-duramayacağım üzgünüm ben başladığım şeyi bitiririm.
-N-ne gerek varki bitirme yalvarırım.
Beni dinlemiyor napıcam usui kurtar beni.Elini erkekliğimin içine soktu " yalvarı-AHHH " içime girdi canım çok fena acıyor "haha şimdi oldu " kapı çaldı korkuyla kapıya döndüm yüzümü."min- hikari telefonumu unutmuştum alabilirmiyim.
-A-alabilirsin,
"Hikari iyimisiniz hala o çocuk burdamı ?" " Hay-" " buradayım " " Haru bırak nolur yetmedimi " "hayırrr usui görücek o zaman herşey biticek " yoyoyo demin nededi olamaz "USUI GIT BEN SONRA Veririm" olamaz çok yüksek çıktı " hikari iyimisin giriyorum" " HAYIRRR" usui içeride haruyla bizi gördü herşey bitti Harunun dediği gibi oldu " gerisi size kalmış haru kaçar bye " olamaz " hikari noldu burda " elindeki poşet yere düştü içinde pasta vardı. "U-usui düşündüğün gibi de-" " hayır anlatmana gerek yok SENİ ADI SAN INANAMIYORUM SEN sen YAPAMASSIN " bağırdı ve Ağlıyarak kapıyı çarpıp gitti.
~~~~~~~~~~~
1.saat sonra
~~~~~~~~~~~
"Usui aç telefonunu" telefonlarıma bakmıyo okula gelmiyor evine gittiğimde açmıyorlar.
DIDI DIDI
Telefon çalıyo.Uçarcasına telefona koştum ve teyzem.
-Alo teyze noldu !?
-Şu an almanyadayım. Viktoryada yanımda"N-ne ara geldi." "3 saat önce okuldan aldım . Ve seninde eşyalarını toplayıp gelmeni istiyorum burada okulunuda ayarladım."
-N-ne (sessizlik) peki.
4.saat sonra
•••••••••••••••
Her şey bitti gidiyorum.Üzgünüm anne baba mutlu olamadım . Kapıda araba vardı ona bindim ve hava alanına giderken usui aradı " hikari seni aldatıyodum o yüzden şimdi eşit olduk özür dilerim hadi gel." " kaç ay sürdü !"
"Ney" " aldatman" "şey 4 .ay" " yani ben yokkende vardı." eve-" telefonu kapattım " hey daha hızlı " " peki efendim" artık arkama bakmak için sebep yok.
1.saat sonra
•••••••••••••••
Uçağa bindik....
1.saat sonra
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Sevgili yolcularımız uçak birazdan Almanya ya iniş yapıcaktır." Haa uyuya kalmışım. birden bire yerimde sarsıldım.Camdan baktım uçak yere indi ve almanyadayım. Viktorya ve teyzem beni bekliyor.Onlarla okulumuza gittik teyzem herşeyi anlattı evimizi yaşayacağımız yeri gösterdi.
••••••••••••
1.saat sonra
••••••••••••
Eşyalarımızı dizdik. Ve bizi yani viktoryayla beni yeni bir hayat bekliyor.
Usui elveda seni artık göremeyeceğim.
Herşey için teşekkürler.Gökyüzüne baktım ve güldüm.
-abi bi sorunmu var neden ağlıyosun?
-Ağlamakmı ?
Ağlıyorum haa ne kadar üzücü usui senin için son bir kez ağlıyorum.
-AA sorun yok hiç bişi yok.
-P-peki
Usui yeni hayat hikayem başladı ama sen bunun içinde yoksun....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Biraz değiştireyim dedim güzel olmuşmu ??? Bu arada kitabın 2.ci sezonu olucak adı "Çık hayatımdan " olucak.