2

3.1K 68 4
                                    

[23.12.2019 00:14] @sedefne: hikayesine yanıt verdin; HARİKASINNN <3 <3 <3

***

Mesajları attıktan sonra görmeyeceğini bile bile yine de bakmış mı diye kontrol ediyordum. Artık benim için bir eğlence haline gelmişti.

Yılbaşı yaklaşıyordu ve altı yakın kız arkadaş olarak bizim planımız birimizin evinde buluşup eğlenip yatıya kalmaktı. Bundan günler önce kendi aramızda çekiliş yapıp küçük hediyelerin yanında mektuplar yazmaya karar vermiştik. Ben Gizem'e küçük bir kar küresi alıp güzel bir mektup yazmıştım.

***

Yılbaşı gecesi buluştuğumuzda, şükürler olsun ki kimse hediye alacağı kişiye söylememişti, heyecanla birbirimize hediyelerimizi verdik.

Bana Ece almıştı. İki tane çerçevenin belli olduğu bantla çevrili bir paket vardı elimde. Açmaya başladım ama bantlar o kadar çoktu ki gülmeye başladım, Ece de gülünce ufak çaplı bir krize girdik. Gizem ve Esra da paketi açmama yardım etmeye geldi. En sonunda dayanamayıp elimden aldılar ve kendileri biraz parçalayıp açtılar. Benden önce hediyemi gördüler ve çığlık atarak gülmeye başladılar. Ben de onlar yere yatarken çerçeveleri aldım ve fotoğraflara baktım. İlki noel babanın kafasına benim kafam koyulmuş ve "Defne Baba" yazan bir fotoğraftı. Epey güldükten sonra diğerine baktım ve cidden aklımın ucundan bile geçmeyecek olan bir shop vardı: Gelin ve damat fotoğrafı ama Merih ve benim kafalarımızın gelin ve damat yerine shoplandığı hali.

Yaklaşık beş dakika gözümden yaşlar gelerek güldükten sonra Ece'ye sarıldım.

Gece boyunca ne zaman gözüm çerçevelere kaysa kahkaha attım ve kızlarla harika (!) bir gece geçirdik.

3 NUMARA●○MERİH DEMİRALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin