."Kızım sana erkek mi yok?Taş gibi kızsın."dedim yanağından makas alarak."Suğs,mendil getir."dedi.Aha aağlayacaktı.Çok duygusal bir kızdı."Tamam,tamam ağlama."dedim ve tostları onun kucağına koyup sınıfa koştum.2 ders boş ve daha 1.ders bile bitmedi.Party Hard.Sınıfa girdiğimde Rüzgar sınıftaydı sadece.Geldiğimi görünce sırıttı. Noluyo lan seri katilin eline mi düştüm?Daha dün ben bununla oyun oynuyodum kankam demiştim noluyor. Bismillah."Ceren bir şey soracağım.Giray.2ın partisine geliyor musun?"diye sordu.Ohh beni öldürmeyecekti."Evet geleceğim."dedim tek kaşımı kaldırarak."Hmm peki,görüşürüz."dedi ve sınıftan çıktı.Noluyo lan?Birlikte gidelim mi?diyecek gibi konuştu.

LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin