2.JAK RADZIC SOBIE Z PROBLEMAMI?-PYTANIE KTORE CIAGLE SIEDZI MI W GLOWIE

2 0 0
                                    



JAK POPRAWIC SOBIE HUMOR KIEDY KTOS NAGLE CI GO POPSUŁ

Kochani kazdy z nas ma problem tylko czy kazdy z nas umie sobie z nim poradzic ?Czy tak jak niejedni wpadamy w depresje ?

Z mojego doświadczenia wiem ze ciezko jest nie miec w zyciu doroslym problemów .Moje zaczeły sie jak mialam 14 lat ,wiecie szkola ,gnebienie przez chlopakow ,zle mi szlo w nauce a najgorsza byla matma :> komu jeszcze tak zle szlo?pewnie 3/4 osob stad.

Co najgorsze bylam w rodzinie zastępczej.

Przesiedzialam tam do 18 lat i nikomu nie zycze aby przeszedł cos podobnego.

Brak akceptacji siebie to najgorsze co moze byc w zyciu,kiedy wchodzisz do domu patrzysz w lustro i masz ochote je roztrzaskac .

Kiedy nie potrafisz nawet zdjecia sobie zrobic lub zrobisz ale stwierdzisz ze jestes niefotogeniczna.Skad to sie bierze?

A oto wam wyjasnie na moim przykladzie .

Kiedy rodzice sie mna nie interesowali ,nie dawali mi kieszonkowego,chodzilam w starych ciuchach ,wysłuchiwałam w domu tylko jaka to najgorsza jestem i wszystko miałam robić ,wkoncu mi wybiło..miałam 17 lat miesiac przed osiemnastka ucieklam z domu ale ostrzegam nie róbcie tego!Bo ja własnie w ten sposób utrudnilam sobie życie juz na samysm starcie dorosłosci .Stracilam dom,rodzine ktorej nie chciałam bo tak zbuntwana bylam i co najwazniejsze stałam sie silna przez te lata to jedyny pozytyw tego wszystkiego..Mieszkalam u kolezanki -która jak sie dowiedzialam obgadywała mnie na prawo i lewo ale mniejsza .Zaczoł do mnie pisac jej były .Jak sie potem okazało cos nas polaczylo cos co nie mialo.Byl seks byly narkotyki ,praca byla bo jakby pracy nie bylo nie bylo by co jesc:>Jezdzilismy z dolnegoslaska na górnyśląsk do kogo ?Do byłej Mareczka.W sumie to do jej mamy bo mego nas lubiala ,współczuje jej do teraz ze ma taka córke bo to jakiś występek roku 1996 byl chyba .Dziewucha zaszła nam tak za skóre że ją zniszczylismy do stopnia takiego iz przespała sie z 16 latkiem z którym dzis ma dziecko .Tępa idiotka nie myjaca sie i nie dbajaca o dziecko.Na śląsku ulozylam sobie zycie z panem Mateuszem...te litery M mnie przesladuja u mezczyzn.

Ogólnie wyjechalam z nim do Anglii gdzie razem pracowalismy i mieszkalismy.Tyle ze mieszkaniem nie mozna tego nazwac ,nie bylo go non stop w domu jezdzil na garaż moze jak sie trafil dobry dzien to mnie ze soba zabrał.

18 pazdziernika dowiedzialam sie ze jestem w ciąży.Gdy mu o tym pwiedzialam zmienil sie na gorsze,wogule sie nie odzywał spał do mnie plecami jak nigdy,był chamski i beszczelny .23 grudnia wyjechałam do Polski na stale bez niego od tego dnia wogule sie nie odzywa dzis poszukiwany jest listem gończym i znajac go nie zjedzie do polski.Nie pyta co u małego nic kompleetnie.Dzis mam kontakt tylko z jego siostra która jest w porządku babka,tez ma syna jak ja i chyba jako mama mnie rozumie.

Pisze wam o tym bo ja nadal zyje nie mialam kontaktu z psychologiem no chyba ze w kryminale ale o tym wam potem napisze nie bralam depresantów nic kompletnie.

Warto znalezc sobie zajecie przy którym mozna sie zrelaksowac.Zakupy ,czytanie książek,bieganie lub nawet i jakikolwiek sport to równiez duzo daje moc endorfinek sprawia nam usmiech na twarzy i trzezwe myslenie.Majac znajomych prawdziwych nie tych falszywych którzy tylkoczekaja na nasz zly ruch ,mozemy sobie właśnie radzic z kazdym problem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Świat bezproblemowyWhere stories live. Discover now