Kayboldum

237 6 0
                                    

Usui

............

Çok tatlı uyuyor.Yüzünü mıncıklamak siyah terden ıslanmış saçlarıyla oynamak istiyorum.

-Mmmmmm

Hikari benim bağırma sesimi duydu herhalde şimdi şunla bi uğraşayımmm."minik sevgilim hadi uyan~" "Mmmm".ayy mırıldanması bile tatlı.Biraz yaklaşım dudağına minik bir öpücük kondurdum ki kafasını sallayıp hızlıca yataktan kalktı ve"AHHH" bağırdı oy kıyamamış herhalde poposu acıyordur."günaydın minik sevgilim"bana şaşkın şaşkın bakarkende poposunu ovalıyodu kawaiiii."g-günayd-dın" allahım çok tatlı " ben giyiniyim" dedi bende tabi izin vermedim.Belinden tutup kendime yani kucağıma çektim."N-napıyosun bırak beni." " Aaa noldu sen benim sevgilimsin yapamazmıyım." kısık bir sesle"yaparsın" birden bire bağırmak için"YAPAMASSIN"diye bağırdı"ya ni-

"Ağpçü"(nasıl hapçurma sesi çıkar bilmiyorum)hapçurdu"bence giyin"dedim. Oda evet anlamında kafasını salladı ve okula doğru yürüdük.Herkes bize bakıyordu çünkü yanımda soğuk ve cılız bit tip onları ürkütmüştü.ve o sürekli kafası eyik yürüyodu.

-Abiiiii

Hikari direk başını kaldırıp kıza sarıldı.

-Viktorya üzgünüm seni endişelendirdim.Şu arkamdaki öküz beni eve yollamadı.

Bana bakarak söylemişti.

-Sorun değil abi sen iyisin o yeter.Ee şu arkadaki öküz dediğin kim?.

-Aa omu sınıf arkadaşım.

-viktoryaaa hadi gel!!

Arkadan bir ses geldi ve hikarinin atrafından kara dumanlar çıkmaya başladı..

-A-abi şey ben gidiyorum .

Bunu görüp hikariye yaklaşıp"sevgilisimi" " evet benim küçük minik kardeşimin sevgiliSİ VAR" " hey hey sakin hadi gel derse geç kalıcaz" " geliyorum."

Hikari

..........

Sınıfa girdik

Herzamanki gibi cam kenarına oturdum usui de yanıma oturdu.Ders başladı. Sensei bir şeyler anlattı sonra çıktı.Viktoryayı almaya giddik Viktorya sınıfında yoktu o natsu denen çocukta yoktu.usui beni eve bıraktı.viktoryanın odasının önünde durdum.Viktoryanın inleme sesleri geliyordu hafif başımı eydim ve ve onlar off inanamıyorum natsu seni öldürücemmmm evden sessiz ve koşarak çıktım . karanlık olmuştu yamur yağıyordu karanlıktı korkuyorum.Aynı annemler öldüğündeki gibi kaybolmuştum insanlar bağırıyordu.

-B-biri yardım etsin .

Kısık sesle sayıklıyordum"usui usui usui usui usui. " kurtar beni araba sesleri köpek sesleri yardım edin ağlıyordum.Kayboldum anne baba yardım edin biri yardım etsin neden evden çıktın neden telefonumu almadım neden neden kendime soru soruyordum.Herşey bu kadar güzel ve mutlu olduğum için mi.Karşıdan ayak sesleri gelmeye başladı.ve bu sesler beni ürkütmüştü siyah kopşonlu bir adam sadece o keskin Mora kaçan gözleri belli oluyordu elinden kan damlaları aktığını gördüm ve daha çok sğladımm usui yardım et dedim don bir kez....

Unutma beniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin