🌙bölüm bir🌙

293 20 29
                                    

Tam, günümün bundan daha kötüye gidemeyeceğini düşündüğüm bir anda okul dolabımın hemen yanında duran ölü adamı gördüm. Min ji , her zamanki M-gevezeliğiyle hiç durmadan konuşuyordu; adamı fark etmemişti bile. Yani ilk başta. Aslında.şöyle bir düşünce, konuşana kadar hiç kimsenin fark etmediğini hatırlıyorum. Ki bu, benim uyum sağlamaktaki ucube yetersizliğimin yeni bir kanıtı olmalı.

"Hayır , ama Haneul, yemin ederim ki jimin maçtan sonra o kadar da sarhoş olmadı. Ona bu kadar sert davranmamalısın."
Aklım başka yerdeymiş gibi "Evet," dedim. "Tabi." Sonra öksürdüm.Bir kez daha. Kendimi berbat hissediyordum. Oldukça deli olan AP Biyoloji öğretmenim Bay WİSE'ın gençlik vebası diye nitelediği hastalığa yakalanmak üzereydim.

Acaba ölecek olursam, yarınki geometri sınavımdan yırtabilir miydim? Sadece hayalini kurabilirdim.

"Haneul, lütfen.  Beni dinliyor musun? Bence sadece dört bilemedin altı bira içti ve üç shot (is the love shot😂😂)attı. Bunun konumuzla bir ilgisi yok. Eğer senin o aptal annen ve baban seni maçtan hemen sonra eve dönmeye mecbur etmeseydi belki de bir yudum bile içmeyecekti."

Birbirimize uzun ve acılı bir bakış attık. Annemin ve üç sene önce evlendiği Üvey-zavallı'nın bana yaptıkları en son haksızlık konusunda hem fikirdik. M yarım nefeslik bir ara bile vermeden gevezeliğine kaldığı yerden devam etmeye koyuldu.

"Ayrıca, kutlama yapıyordu. Demek istediğim Güneş'i yendik!" M omzumu sarstı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Alo? Erkek arkadaşın..."
Üzerine öksürmemek için kendimi zor tutarak " Neredeyse erkek arkadaşım," diye düzelttim.

"Her neyse. Jimin bizim oyun kurucumuz.Tabii ki kutlama yapacak. Işık'ın Güneş'i son yenişinin üstünden neredeyse milyon yıl geçti."

"On altı." Matematikte tam bir fiyaskoyum ama M'nin matemetik konusundaki yetersizliği, yanında dahi gibi görünmeme yetiyor.

"Bir kez daha, her neyse. Önemli olan,çocuk mutluydu. Onu biraz olsun rahat bırakmalıydın."

"Bence asıl önemli olan Jimin'in bu hafta tam beşinci defa küfelik olması. Üzgünüm ama hayattaki amacı kolej futbolu oynamaktan,altılık bira paketini kusmadan mideye indirmeye dönüşen bir tiple çıkmak istemiyorum.Onca birayla şişmanlıyacağından bahsetmiyorum bile." Öksürmek için durmak zorunda kaldım.  Başım dönüyordu. Öksürük nöbeti geçince, kendimi ağır ve derin nefesler almaya zorladım. Gerçi geveze M durumun farkında bile değildi.

"Iyykkk... Şişman bir Jimin! Bu gözümün önünde canlandırmayı isteyeceğim bir manzara değil."

Yeninbir öksürük nöbetini pas geçmeyi başarmıştım.
"Onunla öpüşmek alkole batırılmış bir çift ayağı emmekten farksız."

M yüzünü buruşturdu. "Pekala, midem bulandı. Bu kadar seksi olaması çok yazık doğrusu."

Gözlerimi çevirdim.  M'nın tipik sığlığının beni ne kadar rahatsız ettiğini saklama zahmetine bike girmemiştim.

"Hastalandığın zaman o kadar huysuz oluyorsun ki. Her neyse... Öğle yemeğinde onu görmezden geldiğinde Jimin'in nasıl küçük bir köpek yavrusuna dönüştüğünü tahmin edemezsin.Hatta..."

Sonra onu gördüm.Ölü adamı. Tamam, teknik anlamda" ölü" olmadığını anlamam çok sürmedi. Adam ölüötesiydi. Yani bildiğimiz insan olmayan. Her neyse. Bilim adamları bir şey söyler, insanlar başka bir şeyler fakat varılan sonuç hep aynıdır.
Adamın ne olduğu konusunda yanılmam mümkğn değildi ve ondan buram buram yayılan gücü ve karanlığı fark etmesem bile, İşaretini, alnındaki safir mavisi hilali ve aynı derecede mavi gözlerini çevreleyen kördüğüm motifili dövmesini gözden kaçırmam gibi bir şey söz konusu değildi. Adam vir vampirdi ve bununla kalmıyordu. O bir İz Sürücü'ydü.

Lanet olsun!okul dolabımın hemen yanında duruyordu.

"Haneul,beni hiç dinlemiyorsun."

Sonra vampir konuştu.  Törensel kelimeleri, aramızdaki boşlukta kayarak bana ulaştı. Tehlikeli ve baştan çıkarıcı... Tıpkı erimiş çikolataya karıştırılmış kan gibi.

"Kim HANEUL!
GECE SENİ SEÇTİ;ölümün doğuşun olacak.Gecenin tatlı sesine kulak ver. Kaderin seni Gece Evi'nde bekliyor."

Ve sonnnn diğer bölümde görüşmek üzere

Bu arada arkadaşlar lütfen oy verin ve bol yorum yapın canım sıkılıyo benim

Yorummmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Sizleri seviyorum umarım hikayemi seversiniz

Diper bölüm için tahminler alalım bekliyorum ip uçlarını bulabilen olacakmı????

Bu arada. M( Min ji )arkadaşlar kafanız karışmasın

GECE ЁViHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin