Hermione Granger
Sabah olduğunda hemen büyük salona gittim. Harry ve Ron'un yanına oturdum. "Nobet nasıldı?" bunu soran Ron'du. "Işte fena değildi"
Öğle tenefisunde bahçede oturmuş kitap okuyordum ki bir çığlık sesi duydum. Hemen koşarak oraya doğru gittim. Etrafta hiç kimse yoktu. Biri dışında...
Uyandığımda başımda bir adam bekliyordu. Tanıdığım bir adam. Eski sevgilim Alan...
Ben Alan ile yaz tatilinde tanışmıştım. Ama ilişkimiz uzun sürmemişti. Bu konuyu önemsemediğimden daha önce anlatmamıştım.
Hemen asamı aradım. Ama asam Alan'daydı. Uyandığımı fark etmiş olmalı ki "vay vay vay benim minik sevgilim uyanmış" dedi.
Ağlamaya başlamıştım. Ağlayarak "ne istiyorsun!?" dedim. Bana "seni" diye fısıldadı.
Sonra yaklaştıdaha da yaklaştı ve bana dediki "sence de bu ayrılık fazla uzun sürmedi mi?"
Draco Malfoy
Akşam olmuştu Hermione hiçbir derse girmemişti. Birazdan nöbet saatimiz gelicekti. Ama Hermione hala ortalıkta yoktu.
♡♡♡♡♡♡
Nöbet saati gelmişti ama Hermione yoktu. Onu beklemeden çıktım. Nöbet biter bitmez profesör Dumbledore ile konuşacaktım.
Nöbette yürürken Potter ve Weasley'i gördüm.
(Koyu yazılar Draco)
"Hey sizin burda ne işiniz var hemen yatakhanenize!"
"Malfoy sakin ol, sadece Hermione'ye bakıcaktık"
"İyi gördüğünüz gibi burada değil!"
"Nöbete çıkmadı mı?"
"Hayır"
"Bak bugün onu sadece sabah gördük başına birşey gelmesinden korkuyoruz"
"Yani bundan bana ne"
"En azından biraz Herm'i önemsersin diye düşünmüştüm!"
"Bir bulanıktan banane!"
"Sen onu önemsemiyorsun ama o seni önemsiyor!" Bunu söyleyen Weasley'di.
Şaşırmıştım.
"Ne!?"
"Evet sana nasıl baktığının farkında değil miyiz sanıyorsun! Gerçekten o gün trende her uyuya kalanın üstüne battaniye örtermiydi!"
Haklıydı
"Nasıl yani?"
"Senden hoşlanıyor!" dedi ikisi aynı anda
Şoktaydım. Bunu nasıl fark edememiştim.
"Her neyse gidip onu aramalıyız"
"İyide nasıl! Profesör Dumbledore'a haber versek daha iyi olmaz mı?"
"Hayır onu biz bulmalıyız" bunu Potter demişti.
"Iyide nasıl onu bulucaz?"
"Profesör Trelawney yardımıyla" dedi Potter.
Weasley ile aynı anda "ne!?" diye bağırdık.
"O yaşlı kadından hiçbir şey istemem. Daha geleceği göremiyor!"
"Ama Herm'in nerede olduğunu o bilebilir"
Hızlıca profesör Trelawney'in odasına çıktık. Tahmin ettiğiniz gibi uyuyordu.
Hermione Granger
Iğrenç dudaklarıyla beni öpmüştü.
Onun opmesinden çok Draco'nun öpmesini tercih ederdim.
Bir dakika ben az önce ne demiştim.
Her neyse sadece bir tercih meselesi değil mi?
Alan gitmişti galiba uyuyacaktı. Ben yalnız kalmıştım. Benimde yavaş yavaş gözlerim kapandı.
♡♡♡♡♡♡
"ÇAT!"
Hemen gözlerimi açtım. Alan sesi duymuş olmalı ki yanıma koştu. Cam kırılmıştı!
Karşımda DRACO, HARRY, VE RON VARDI! Çok sevinmiştim
Ron Alan'ı sersemletti hemen Draco beni çözdü. Harry başka gelen varmı diye kontrol ediyordu. Sonra Alan'ı bağladı.
"Sen iyi misin?" diye sordu Harry ve Ron. Onlara iyi olduğumu söyledim.
Draco bana bakıyordu ama tek bir kelime bile etmemişti taki Harry "O adam kimdi?" diye sorana kadar "Evet o kimdi?" dedi Draco
"Eski sevgilim Alan" onlara hikayemi anlattım. Draco şaşkınlıkla beni dinliyordu.
Galiba eski sevgilim olmasına şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OLUR MUSUN?
Romance6. Sınıfta herşey değişmeye başlar. İki düşman birbirine karşı şeyler hissetmeye başlar. Hemde hiç ummadıkları şekilde...