Çift Kıyafetleri.

3.8K 219 50
                                    

- Gelecekten gelen yazardan bir yazar notu. Bu düz yazı bölümünden sonraki bölümde okunmanın direktman biraz düştüğünü farkettim. Bu kısmı okumak istemiyorsanız hızlıca geçebilirsiniz, fazla önemli bir olay olmuyor ve zaten gönderi atacaklar yaptıkları bazı şeyleri bulundurmasada. İlk randevuları ve şirin olur falan diye yazmak istemiştim ama bazıları sevmemiş bu fikri herhalde :( -

Yoongi'den bir haftadır ses yoktu, Jungkook meraklanmaya başlamıştı. Bir yandanda onu özlüyordu. Yoongi onun mesajlarına bile cevap vermemiş, hatta mesajlarını görmemişti bile. Jungkook'un tahminleri doğruysa Yoongi şuan tüm panjurları indirmiş karanlıkta saçma sapan televizyon programları izliyordu yorganın altından. Jungkook en sonunda daha fazla sabredememiş, yolda gördüğü şirin kafeden yaklaşık 10 tane mochi almış Yoongi'nin evine doğru gidiyordu. Aldığı mochiler renk renkti ve aşırı pofuduk gözüküyorlardı. Jungkook, Yoongi'nin instagramda takip ettiklerinden en yakın arkadaşını bulmuştu. Yoongi sadece 13 kişi takip ettiğinden bu fazla zor olmamıştı, hem ilk tahmini tutmuştu.

Hoseok denen çocuğu ikna etmeyi başarıp Yoongi'nin adresini almıştı. Jungkook Hoseok'un onu trollemediğini umarak ona söylenen adresin zilini çalmıştı. Kapıyı usulca huysuz bir Yoongi'nin açması üzerine Jungkook istemsizce gülümsemişti. Yoongi ise ona ne var der gibi bakıyordu. "İçeri davet ettiğin için teşekkür ederim." demişti Jungkook, Yoongi'nin yanından sıyrılıp evin içine girerken. Jungkook salondaki bir koltukta yerini aldığında Yoongi'de bir koltuğa otururken konuşmuştu, "Sen ne yapıyorsun burada? Hem adresimi nereden buldun?"

"Adresini Hoseok'u ikna etmeyi başararak aldım, mesajlarıma bile bakmaya tenezzül etmedin! Şimdide ne yapıyorsun burada diyorsun." Demişti Jungkook şakacıktan azarlar bir tonda. Yoongi kaşlarını şaşırdığından kaldırıp konuşmuştu. "Mesaj atacağını düşünmemiştim, hem sonra hatırlat bana Hoseok'u öldüreyim."

"Ya ne öldüreceksin canım o olmasa ben buralara kadar gelemezdim." Demişti Jungkook göz kırparak. Daha sonra ise elindekileri Yoongi'ye uzatıp tekrar konuşmuştu. "Sana Mochi getirdim, çok şirinler. Eminim seversin." Yoongi gülümseyip Jungkook'un elindeki Mochileri almıştı ve teşekkür etmişti. Mutfağa doğru giderken sormuştu, "Kaç tane istersin sen?" Jungkook mutfağa doğru yürüyen Yoongi'nin arkasından seslenmişti. "Hey! Şuan değil onlar. Dışarı çıkarıyoruz orada yeriz."

Yoongi bu fikre şiddetle karşı çıksada yaklaşık 15 dakika sonra kendisini giyinmiş ve Jungkook'la birlikte Jungkook'un arabasına doğru yürürken bulmuştu. Yol boyunca müzik dinlemiş ve bazı sanatçılardan bahsetmişlerdi. Müzik zevkleri bazı açılardan benzesede, bir o kadarda farklıydı. Yaklaşık 20 dakika sonra alışveriş merkezine varmaları üzerine Yoongi Jungkook'a sorar gözlerle baktı. "Neden alışveriş merkezindeyiz ki?"

"Elbette çift kıyafetleri almak için sevgilim!" Diye coşkuyla söyledi Jungkook arabayı kilitleyip önden önden zıplayarak giderek. Yoongi ise ona yetişmiş ve şakacıktan minik yumruklar atıyordu. Bazı mağazalara baksalarda tam istediklerini bulamamışlardı, Yoongi başta bu iş konusunda fazla coşkulu olmasada içten içe oda istemiyor değildi. 5. Mağazaya girdiklerinde Jungkook bir kaç dakika sonra "BULDUM!" diye bağırıp elindekilerle Yoongi'nin yanına gitmişti. Yoongi Jungkook'un seçtiklerini beğenmişti.
Satın almışlardı ve Jungkook'un ısrarları üzerine ikiside hemen giymişti.

Daha sonra ikili bir süredir birşey yemediklerini farkedip güzel bir restorana oturmuşlardı. Jungkook sushi ve soğuk çay söylemişti, Yoongi ise noodle ve limonata söylemişti. İkisi bilerek farklı şeyler söylemişti, böylece paylaşıp ikisindende tatmış olacaklardı. Kesinlikle birbirlerini beslemek istedikleri için değil, mantıklı düşündükleri içindi canım.

Yemekler geldikten sonra ikiside yemeklere yumulmuştu ki Jungkook ilk konuşan oldu. "Sushi'den denemek ister misin?" Yoongi ise gülümseyip evet anlamında başıyla onayladı. Jungkook chopstick'iyle bir sushi alıp azıcık soya sosuna batırarak Yoongi'nin ağzına koydu. Yoongi çiğnemesini bitirince imalı bir şekilde "Kendi chopstick'lerimde vardı aslında, sen noodle denemek ister misin peki?" Jungkook, Yoongi'nin farketmesi üzerine hafif utanmıştı ama oda evet anlamında başını sallamıştı. Jungkook tam Chopstick'leriyle noodle'a uzanıyordu ki Yoongi noodleları biraz çekip konuştu. "Bende seni besleyeceğim."

Yoongi Jungkook'la bu şekilde uğraşmayı sevmişti, Jungkook utanınca şirin oluyordu ve kısa süreliğinde olsa arsızlığından eser kalmıyordu. Yoongi bir miktar noodleı chopsticklerinin arasına sıkıştırıp Jungkook'un ağzına koymuştu. Jungkook beğendiğini gösterecek anlamda kafasını olumlu anlamda sallamıştı. Birbirlerini biraz daha besledikten ve kendi yemeklerindende yiyip hesabı ödedikten sonra artık gitme vaktinin geldiğini farketmiştiler. Jungkook, Yoongi'yi evine bıraktıktan sonra kendi evine varmış ve kendisini direk kanepeye atmıştı. Bugün iki gençte fazlasıyla eğlenmişti, şuan belkide duygularını ciddiye almıyorlardı fakat bu duygularının gerçekliğini değiştirmiyordu.

Jungkook telefonunun titremesiyle gelen bildirimlere bakıp gülümseyerek merakla telefonunu açtı.

"@mintyoongi bir gönderi paylaştı."

"@mintyoongi kişisi sizi bir gönderide etiketledi."

——
Açıkçası, AÇIM AÇ :( Bende sushi, noodle, mochi falan istiyorum.

Instagram [Yoonkook] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin