"Cereeen kızım kalk artık. Okula geç kalıyorsun. " deiye bağıran annemin sesine karşılık olarak "Annneeeeğ 5 dakika dahaaa." Diye bağırdım. "Saat 7.36"dediğinde yerimden sıçradım ve hemen yataktan kalkıp saatin kaç olduğuna baktım. Saat 7'ydi.Anne artık beni uyandırmak için bu yalanı kullanmaa.Yatsam uyuyamazdım.Bende banyoya girdim.Daha dün banyo yaptığım için sadece elimi ve yüzümü yıkadım.Banyodan çıktıktan sonra saçlarımı taradım ve iki yandan bırazını alıp taç gibi bağladım. Okul uniformalarimi da giydikten sonra ayağıma da dizimin hen altında biten bir çorap giydim. Gözüme rimel sürdükten sonra portakallı parlatıcımı sürdüm. Çantamı ve telefonumu aldıktan sonra hemen aşağıya indim ve kendime mısır gevreği koydum.Annemin keyfi yerinde tabii.Oturmuş magazin izliyor kadın. Gevreğimi bitirdikten sonra anneme çıktığımı söyledim ve siyah vanslarımı giyip dışarıya çıktım. Tuğçeler'in evine doğru giderken Tuğçe'yi aradım. "Kanka Berk ve Kuzey ile seni bekliyoruz bizim evde.Çabuk ol."diyerek yüzüme kapattı telefonu.Bende telefonumu çantama koyarken birisine çarptım.Telefonum ile birlikte çocuk da yere düştü. "Telefonumu Kırdın gerizekalı"dedim ve koşarak telefonumun parçalarını topladım. "Önüne baksaydın sende." Kafamı kaldırdım ve çocuğa baktım. Oha.Tipe bak lan.Neyse. "Sabah sabah sinirimi bozma benim. "Dedim ve Tuğçelerin evine geldim . Kapıyı tıkladım. Pelin abla kapıyı açtı. Bende içeriye girmeden seslendim bizim dingillere.Sonunda geldiklerinde birlikte okula gittik.Bahçe boş olduğundan bizde sınıfa çıktık. Yerlerimize yerleştik.Hemen Tuğçe ile aramıza dönüp çocuklar ile konuşmaya başladık. "Allam inşallah hoca gelmez . Çok amin."ddi Kuzey.Bizde kıkırdarken hoca yaninda bugün çarpıştığım çocuk ile içeriye girdi.Bende arkamı dönüp Kuzey'in ağzına yavaş bir şekilde vurdum."Şom ağızlı."dedim ve önüme döndüm. Hoca çocuğu tanıttı. "Adı Rüzgar blavlabalabla"dedi ve çocuğu bizim önümüzdeki sıraya oturttu.Berk ve Kuzey çocuğa tip tip bakıyorlardı.Eee ne de olsa popiydiler ve şimdi onların popiliğini eline geçirecek bir çocuk vardı karşılarında. Sınıftaki tüm kızlar ağzı sulanarak bakıyordu Rüzgar'a. Tuğçe de bunlardan biriydi.Bende kafamı sıraya koydum ve sırayı karalamaya başladım.
Çok kısa bir bölüm oldu biliyorum. Ama sarjim %9 ve aha %8 oldu.Neyse ve misafirlikteyiz.Eve geçtiğimde yeniden bölüm yazıcam. Bu arada 1.ve bu bölümü sadece ben yazdim. Su an arkadaşım açık değil. Neyse iyi okumalaar.