Ayrılalım.

3.8K 224 100
                                    

423 beğeni, 140 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

423 beğeni, 140 yorum.
@prezervataeif: @kingnamjoon 🐙

@shipper: Shipim moment verdi ehu.

@h: Bu ikiliyi çok seviyorum.
@y: @h bende, sevgili olmadıklarını duyunca yıkıldım.
@h: @y sence uke kim olurdu?
@y: @h onu 2828292 yıl sorgulasanda bulamazsın.

@ı: Onlara ship name bulmamız lazım.
@w: Aynen.

@q: uwu shipim.

@mintyoongi: Ayrılalım.
@yavsakook: @mintyoongi *o*

@bestlaflarfightiçin: KOÇLARRRIIIM, ASLAAAAN PARÇALARIM, REİSLER. Sayfamızda kavgalar içinde kullanabileceğiniz müqemmel ötesi laflar bulunmaktadır, artık klavye delikanlılığına son! Bu sözleri ezberleyip gerçek hayattada fazlasıyla havalı olabilirsiniz. 

       - Bu gönderi için yorumlar sınırlandırılmıştır.-

[@mintyoongi'nin dm kutusu.]

@mintyoongi: Artık cidden yetti, ayrılalım. Bir daha bana yazma.

@prezervataeif: Sevgilim bir dakika dinleseydin, ayrılmayalım lütfen.

@mintyoongi: Siktir git.
[Görüldü, 22:07]

[@mintyoongi'nin dm kutusu, 1 yeni mesaj]

@yavsakook: Selam Yoongi, yorumunu gördümde. İyi misin?

@mintyoongi: Evet iyiyim, neden çok uysal davranıyorsun? Mutlu olman gerekmiyor mu?

@yavsakook: Ne? Nasıl yani?

@mintyoongi: Zaten Taehyung'la ayrılmamızı istiyordun, şuan mutlu olman gerekmiyor muydu diyorum.

@yavsakook: Yani evet, ama sen üzgünsen bu benide üzer. Sen iyi olana kadar bu konudada mutlu olamam.

@mintyoongi: Teşekkür ederim ama şuanda pek konuşmak istemiyorum. Fazla büyük bir durumda değil, aşarım yani. Sadece azıcık yalnız olmak istiyorum.

@yavsakook: Pekala, umarım çabuk mutlu olursun ve kendine dikkat et. Ben burada bekliyor olacağım.

@mintyoongi: Aynı şekilde sende kendine dikkat et.

@yavsakook: Bu arada, seni seviyorum.
[Görüldü, 22:18.]

——
Bir dahaki bölüm düz yazı, çok sık olmayacak ama aralara 1-2 tanecik düz yazı olan bölüm koymam gerekiyor bazı nedenlerden dolayı.

Instagram [Yoonkook] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin