vu iz pisarrok?

5.3K 2 0
                                    

Adım Zeynep Sıla Alagöz, 16 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum 3 kardeşiz 2 abim bulunur.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bana genellikle takma ad kullandıklarında ''Tıla'' derler bu takma adı seviyorum siz de kullanabilirsiniz. Gayet samimi değil mi sizce de?


--Şimdi asıl merak ettiğiniz oyun oynamaya ve Twitch'e nasıl başladım?--


3 yaşındayken eve alınan bilgisayardan Oyunlar1 sitesinde hep takılırdım. Sonrasında YouTube platformunda videolar izlemeye başladım. izledim,izledim,izledim. Oyun videolarından en çok Minecraft beni sarmıştı ve ben Minecraft'ı sadece Sky Survival'dan ibaret bir şey sanıyordum (haritayı oyunun kendisi sanıyordum) ardından oyunu yüklediğimde büyük şok yaşamıştım unutamıyorum hala... İlk oynadığım server Game Of Minecraft'dı galiba ismi buna benziyordu burda ilk oynadığım sunucu faction'du tabi bu süreçte okulumda dersler Minecraft'a sarmaktan acil düşüşe geçmişti DÜŞÜNÜN İLKOKUL YAHU!

Yaz tatilinde ilkokul sınıf arkadaşım olan Ayşe ile Minecraft Gta serverında bir video çekip YouTube'a yüklemiştik (şerefsiz sonrasında sildi :(  ) E tabi tutmadı...

Sonrasında solo videolar çekiyordum ama TELEFONLA! BİLDİĞİN TELEFONU EKRANA TUTUP ÇEKİYORDUM LAN EMEĞE BAK! Sonrasında YouTube'dan vazgeçmiştim daha başka bir şey arıyordum ama YouTube'dan başka platform olmadığını sanıyordum (Cahilliğe bakar mısınız?)

5. Sınıfta yine YouTube'da Jahrein'in videosunu gördüm. Adam bildiğin beni kendine bağlamıştı ama sorun şuydu orda yazılan yazılar neredeydi nereden okuyordu o yorumları? Açıklama kısmında Twitch.tv  diye bir link görmüştüm Twitch ne be?! (Tabi ki de tatlış mı tatlış izleyicilerini tanıyacağın platform Tılacığım...) 




Twitch'i bu şekilde tanıdım efenim... eğer Twitch'e yayın yapmaya başlama anılarımı merak ediyorsanız hemencicik sonraki sayfaya alalım sizi!



Pisarroc Kimdir?Where stories live. Discover now